Savršena "ona"

02 lipanj 2009

Image and video hosting by TinyPic
Sanjao si cijeli život o ženi kao što sam ja,
sviđa ti se, ne znam zašto, moja narav sarkastična,
sviđaju ti se moja razmišljanja ironična,
sviđa ti se čak i moja osobnost kaotična
Voliš svaki pramen moje šarene kose,
želiš ljubiti moje usne krvave i strastvene,
želiš uzeti sebi baš sve od mene,
želiš upiti u sebe životne sokove savršene žene.
Uzbuđuju te moj gipki struk i gola leđa,
čitaš s oduševljenjem moje duge pjesme,
jer te diraju tamo gdje nitko drugi ne smije,
htio bi da moje tijelo tvoje do posljednjeg daha grije.
Vjeruješ slijepo da sam ostvarenje tvog sna,
vjeruješ da sam za tebe savršena suputnica,
prijatelj, sestra i ljubavnica,
a ja sam samo jedna velika nepoznanica.
Sanjao si cijeli život o ženi kao što sam ja,
no nisam sigurna hoću li moći ispuniti tvoje snove,
hoću li biti ona što te jutrima maznim glasom zove,
hoću li izliječiti sve tvoje dosadašnje tuge i bolove?

<< Arhiva >>