Suportivna grupa za stručnjake-pomagače

petak , 22.05.2015.

U organizaciji Udruge "Pozitiva" danas je održana suportivna grupa "Rizici profesionalnog sagorijevanja u borbi protiv ovisnosti", namijenjena stručnjacima pomagačkih zanimanja (pedagozi, socijalni radnici, psiholozi, nastavnici, defektolozi). Grupu je vodila Kristina Terzić, dr. med. specijalizantica psihijatrije.
Cilj ove aktivnosti je osigurati stručnjacima mogućnost prorade emocija, projekcija i frustracija u odgovornom i zahtjevnom poslu odgajanja za NE-ovisnost, u kojem rezultati rada nisu uvijek mjerljivi i vidljivi „sada i ovdje“.Evaluacija metodom "Krugova utisaka" potvrdila je da je grupa postigla svoj cilj.
Aktivnost je dio projekta "Partnerstvo odraslih ZA NE-ovisnost djece i mladih" koji "Pozitiva" provodi u suradnji i uz potporu Ministarstva socijalne politike i mladih.

 photo SAM_3198_zpstyudcalc.jpg

 photo SAM_3208_zps3sdl0sux.jpg

 photo SAM_3199_zpsy1pptjl9.jpg

 photo SAM_3213_zps6xw2syyl.jpg

 photo SAM_3200_zpsrop66ows.jpg

 photo SAM_3210_zpslqrvabrr.jpg

 photo SAM_3204_zpsxczavg0i.jpg

<< Arhiva >>