POHVALNICA

11.04.2017.



Image and video hosting by TinyPic

upravo jučer mi je stiglo putem pošte, a o tome sam pisala ovdje:

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2016/10/1632048338/tragovi-pjesma-nastala-od-mojih-komentara-na-raznim-blogovima.html


TRAGOVI

napisano: 15.6.2016. u 15:30h iz 10. zbirke poezije "OČI PUNE ZVIJEZDA"

Ispričava se dan što mi skraćuje san, a ako i ova noć okrene svoje drugo lice, ne brinem ... stihovi će rasvijetliti tu stranu tajne.

Sjene su uvijek nemirne, tamne, zagonetne, zabavljene tišinom i praćenjem, nikad ne nestaju, zauvijek ostaju i u duši traju, sjene su dio nas, ne otkidaju se nikada, rađaju se sa nama i umiru, a neke sjede na nadgrobnom spomeniku i čekaju, da se ponovo rodimo i da nas opet prate.

Imaš li me, sjeno moja, zauvijek upisanu u svojoj memoriji ili ti je memento mori jače naglašen od životnih iskri koje se talože u daljinama kaštelanskog zaljeva?

Ne volim hladne neprozirne hodnike poznatih duša kroz koje ponekad moram sama prolaziti, da bih došla do nekih odgovora, jer jednom, kad sam odlazila, ostavila sam trag šampanjca na njegovim usnama i trag jagoda po svom tijelu.


http://www.digitalne-knjige.com/varga10.php

ISBN broj:
978-953-354-014-6

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.