Umjesto Božića i Nove godine

18 prosinac 2007


Božić i Nova godina počeli su me izluđivati. Puno vike nizašto. Zašto bi baš samo za Božić obitelji imale zajedničke večeri /ručkove. Zašto to ne može biti češće u godini?
Zašto se samo za Novu godinu moramo srediti jako svečano i blješteće? Zašto to ne može biti svaki puta kada želimo izaći?

Zašto radimo gluposti po dućanima prilikom kupovine božićnih poklona, a ne kada su rođendani, godišnjice ili čak nešto bez razloga.

Ja sam ove godine odlučila provesti te dane, kao i dane unazad par mjeseci s dragim ljudima. I te dane ću imati Dan zahvalnosti.
Zahvalit ću se dragim ljudima što su bili uz mene i što još uvijek jesu uz mene u, za mene, najtežoj godini u mom životu.
Zahvalit ću se obitelji što me je podržala u nekim odlukama.
Zahvalit ću se prijateljima(cama) zato što su moji prijatelji(ce).
Zahvalit ću se što sam ozdravila.
Zahvalit ću se na svim lijepim riječima koje sam dobila od mnogih.
Zahvalit ću se nekim muškarcima što su mi pokazali kako je divno biti žena.
Zahvalit ću se i onom muškarcu koji me je naučio što u vezi neću i ne želim trpjeti.

Ja ove godine slavim dane zahvalnosti, a ne Božić i Novu godinu.

Trebali smo Dan zahvalnosti preuzeti od Amerikanaca, a ne Noć vještica.

<< Arhiva >>