Ma svaka riječ je suvišna

30 svibanj 2006

Godišnji došao i prošao. Gdje si bila, što si vidjela? Ma svugdje sam bila i svašta sam vidjela. Nisam zadovoljna.

U welness-u je, osim prije opisanih problema, bilo dodatnih. K vragu, nestašica sex-a vlada kod mene. Onaj kojeg želim je u PM-u, a previše sam živčana da bih tražila drugu „žrtvu“. U potpunosti shvaćam muškarce ustvari. Nemaju vezu, nemaju stalnu partnericu u sex-u i kad stisne kriza, kao sada mene, traži bilo što samo da se isprazni. Pa mislim da sam trenutno u toj fazi. Ali, ipak moj mozak ne funkcionira tako. Ne mogu samo rastvoriti noge za prvog koji naiđe, ipak tu treba biti one fucking kemije o kojoj svi pričaju, a nitko ne zna objasniti što ustvari znači.
Ma mučilo me to na masažama. Mislim, ja volim muške masere. S njima se osjećam ugodnije. I onda, ja željna dodira i sex-a uzmem najzgodnijeg masera i kako da se opustim kada me njegove ruke diraju po cijelom tijelu. Ma moš' si misliti!!
Dobro je prošao da ga nisam zaskočila.

Dakle, nedostaje mi sex-a, a nema nikoga na vidiku koga bih željela iskoristiti. Jedino mi preostaje da nazovem Njega, ali to će biti zaista zadnji čin kada već budem toliko očajna da će mi biti svejedno ako začarani krug počne ispočetka. Ne, ne, ne. Nadam se da neću biti toliko očajna da Njega zovem.

Fuck, fali mi sex-a. I kako da se opustim i uživam? Pa to nije moguće. Sve me živcira. Pretvaram se u grintavu staru frajlu. Nešto moram poduzeti. I neka ova prokleta kiša prestane padati.

<< Arhiva >>