Stigao je onaj osjećaj

30 rujan 2005
Road

Danima se veselim današnjem putu u moj rodni grad. Veselim se vidjeti more… drage ljude… prošetati ulicama… popiti kavu na obali…
Danima razmišljam o tome. To mi je pomoglo da se maknem od tuge, od sivila, od samoće…
Sada, kad se pomalo bliži vrijeme kretanja i kada u mislima već prolazim cestu koja će me dovesti do tamo…. sada pomislih na njega. Greška.
On je tamo. U mom gradu. Zamaram se smiješnim pitanjima.
Zna li da dolazim? Hm, mislim da se zbilja ne sjeća kad sam mu spomenula, a ima tome dana, da dolazim 1.10. On nije od onih koji pamte sitnice…
Pretpostavlja li da dolazim? Jedno vrijeme je svakog petka zvao i pitao kada stižem. Mislim da to danas neće učiniti.

Stigao me je onaj osjećaj koji ne znam opisati. Onaj osjećaj kada se istovremeno događaju lijepe i ružne stvari. Kada ga ne želim vidjeti niti čuti, a u mislima zamišljam upravo taj događaj. Osjećaj neizvjesnosti, straha, veselja, grubosti, želje za dodirom, ravnodušnosti, želje za poljupcem, osvete. Osjećam sve najbolje i sve najgore odjednom. Ne želim ga čuti, ali već razmišljam što ću reći kada nazove. A u slučaju da ne nazove, smišljam razloge da nazovem ja. Ne želim ga vidjeti, ali naravno da očekujem njegove oči i njegov osmjeh.
Da barem sada imam kristalnu kuglu pa da mogu zaviriti u nju i vidjeti budućnost. Ne puno... samo slijedeća dva dana. I ne sve... samo detalje povezane s njime. Da mi bude lakše oduprijeti se ovom osjećaju koji ne mogu definirati. Ovom osjećaju koji mi izaziva nervozu u trbuhu.

I zašto se ja uvijek borim sama sa sobom? Zašto se sada dijelim na dvije mene? Jednu mene koja ga apsolutno želi zaboraviti i provesti vikend u društvu ljudi koje volim. Druga ja želi provesti vikend samo s njime. Hoće li ikada prestati ovaj osjećaj?

And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive

<< Arhiva >>