Jutrima osunčanim sam te dočekala,
poput dunja čiji se miris širio,
nošen mislima i osjećajima,
podsjećajući na bakine skute,
na djetinjstvo, prvu ljubav, mladost.
Dunja, zrela i mirišljava,
na ormaru, u toplini sjećanja,
kao svjetionik moje duše,
kao znak moga srca.
Ugostila sam te u sebi,
okupala te čarobnim bojama i mirisom,
snove ti uronila u jesen,
mislima te svojim obavila,
kišu ljubavi prosula po nama i ostavila trag,
mirisni trag dunje, da nas sjeća na naše vrijeme,
prije nego prestanemo
trajati i odemo u vječnost.
Tebi sam podarila sebe,
miris svojih snova i ljepotu trenutka
uokvirenu ljubavlju
mirisne dunje.

Čitajte stihove kao poeziju, kao moj izričaj, ne kao moj život. Stihovi koje pišem nemaju uvijek veze sa mojim stvarnim životom. Oni su tek trenutak zabilježen u vremenu, inspiracija koju ne crpim isključivo iz svog života, nego iz realnosti koja me okružuje!

Richard Clayderman - Ballade pour Adeline

Mirisni tragovi u meni

Miris zrele Dunje


"Posrnut ćete, ali nećete pasti; a ako se i desi - izuzetan slučaj - baš i sam pad, nećete se povrijediti nego ćete, čim se pridignete, produžiti mirno i bodro svoj put. Različiti ste od svega oko sebe, sve vam prijeti i sve vas ugrožava, ali vam se ne može ništa zlo i nepopravljivo dogoditi, jer u vama, od začetka vašeg, živi skrivena i neuništiva iskra životne radosti koja je moćnija od svega što vas okružuje. Samo ćete cijelog vijeka, sve do posljednjeg daha, patiti zbog svog neprirodnog položaja u svijetu u koji ste bačeni. Tako se može reći da vam je, kroz sve mijene i obrate dugog života, dvoje zajamčeno i osigurano: duga patnja i sigurna pobjeda."






petak,30.11.2007.

Refleksija




Nespretno brojim korake,
Između dviju izgubljenosti.
Plus upisujem u postojanje.
Dijeleći sebe na pola.
Sladunjavost trenutka zamjenjujem
Trpkim okusom čekanja nečeg boljeg.
Baš kao i obično, od dvije tuge,
Odabirem uvijek onu tužniju.
Zaogrnuta nesigurnošću,
Ližem zadobijene ujede života.
Curim kao pješčani sat
Među nedoumicama.
Radost i ja, uvijek
Na suprotnim stranama ulice,
Na dvije obale nepremošćene.

Noćas tišinom odzvanjaju zvuci
Bosih nogu, na klizalištu vremena.
Pretvorena u čekanje, brojim
Damare, što strahom odzvanjaju.
U istom ritmu, otkucavaju sati,
A ja nemam skim, u čahuri čekanja,
Ispredene niti samoće podijeliti.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






četvrtak,29.11.2007.

U zanosu




Razoružaj me pogledom,
Da zanesena pokleknem
Pod plavetnilom potočnica,
Skrivenih ispod trepavica.

A onda me tijelom omeđi,
Neka drhtaj prožme
Cijelu mene u meni,
I još polovinu tebe
Što po zasluzi dobih,
I uvijek nosim u sjeni.

Kreni prstima kroz kosu
I negdje kod uha zastani.
Raspameti me toplinom daha,
Pa mi otisnut na usnama ostani.
Onda me zagrli nježno,
i povedi do nebeskih visina...
Opisat ću ti kako trepere zvijezde,
I kakve sve boje duga ima.

A kad se vratim ponovo u stvarnost
Nisu mi potrebne nikakve riječi.
Dopusti da ti se uvučem u krilo.
I titrajima dam odušak svojoj sreći.

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


srijeda,28.11.2007.

Optimistična




Skupila se u meni
Sva moguća čekanja.
Rascvjetale se nade
U zorama rosnim,
I ostao uokviren pogled,
Sačuvan za vječnost,
U kojem se dubina
Tvoje duše odražava.

* * *

Ima me tu, znam,
Jer me mora biti.
Jer nije uzaludno
Ova jesen zamirisala.
I jer je kiša uspjela
Isprati tragove prošlosti.

Ima me sigurno tu,
Jer je jutros sunce navijestilo
Opraštanje i odlazak oblaka,
I jer je sivilo dobilo boju ruže
Procvjetale na mojim grudima.

Mora me biti, jer ima tebe,
Jer su nam se tragovi ukrstili
Na konačištima snova,
Od kojih svi putevi vode
Samo i jedino u stvarnost.

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





utorak,27.11.2007.

Najdražim plavim očima




Pod tvojim stopalima
Travke se ne savijaju,
Pijesak ne dobija otisak
A svi se putevi otvaraju.

Tvoje su oči drage
Nebu posudile boju,
U njima uvijek vidim
Sebe i ljubav svoju.

Na tvojim dlanovima
Cvjetaju moje godine,
U najljepšim bojama
I mirisima Orjenta.
Ti prstima izvlačiš
Zvuke Iz moga tijela,
Kao maestro sklad i ljepotu,
Iz svoga uvježbanog orkestra.

Svako svoje učinjeno djelo
Vilinskom prašinom posipaš,
A mene, tvoj najveći uspijeh,
Na pijedestal postavljaš.
Kraljica sam tvojih dana,
Gospodarica tvojih noći,
Boginja srca i duše,
Čarobnica nadnaravnih moći.

A ti, moja najveća snaga,
Jedino što mi za život treba,
Da bih postojala sretna, u plavilu,
Tvog pogleda, darovanog bojama neba.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





ponedjeljak,26.11.2007.

Samo tvoja




Voda sam i vatra,
Vulkan i ledenjak,
Ali u tvojim rukama
Samo sam strasna žena
I ljubavi zanesenjak.

* * *
U zjenici oka čuvam noći vatrene,
Požudom što me cijelu rastače,
Što me zbraja kroz tebe i mene,
A onda me dijeli na jutro i večer.

Opijena tvojom blizinom,
Omamljena toplinom tvog tijela,
Ogrnuta tvojim zagrljajem,
U strast se pretvaram cijela.

Zapaljena želja u meni,
Dodirima sreće rasplamsana,
Ćutim tvoj dah na sebi,
I miris tvog tijela u nosnicama

Poljupcima me prekrij,
Uroni mi u svaku poru,
Makar i grijeh počinila
U ovom bjesomučnom vihoru.

Na grudima nosim zvijezde,
Leptire u utrobi hranim.
To je sve što imam, sve uzmi,
Više se od tebe ne branim.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





nedjelja,25.11.2007.

Neka traje




Ispod noktiju sakrivena strast,
Treptaji izazvani pod prstima
I nabrekla sadašnjost, što
Rasprostrta, leži pred tobom.
Damari udaraju izdajnički,
Poput konja, što galopom stižu,
I redaju se uzdasi, kao domine,
A drhtaji se samo nižu i nižu....

I poljubljena i obljubljena,
Sa snovima posijanim
Među uzavrelim butinama,
Na grudima ti počivam,
Pitajući se, titrajem izbezumljena,
U čijim to odajama duše
Već dugo boravim i noćivam.
I klanjam se tebi, vječnom lutalici,
Vjetru što mi se sapliće o bokove,
Što mi pod skute nestašno zaviruje,
I plamen požude u tijelu raspiruje.

A kad me zora svjetlošću obiđe,
Spustit ću pogled do lijevog dlana,
Gdje me slutnja sinoć zasvrbila...

Možda je ovako samo kad se sanja,
A možda se budućnost ipak oplodila.



stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





subota,24.11.2007.

Ime ti je radost




Po predskazanju crta
Na mojim dlanovima,
Trebao si tada doći.
I nije bršljan sakrio
Pročelje isčekivane sreće,
Ni moje užarene oči.
Niti se uzdah olakšanja
Iz grudi nesmotreno izvio.
On je čekao svoje vrijeme,
Za koje je godinama živio.

Bio mi je dovoljan
Samo trenutak tebe,
Zalogaj tvoga dodira,
Kap tvoga pogleda,
I sve su se moje rane
U trenutku izvidale,
I svi su moji ožiljci
Postali nade pupoljci.

A sad me hraniš
Obiljem ljubavi svoje,
Rijekom nepresušne strasti
Okrjepljuješ mi tijelo.
Šetaš dugom alejom
Moje dozrele putenosti,
I pečat vječne ljubavi
Usnama mi spuštaš na čelo.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak,23.11.2007.

U nestajanju




Igram se vješto riječima
Kao kovrčama u dragoj kosi.
Zapetljavam ih, otpetljavam,
Pa ih uplićem sa sjećanjima
U koja me tvoj pogled odnosi.

Iza kulisa nekih davnih snova
Sva svoja nadanja sam skrila,
Na čekanje sam stavila želje.
Jer ničija stvarnost ih nije htjela,
Iako sam snove za dvoje snila.

Postojat će jedan trenutak
U kojem ću biti samo tvoja,
I onda neka se sve raspe,
Neka se sve razlije, zapjeni,
Neka svega u vrtlogu nestane.
Neka se raspline oko nas,
A zadrži samo u tebi i u meni,
Jer mi ćemo se dodirnuti,
Onako, čeznutljivo zagrljeni.

Okrećem riječi, izvrćem misli.
Padam na istim onim obalama,
Gdje su me tvoje riječi podizale.
Propadam u one iste ponore,
Od kuda su me tvoje ruke izvlačile.
Ne mogu vjerovati nikako,
Da su one sada izgubljene, nestale.

Tko je kristalno srce slomio,
Da sada cijela duša tuguje,
Pa se i jauk lavine suza,
Niz obronke lica prolomio?

Ne mogu, a želim...
Hoću, a ne daju mi....
Idem, neka me prokunu,
Makar jedan trenutak
Da me sunce obasja,
A onda neka svi moji snovi,
U podrumu zaborava trunu.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





četvrtak,22.11.2007.

Ljubavna





Kad progovori srce
Razum zanijemi,
I tišina zavlada svijetom.

Tada u kući snova
Ljubav počinje da žmiri.
Bajkovito, čeznutljivo,
Kao kad stidljiva visibaba,
Iz snijega, glavicom proviri....
Onda se sve stiša, umiri.

A u stvarnosti bujaju osjećaji,
Dodirujući se, upijajući i kipteći,
U odlučnosti strasnih sudaranja,
Naše putenosti i vječnih nemira.

* * *

Mi smo snaga početka,
Ponos stvaranja galaksije.
Od nas se sjeme otelo
Da oplodi beživotne travke,
Na kamenjaru odrastanja.

Ni vjetar, ni voda, ni valovi,
Ne ispiru mudrost trajanja.
Možda će ti se samo učiniti
Kako je korak zastao na tren,
Dok pjevaju dani razuzdani
Duginim bojama buđenja.

Slijepi su prozori na kućama
Onih što ne vjeruju u budućnost.
Oni su i zvijezde zatvorili u kavez,
Da mjesecu, putniku, napakoste.

A ja imam tebe i otvoren prozor,
Slušam tajanstveni žubor srca,
I tvoj pogled zamjenjuje zvijezde,
A mjesec nam u grudima kuca.

Kad me dodirneš, saznat ćeš,
Tu, u nama, sazrijeva proljeće.
Mi smo jedini početak i vječnost
I oko nas se cijeli Svemir okreće.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






srijeda,21.11.2007.

Budi moja radost




Budi moj osmijeh sreće
I ugostit ću te kao kralja,
Kad zasjedneš na tron,
U prozračnosti moga lica.
Dok stidljivo pogled budem krila,
I u blaženstvu čežnje se pritajila,
Nikakva koprena ne može
Zamijeniti zastor trepavica.

Pogledom me omeđi,
Ljubavlju me obilježi,
Ljuljaj me u naručju svome
Dok ne dosegnemo sjaj zvijezda.
A onda me poljupcem nagradi,
I šapući kako sam sigurna,
Dok god sam s tobom i uživam
U sigurnosti tvoga gnijezda.

Jesam li dijete sreće
Ili me strpljenje nagradilo?
U čekanju sam svome
Baš takvog nekoga zamislila.
I evo, tu si, predamnom,
U zagrljaj svoj me primaš,
Ti, jedini vladar moje duše
I ja, samo tvoja nježnica mila.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak,20.11.2007.

Najdražem




Dodirni me pogledom,
Zadrhtat ću istom jačinom,
Kao kad prstima nježno
Istražuješ svaki dio mog tijela.
Ako se i utopim u plavilu pogleda,
Svejedno je, pa pripadam ti cijela.

Ja se ne znam dijeliti, ja trajem,
Ja umnožavam ljubav i sreću.
Dodirni me dušo, i povest ću te
Tamo gdje svi zaljubljeni kreću.

Blistavim stazama sve do zvijezda,
Idemo zajedno na krilima strasti.
Prelijevajmo se uvijek jedno u drugo
I naša ću ljubav uvijek samo rasti.



stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






ponedjeljak,19.11.2007.

Fragmenti naše ljubavi XVI




Nijedna noć nije
Zaspala umorna,
Ne pogasivši fenjere...

Dok sam ti u rukama
Savršenstvom obilježavana,
Svim sam zvijezdama
Svjetlost treperavu oduzela.

I nikad se nijedna zora
Nije rodila bez sjaja,
Pa ni ova naša sreća ne može
Bez toplog, nježnog pogleda,
I razumjevanja što nas spaja..

Nijedna ljubav nije opstala
Niti ovjenčana vječnošću ostala,
Da je nije silina iskušenja
Dodirnula, lomila i satirala.

Nitko mi ne može više oteti
Ptice iz očiju, biser iz srca,
Niti isčupati onaj dio Tebe
Pohranjen u meni duboko.
Za ljubav sam se boriti naučila
Dok sam iskušenjima odoljevala.

Nijedan očaj ne može
Suzu iz oka tek tako izvući,
Dok je tvojih tragova
Sačuvano duboko u meni,
I dok su osjećaji u nama
Tako iskreni i živući.

A kad sve oluje prođu,
I svi vjetrovi zašute,
Kad smirenje nađem
Na tvome čvrstom ramenu,
Samo ono, što je temeljito izgrađeno,
Vječno će prkositi nemilosrdnom vremenu.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena







nedjelja,18.11.2007.

Radosti mog života




Misli mi rasute po sobi,
Uhvaćena želja
Na dlanu spava,
Sudaraju se nada i beznađe,
Dok prošlost ispraćam
Dahom zaborava.

Samo u tvojim očima
Moje se nebo plavi.
I jedino na tvome licu
Osmijehom sunce sija.
Iskreno, čistoćom duše,
Nagost ti svoju pružam,
Rasprostirući se pred tebe
Potpuno ogoljena i ranjiva.

To sam ja dušo,
Ona o kojoj sanjaš.
Čije si stope ljubio
Dok sam bila daleka.
I evo me sad, pred tobom,
Razotkrivena i samo tvoja,
Dušu ti cijelu dajem
I predajem ti se, podatna i meka.

Jesam li ono što si htio,
Miris i dugine boje,
Sve ono čime si hranio
Čekanje i svoju samoću?
Ma što god rekao,
Pripadam samo tebi,
Jedino si što trebam,
I što uz sebe hoću.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






subota,17.11.2007.

Ono nešto među nama




Bio je to trenutak
U kojem su pričala srca.
U kojem je vrijeme
Klijalo, raslo i oplodilo se,
Sve do bezvremenosti.
U kojem su sve ograde
Bile porušene i uništene,
A novi mostovi nade
Svaki su jaz premostili.
.
Bio je to čaroban pogled,
U kojem se boja neba
Pomiješala sa vodom,
I kapljice istinske ljubavi
Ljepotom se presijavale.

I bio je dodir pun nježnosti,
Koji je izvlačio iz mene
Sve sto se izvući može iz žene,
I u strast se onda da pretvoriti.

Bio si ti, u svemu
Jedinstven i jedini.
Bila sam ja, pretvorena,
U drhtaj tijela, predivni.
I bilo je nešto među nama
Čemu smo oboje stremili.

Bilo je i još uvijek traje...

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





petak,16.11.2007.

Valjda je to ljubav




Ne mogu se nikad ljutiti na tebe,
I nije ovo prva suza što je pala.
Uvijek opraštam tvoje pogreške
Jer drugačije niti ne bih znala.

Između tvojih odlazaka i dolazaka
Pripremim spisak sa tisuću riječi,
I spremana sam ti sve sasuti u lice,
Ali me tvoj pogled uvijek u tome spriječi.

Slaba sam na tebe, priznajem ti,
I ma koliko prkosa izviralo iz mene,
Kada me nježno uzmeš u naručje,
Pretvaram se u drhtaj zaljubljene žene.

Nemam puno snage da promijenim nešto,
Živjeti bez tebe više ne bih znala.
Jedino što mogu je da nemoćno vrisnem,
A i ova pjesma iz tog je vriska nastala.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


četvrtak,15.11.2007.

Želja




Poletimo, najdraže moje,
Dodirnimo rukama nebo,
Nježnošću me povedi
Na put do samih zvijezda.
Pusti me da ti se, kao ruža,
Rascvjetam na obrazima.
Neka se opet jedan dio mene,
Odlomi i otplovi uzvodno,
Tamo gore, prema tebi,
U samo našim odrazima.


Mi rušimo sve zakone Prirode,
Palimo Sunce, gasimo Mjesec,
Iz dodira plamen stvaramo.
Igramo se vragolasto, tišinom,
Ukroćujemo vjetar i vodu.
Godine razdragano rasipamo
Kroz prste obje ruke.
Dugim stazama čekanja
Udahnjujemo život zajedništva.
Uranjamo jedno drugome
U onaj neistraženi dio nas.
Pratimo dugu u stopu,
Rasčlanjujući joj boje.
Pticama zlosutnicama
Oduzimamo glas.

I više nema tvoje i moje,
Nema zemaljskog brojenja vremena.
Sve je sada u vrtlogu Svemira,
Bez razdvojenosti, boli, sumnji i nemira.

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena




srijeda,14.11.2007.

U trajanju




U ovim godinama izboranim
Još uvijek znam porumeniti.
Još vrijeme nježnosti određujem
Ubrzanim otkucajima bila.
Mojim se dodirima klanjaju
Sva tvoja probuđena čula.
I ovo među nama je ljubav,
A ne neka tajanstvena sila.

Zagaziš li u omeđeni dio duše.
Svu istinu ćeš morati podastrijeti,
I u isto vrijeme, razotkriven ćeš biti.
Nikad se vrijeme neće poigrati
Ovim našim čvrstim trajanjem.
Mi smo se u beskonačnosti sreće
Zagrlili bezvremenim znamenjem.

Tamo gdje smo se sreli,
Vijenac od snova smo spleli.
Ovdje gdje trajemo i sada
Sagradili smo sidrište nada.
Kad zakoračimo u sutra,
Svitat će samo naša veličanstvena jutra.

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





utorak,13.11.2007.

Tebi




Kad osjetiš tišinu
Kako te guši i steže,
Kad zaglaviš u samoći,
Koja te glođe i reže,
Poslušaj srca istinu,
Neka ti misao do mene seže,
Dovoljno je samo da zatvoriš oči.

* * *

Smještena negdje
Između obrva,
Drhtajem klizim,
Na kapcima ti odmaram,
I onda kroz trepavice
Uranjam u plavetnilo
Najdražeg pogleda.

Osmijehom lepršavim,
Kao suncem obasjana,
Lebdim ti iznad usana,
i spuštam poljubac
Na rascvjetalost
Neprekidnih davanja.

Pa kad tobom prošetam,
I do srca ti zalutam,
Onda ću i u mislima tvojim
Sigurno gnijezdo sviti.
A ti ostani potpuno miran
I pribran, nemoj se buniti.
Tamo gdje ja u misao dođem
Samo se ljubav može nastaniti.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena




ponedjeljak,12.11.2007.

Zajedno




Mojim se obalama
Tvoja rijeka raduje.
Brzacima i vodopadima
Ili mirnoćom nesputanih protjecanja,
Cijelu me obilježavaš..
U žuboru zanosnom,
Prepoznajem nježnosti trag,
I vječnost nekih dotaknutih želja.

Na obodima snova
Orlovi bi gnijezda da sviju,
U sigurnosti naših zagrljaja.
Oni, gospodari neba,
A mi, krotitelji zemlje,
U neprekidnom
Primanju i davanju.

Razlij se po mojim stranama,
Spremno ću te dočekati.
Sprudovi ti neće biti zapreka,
Samo će ti ritam davati.
Pa kad se tako uliješ
U more naše sreće,
I moja obala slijedit će te.

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena




nedjelja,11.11.2007.

U zanosu




Samo ti poznaješ
Sve tajne mog tijela.
Samo pod tvojim prstima
Lava požude ključa.
Samo se u tvom naručju
Otima bezbroj uzdaha,
Jedino od tvog pogleda
Žilama protiče krv vruća.

Odjekuju neki novi zanosi,
Isprepleću se drhtaji dvaju tijela,
Propinje se ogromna želja u nama
I vrelo se zadovoljstvo čulima razlijeva.

Dok se fanfarama najavljuje početak,
Vriskom sreće se kraj oglašava.
Umilnim se zvucima stišavaju želje,
I ljubav se jedinim pobjednikom proglašava.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






subota,10.11.2007.

Priznanje





Ono što ti poručujem ovog trenutka,
Godinama je pritajeno ležalo u meni.
Ta jedna nježnost, mali znak sreće,
Nevini poljubac i dah na licu, orošeni.

A onda dodir što u beskraj nosi,
I plamteći kovitlac dvaju tijela....
Uzmi me dušo, ovako putenu,
Predajem ti se, razotkrivena cijela.

I neka se raspu sve dugine boje,
U dosanjanoj ovozemaljskoj strasti.
U tvome naručju dosežem zvijezde,
I postajem zvijezdom što nikad neće pasti.

Zaokruži me toplinom svoje duše,
Zasadi u mene plodnosti klicu,
Hrani me ljubavlju, zaljevaj pažnjom,
I vratit ćeš osmijeh mom umornom licu.

U šutnji mi predaj darove svoje,
Iskrenost, želju, zadovoljstvo i sreću.
Uzvratit ću ti sigurno stostruko više,
I znam da se zbog toga pokajati neću.

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





petak,09.11.2007.

Ranjiva sam




Mislima postojanja tkam svoj život,
Odjekom teškim noć kroz mene korača.
Vječitom gubitniku, ali s nadom u bolje,
Uvijek mi se neka stara tuga vraća.

Ima li za mene negdje malo sreće,
Čije snove sniva ispružena ruka?
Koga li to traži, koga li doziva,
Čije li se muke boji moja muka?

Tišinom odgovara istina u meni,
Praznina i tuga jedino se vide.
Ovo srce moje umije da voli,
Ali se oči svoje iskrenosti stide.

Kad potisnem ljubav u dno duše svoje,
Hladnoću isijavam, a za žarom žudim.
Kada me upoznaš i kad shvatiš tko sam,
Saznat ćeš da ranjivost sakriti se trudim.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak,08.11.2007.

Zauvijek tvoja




Mojim se tragovima
Izlazi iz prošlosti
I samoći zatvaraju vrata.
Na prstima mi izniklo
Trajanje u dvoje.
Neke nove treptaje
Donosim ti u naručju.
Zrakom plove
Odjeci naših želja,
I novim mirisima
Ova jesen miriše.

Na sastavcima
Mene i Tebe
Uvir nekih novih,
Osmišljenih trenutaka,
Što plimnim valom
Samo pristižu.
U mojoj utrobi
Probuđeni leptiri,
Prije vremena,
Tvoje Sunce zovu.

Nikad se povući neće
Ovo novostvoreno u meni,
Raskošnošću boja okupano,
Ovjenčano tvojim osmjehom,
Kršteno poljupcem vječnosti.

Nijedna misao neće skrenuti
Sa trasiranog puta naših srca.
U bezgraničnosti ove ljubavi
Zavjetujem ti se iskrenošću,
Zauvijek ću biti samo tvoja.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


srijeda,07.11.2007.

Mojoj radosti





Na usnulim rukama noći
Šaputanja se dodiruju.
Istkane niti najljepših misli
U rumenilu obraza prepoznate.
Nije se to mjesec ogledao
U jezerskim vodama,
To su pogledi tvoji
Prelazili mojim tijelom.

Pod nježnim prekrivačem
Svilenih trepavica,
Tek naslućen odsjaj zjenica,
Što će jutarnju svjetlost
Snagom i ljepotom postidjeti.

U meni probuđena spoznaja:
Najljepša jutra sviću
U tvome naručju,
I najljepši se snovi oplođuju
Na tvojim rukama.

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena




utorak,06.11.2007.

U bojama tvojih očiju




Promatram svijet
U bojama tvojih očiju.
U onim nijansama,
Negdje na pola puta,
Između neba i vode.
Odgriscima mjeseca
Sladim se u čekanju
I na mekoj mahovini
Oblakom se zaogrćem..

Što znače sočne jabuke
Izrasle na mojim dlanovima?
Dok pijem nektar
Sa izvora tvojih usana,
Dodirujem paučinaste otvore
Skrivenih ulaza u tvoju dušu.
Neće te zavarati jabuke
Niti natjerati na grijeh.
Ni crva sumnje se ne boj,
On ne nastanjuje povjerenje.
Postao si već moja relikvija,
Jedino moje opredjeljenje.

Živim ovaj život, opijena,
Bojama tvojih očiju.
Natočenim pogledima
Nazdravljam, kao šampanjcem,
I kupam se u kristalnoj jasnoći
Pjenušavih iskrica požude.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






Danas su dvije godine od otvaranja ovog
bloga. Bilo je uspona i padova, bilo je suza
i smijeha, ali uz pomoć vas, mojih dragih
mirisnih dunja, ovaj blog je još živ i traje i dalje....



ponedjeljak,05.11.2007.

Samo tvoja





Ispod tvog pogleda,
Kao ispod nebeskog svoda,
Razlijeva se ljepota buđenja.
Dah ti osjećam, topao,
Negdje ispod lijevog uha,
Dok ti se čitava uvlačim,
Onako snena, u zagrljaj.
Trnci me prožimaju
U nadolazećim valovima
Požude i sjedinjenja.

Nije se noć još osvijestila
Od udaraca damara u nama,
A sad je i zori naviješćeno
Kako će biti nadigrana.
Nižem drhtaje, kao perle,
Raspamećena od tvojih dodira.

Ljuljaj me dušo, na uzglavlju žudnje,
Samo sam tebi posvećena cijela,
Ogrni me strašću koja isijava
I eruptira u dodiru razuzdanih tijela.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






nedjelja,04.11.2007.

U potpunom predavanju




Razoružaj me poljupcem,
Prije nego smisliš izgovor,
Neiskren, jeftin i otrcan.
Zaustavi nadolazeću salvu riječi,
Jer znaš da uvijek najprije planem,
A nakon toga redovno opraštam.

Onda me razapni slobodno,
Na križ tvoga opijajućeg tijela,
Ispaštat ću sve tvoje pogreške
I grijehe, kao da su moja djela.

I svetica i grješnica
Uvijek se vladam po svom.
Inpulsivna i temperamentna,
Znam prirediti i praznik i lom.

Zagrli me čvrsto i snažno,
I ništa mi nemoj reći.
Ne troši u prazno
Svoje isprane riječi.
Nagnut nad mene,
Pogledom mi sve pokaži,
Prstima prelazeći po tijelu,
Svojom krepošću me osnaži

Utisni mi pečat svojih usana,
Negdje između drhtavih bedara,
Ovjekovječi me u svome zagrljaju,
I pusti neka strast kroz tijela progovara.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena






subota,03.11.2007.

Tebi




Koritom kreposnog života
Bujica emocija teče.
U tajanstvu trenutka
Tvoj nenadani dolazak,
I jedno uljepšano veče.
Izazvan osmijeh na licu
Što odavno zablistao nije,
Naučio si me, dušo,
Kako se iz srca smije.
I plove odsjaji tvojih riječi
I prelijeva se vodopad želja.
I opet mi u postojanje unosiš
Pregršt radosti i veselja.

Ti, jesenji, tajanstveni dječače,
Koji i vjetar znaš sigurno ukrotiti.
Reci mi, kako si samo uspio,
Mene, opreznu i krutu, osvojiti?

stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak,01.11.2007.

Smrt




Smrt

(uz blagdan Svih svetih i Dušni dan)

Smrt je nešto što postoji oduvijek,
Što traje otkada je svijeta i vijeka.
Ništa je ne može spriječiti da dođe,
Ona ne zaobilazi niti jednog čovjeka.

Smrt je kad se duša i tijelo razdvoje,
Kad kucanje srca zauvijek prestane.
Kad iskra života potpuno u tijelu ugasne,
I kad zaklopljenih očiju život u trenu nestane.

I kažu, tog trenutka sa neba padne zvijezda,
Ugasi se i njen život, sa životom bića jednog.
Baš kao što se rađanjem nova zvijezda javi,
I ukazuje na postojanje novog života vrijednog.

Smrti je ono što je rođenjem već zapisano,
Od nje još nitko nikada pobjeći uspio nije.
Nikakvim novcem vječni život se ne može kupiti,
I nema mjesta gdje se od smrti može da skrije.

I svi ćemo jednom tamo, kad otkuca nam sat,
Kad tijelo više ne bude imalo razloga za trajanje.
Smrt ne umije razlikovati bogate i siromašne,
Tek, kad nema tijela, duša ostvaruje pokajanje.

Kad nas više ne bude, kad nas pokrije zemlja,
Na grobu našem, uz cvijeće, gorjet će i svijeća.
I samo će dragi naši doći da nas obiđu iz običaja,
U ove dane kad se svak svoga najdražeg umrlog sjeća.


stihovi i grafika by Dahlia - Miris dunje

klikom na sliku, dobit ćete je u
veličini u kojoj je i izrađena





Pokoj vječni daruj im, Gospodine,
I svjetlost vječna svijetlila im.
Počivali u miru Božjem. Amen.



Moj banner:






"Lako je perje pustiti, ali nije ga lako natrag skupiti.
Lako je zapaliti požar ljubavi,
ali tko ga nije spreman uzvraćenom ljubavlju gasiti ~
neodgovorno se poigrava.

Ne reci nikad nikome da ga voliš ako znaš
da ćeš svojom izjavom u njemu probuditi lavinu ljubavi
od koje ćeš pobjeći.
Jer, ranu koju ljubav otvara
samo ista ljubav moze poviti i izliječiti.".....

F.L.