skaska

srijeda, 25.05.2011.

čvrljak čuljak o bože mili kud sam zašla

nikad dosad nisam gledala big brother i sad sam se navukla. karakteri su odlični s obzirom da na telki dramski program ne postoji. prvo sam se sramila priznati i deca su me spljuvala, a sad polako doznajem da metar mojih frendica i frendova akademski obrazovanih hehe prati tu pizdariju. osim toga, na forumima je leglo duhovitih ljudi, a ja već pomislih da su istrebljeni. i skoro pa sam se "skinula" s "informativno-političkog" programa. tu i tam pogledam antipatičnu i bahatu veleposjednicu kak vodi treći, al zasad mi je bolja čvrljak od čuljak

kategorija posta: paranormalno

- 11:13 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 18.05.2011.

pupak

ne znam kak je to vani, al' definitivno znam kak je unutra, jer se to ponavlja i ponavlja. dakle, to je praksa. prije par godina doživjela sam to na moru, pa na Jarunu i sad na autobusnoj stanici. sjećam se onomade na moru kako je mlad konobar kolabirao i otišo sv. Petru. uzaludno su ga pokušali vratiti dečki iz hitne. kad je bilo gotovo, prekrili su ga crnom vrećom za smeće čekajući proceduru, mrtvozornika i redom. jučer otišao čekač autobusa na stanici. naiđoh tek na prizor. vele ljudi: popio kavu i skljok. vidjeh samo crvene tene kako vire iz crne vreće koja je prekrivala preminulog do pola, a od pola do gornjeg kraja bila je upotrebljena druga crna vreća. negdje oko pupka preminulog spojili su njih dvije selotejpom. koliko se čekao mrtvozornik ne znam, jer je bus krenuo.
svaki puta ima osjećaj da se improvizira. pa ako se već zove hitna kad nekome pozli postoji objektivna prijetnja da oživljavanje neće uspjeti. kak onda hitna nema nekaj u tim kolima kaj bi neoživljeno biće dostojno pokrilo. ispada da se traži vreća za smeće iz prvog minimarketa ili od dobro opskrbljene domaćice pri povratku iz dućana. vreća za smeće?! a ja se baš pitam uz toliko hrvatskih hospicija?

- 20:23 - Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 17.05.2011.

dva pitanja

kad teta brošarica govori da oni trebaju platiti njima onda ne misli da i ON mora platiti njima. dakle, teta brošarica ne govori svima. ON pak ne plaća nikome i živi ko bubreg u loju. živjet će on ko bubreg u loju dok mu se ne skupi loj u bubregu, jer kad ovi mali kojima ne plaća i koji ne mogu platiti još manje riknu ostat će sam. pitanje je hoće li tako sam sebi platiti ili si uskratiti? ako će si uskratiti hoće li sjesti pred špigl i hebati si mater ili će dalje drkati?

- 17:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.05.2011.

simbioza

tramvajska stanica-pekarnica-tramvajska stanica-pekarnica-tramvajska stanica-pekarnica...

- 11:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #