skaska

utorak, 21.12.2010.

o'građivanje subotom

kaj reć? sve je bilo okej, samo kad sam ja predlagala Bugenviliji za zakusku janjetinu i odojka kak je i običaj na izložbama v našemu klubu, ona meni da sve mora biti zdravo i eko.
i najte kaj zameriti mislim.
moslavački kolači su me impresionirali.
tete i stričeki blogeri kaj su došli iz daleka su me impresionirali.
i tetec s kuruzom na strateškoj lokaciji.
i stric s nove bez kamere.
i cure s fotačima.
ni karaoke nisu bile loše.
meni maljčiki nekak najbolji. tu si zgibam doljnje zglobove.
i teta alenka i čičina i šainova koja nema veze s ovim ali ima mesečno cca 50 somova plus sve povlastice. pa kad su je pitali kak to ženska tulko love spizdiš mesečno ona je rekla da nemre živeti od zraka.
i zato je lepo vratiti se ugodnom.
i trkaćim rukavicama.
i toplim bojama: crnoj i beloj.
živeli!

- 12:58 - Komentari (23) - Isprintaj - #