skaska

subota, 11.12.2010.

dupkom

jučer cijeli dan slušala i gledala vijesti. usput nešto lagano pjevušila. odličan mi program bio na svim televizijama. volim hapšenja, procese, odvjetnike pune sebe. na pola dana mi je uletjela susjeda Koraljka brijući kako je sve namještaljka i kak su se ivo i jadra sve dogovorili i sprodilali da ovaj slučajno ne bi pjevo ko što meni slavuj već dva tjedna pjeva na šljivi. ponudila sam je pitom mađaricom i jakom turskom, objasnila joj da kenja i poslije je zakopala pardon otpratila do auta. ma super mi je jučer bilo. sve sam stigla, čak sam stigla i do današnjeg dana. onda sam ujutro otišla do poštanskog sandučića i kad tamo, vau: novine. čitala sam ih zadovoljna, osobito prekrasne vijesti o tome kako je bačena sumnja na jednog u nizu debelih ministara. onog koji vole i slike i fotke i fura šiške od desnog doljnjeg kuta brade do lijevog donjeg kuta brade. skoro kao što ja volem sve ovo što mi se ispodogađalo. evo, sve sam stigla, sad sam pogledala sve portale, i vijesti u pet, sad gledam rtl, a uskoro će nova i dnevnik. upravo mi Koraljkina prijateljica želi pokvariti večer pričom kako je tata sandi svojim kćerima dao po dvije milje kako bi ovih dana posjetile domove za nezbrinutu djecu, kako bi dječici bez igdje ikoga donijele blagost Božića, a tete im mogle s tim novcem kupiti poklone. skoro pa me razljutila hrvatskom naivnošću. skoro. ne znam hoću li moći biti koncentrirana na plesu za zvezdama. svejedno. ispunjena sam. dupkom

- 18:52 - Komentari (10) - Isprintaj - #