skaska

subota, 17.10.2009.

a sad, ŠEVA

pogodila me ovih dana vijest da nives nije trudna već da se samo prejela keksa. mislim, trudim se pozitivno razmišljati, ono biti u plusu. u tom smislu razmišljam i o nekakvoj matematičkoj zakonitosti koja govori da bumo ovim tempom izumrli. pa ak nas je već malo i ak smo ono kaj smo često, nekak mi suze na oči provire kad si pomislim da tu rečenicu za nekoliko desetljeća ne bumo mogli ni izgovarati. iza nas ostat će samo onaj drugi dio te predivne i često istinite misli.
sjeća li se tko don katjunka? a don bakutanerića koji je kliktao "množite se!"? nikad mi nije bilo jasno jel je u to sve ukomponiral i ševu, ali svešteno je lice, pa ne smije reć puno toga lipoga, jel. dakle taj don bakutanerić je nešto ušutio, ta njegova udruga ili sekta za prikrivenu ševu i otvoreno množenje ima lepi prostor dobiven od grada i jedno je vrijeme čak imal i neke novine koje su se zvale nered, narod ili slično. e pa eto se već nekoliko dana sjećam tog popeskua, jer me na to nekako vuku ove nove reklame za mobitele koje su doslovno protubakutanerovske i ja ne znam đe je on da sad ne reagira.
dakle, primjerice na dotičnoj reklami vidimo brdo ljudi, a nikako klinaca, dakle brdo ljudi u reproduktivnoj fazi kako umjesto da se ševe, množe i slično, svršavaju na nekakvoj novoj tarifi koja im omogućava nekakvu besplatnu spiku. više manje svi dileri mobilnih uređaja imaju slične postavke. glavni likovi reklama nisu klinci, nisu tate i mame, ni starci nego škvadra koja bi se umjesto da telefonira trebala ševiti, ploditi i množiti, jer za, kak predviđaju velim, brzo vremena, ne bumo imali kom telefonirati makar sve baš sve bilo gratis.
ja sam sigurna da to netko smišljeno dela protiv nas. da je to smislil neki unutarnji neprijatelj u koordinaciji s vanjskim. pa kaj vi velite drage moje pametne komentatorice i dragi moji pametni komentatori.
inače, danas je ana za jedan ručak potrošila, meni se čini prek dve litre maslinovog ulja. gledala sam je. još mi se uvek diže.

- 23:05 - Komentari (21) - Isprintaj - #