skaska

nedjelja, 11.10.2009.

neš' majci

Nekidan sam se sela ispred profila v bogovićevoj. na kavici s frendicom. bile smo v drugom redu, a nekak se potrefilo da su u prvi red zaseli naši vrli književnici, kakti neka formalna prva liga, lektira i tak to. Malo dalje od nas sedile su neke četri čuče. Puno mi je trebalo, mislim čak pol šalice i dve cigarete da se počnem pitati zakaj neki tip drži pekinezer mikrofon iznad glave jedne čuče i zakaj još tri tipa drže kamere kraj njega. Onda sam, oprosti mi Bože, zajedno s frendicom usmjerila ponešto pažnje na taj čudni skup koji je istovremeno zakrčil promet v bogovićevoj iz istog razloga. Naime, jedna od te četri čuče bila je Simonica i svako malo majke što su do maloprije sa kćerkicama stajale u redu za školske udžbenike usmjeravale su iste da zagrle Simonicu kako bi fotkale mobitelom svoje dijete (i Simonicu). Toliko ganuća teško je bilo podnositi, pa sam pokušala odvratiti pogled i svaliti ga na onih nekoliko književnika i jednog akademika među njima da vidim ima li na njihovim facama imalo zavisti, ljubomore, hehe. Za vrijeme dok je novinarska sila bilježila audio i video zapise slavne Simonice tudekarce je prošlo i nekoliko prvakinja hrvatskog glumišta, a bogme i jedan nakladnički tajkun koji se počeo furati na Dikana ispustivši košulju iz lača. Je li još netko od selebritija prošel ne znam jel opet su me privukle majke majke i majke...i sve nekako ko po dogovoru u istoj raboti slanja svojih kćeri na fotkanje s Antinom čučom. U nekom se trenutku Simonica ustala i počela slati valjda esemesove ili se samo pravila da šalje. Mlogo mi je nekako ispaćeno djelovala. Kosa joj bješe umorno ovješena, ubijena farbom, a haljinica ili produljena vestica podosta izgužvana, onak da se i svakoj običnoj ženi (majci, majci, majci) vrati minimum samopouzdanja. Štiklice ju pak definitivno zajebavaju, jer nabada prestrašno i imala bu gadne pizdarije kad dojde v moje godine. Vrhunac parade bil je kad je naišla i grupa razdraganih (uvijek razdraganih) Japanaca i s obzirom na rabotu opisanih majki i fotkanja mobitelom, odlučila krenuti i ona u škljocanje. Ne znam samo kak bu glasil potpis pod sliku kad dojdu doma. A možda i ne želim znati.

- 15:42 - Komentari (26) - Isprintaj - #