skaska

ponedjeljak, 11.05.2009.

LEK TOR

Nu, zato kaj nis puno pisala evo treći dan za redom kao da sam na redbulu redrakije. Al nije da me ne pikne. Svaki dan nekaj, al kaj, mora se kosit trava, mora se štihat vrt, nekaj skuhat a bogme nekaj i jesti. Ja to delam polako, jer jesti se mora polako. Jedino kaj brzo more iti to je kad se zbluvaš ak ne jedeš polako il ak pratiš pomno ovo kaj me danas pritislo. Znala sam! Znali ste. Zna se! Prvo je počelo s plakatima, spotovima, a sad evo ih kucaju na vrata. Neko kaj. Danas su mi tak kontaminirali poštanski kaslek s intimnim pismekima u smislu "draga ...sad tu ide kvart u kojem kosim, štiham, jedem i pišem blog...". Onda svako veli kak je onaj drugi za drek i kak bu oni sve sredili. Pa čak i ono kaj je već sređeno, jer u silnoj kampanji to nisu stigli uočiti. Tiskaju oni svi te svoje letkiće sveudilj, nije lova u pitanju al eto...zato sam jučer izdvojila tog stričeka Peveca u kojem sam bila, čini mi se sam dvaput. Jemput sam išla oprat auto pod kefe da mi se manja deca malo razvesele, a drugi put sam bogme nekaj i kupila iako su me strašno iritirale one ljubičaste neonke od kojih bi mi se povraćalo i na prstace.
Nego taj je Pevec dočul valjda il kaj da se taj osmijeh piše osmijeh a ne osmjeh kak nas je švical dobrih par godina i ispravil je grešku što će reći da je grešku i priznal. I to cenim. Na stranu to kaj čovjek i dalje nije bez grešaka, tko nije, al eto baš me to jučer onak malo razgalilo, pa vi sad vidite u kojoj sam fazi.
S druge pak strane ovi vlastohlepljivci pizde lovu na metre, a NE BI PLATILI LEKTORA. Makar za ispravit greške v ovim papirima koji su mi danas usmrdili kaslić ne treba im lektor već dete iz pučke škole, recimo da ne pretjerujemo, drugi razred osnovne bi pasal. Od tipfelera, dadakanja, kineskih i somalijskih inverzija do, jebate, višeputnog tipfelera u etniku. Pa ak su se već nameračili na kvart onda nek taj kvart bar dvaput spomenu kak se zove, a ne još spoboldano krivo.
Nu.

- 18:08 - Komentari (21) - Isprintaj - #