skaska

četvrtak, 07.05.2009.

ZA PLAKATI

danas sam si malo obilazila voljeni grad i gledala tko nas to tamo gleda. pa sam tak na svako malo metara videla facu ronioca jasena mesića u odijelu koje mi nekak djeluje kaj da je kupljeno v kineskom dućanu. uglavnom, vidjela sam ga jako puno puta, jemput s rinčicama u vuhima, pa s dva vampirska očnjaka, pak s potpisom "seljačina", pak s rogovima, ondak s pirsingom v surli, pa s intervencijom u šarenice, pak s polančec rumenilom. ne dvojim da bih ga srela i s drugim dodacima, recimo šancovim ovratnikom il mesić 2 obrvama da mi se dalo još đirat v tramvaju. daklem, srela sam ga na razne načine sam kaj ga nisam srela s tom ronilačkom maskom kaj bi bilo na tragu, ne? gospođu Holjevac mi je bilo dost srest sam jemput i to me se dojmilo jer sam mislila kak cirkusi više ne smeju dolaziti v Zagreb, a to di je bila prilepljena njena fotkica izgledalo je kaj neki cirkuski kombi iz kojeg bu svaki čas zletel fakir i prilepil se za čavle il bu spuzile zmije naočarke i zaplesale prljavi ples. nu, našeg aktualnog gradonačelnika nis srela papirnatog, njega nekak imam nos svako malo sresti uživo makar moram priznati da je odabir predizbornih plakata vrlo selektivan, jer fale mi tu i Luka Ritz i javni šekret i zetova kućica na Črnomercu i još brojne "uspješnice" proteklih mandata. o stričekima Kregaru i srići našoj nemam kaj reć jer njih kaj da i nisam srela s obzirom da im je plakate delal neko valjda na opakim južnoameričkim gljivama il možda sam agent Mulder uživjevši se previše u x filu i maštu scenarista dostojnu dječjeg programa hrt.
slogane opće nis primetila osim kod tog malog Jasena s dodacima. Piše tam da oće zagreb bez kumova. Je, tu se slažem. Fakat bi bil red da kumice preuzmeju vlast.

- 19:27 - Komentari (31) - Isprintaj - #