skaska

nedjelja, 01.02.2009.

JAJA

Ono kaj sem naučila u sportu to je gubiti. Nije baš da sam bila neka gubitnica, dapače, da me nije zaustavilo majčinstvo mogla sam ja i neke dobre pare skinut, al nije mi žao. Volim kaj sam mama, a jel to vole i moja deca to bu morti rekla kad se sete i oni blogat. No, vratimo se prvoj mudroj misli. Dakle, sport nas uči kak da zgubimo a zaprav dobijemo. Fakat. Nekako je lako skinut protivnika, al ono teško je popušit, al još teže svladat tehniku da ti nakon toga još bolje paše druga cigareta.
No, ne okreći se skaska na sve jebade oko sindroma arena, jer oni koji još uvijek misle da se udžbenici besplatno dijele njima nosim karanfil na grobek. Oni pak rijetki, nedostatni da popune ulice pune rupa i dignu glas kao davne 1573. naše seljačine, eh oni znaju o čemu se tu oko šupka pa na malu arenu radi. O čemu je tu zaprav riječ.
Nego kad je već sve to skupa tak ispalo i kad kusamo govna onda treba govno poslije žvakanja i progutati.
Ne sviđa mi se ovo s masnokosim. Ivano razočaral si me. Matere mu, da mi dođe tako i da imam jaja ko što se za tebe priča, sama bih si ih u škripac nožni uvalila.
Al, sve u svemu smradež paleži palanke stigo je do nas i prijeti da zajebe i sam miris proljeća. One dvije tri ptičice što biglišu na inglišu rijetka su pojava ko i poštenje i budnost u saborskim klupkama.

- 23:51 - Komentari (36) - Isprintaj - #