skaska

petak, 21.11.2008.

KOSA ZETOVKA

Idem danas u smjeru zapada na istok kak mi se i šika, te u poziciji južnoistočno od sad već slavne zetove limene kućice od pet soma eura po kvadratnom metru shvatim. Jebate! Zetova limena kućica je kosa. Ko kosi toranj u Pisi. Dojdite i vidite. Mislim, ja sam znala da postoji neka kvaka i da ta cijena limene okruglice mora imat nekakvo opravdanje za lovu koju smo mi porezni obveznički majmuni i majmunice dali. Kućica je kosa. Dakle, stanite se prek puta II zagrebačke policijske postaje i gledajte prema kućici. Danas sam hvatala prolaznike kako bih se osvjedočila da mi je s vidom sve okej. S obzirom da sam dalekovidna bilo bi totalno suludo da vidim koso, a da nije koso, a koso je. Svi su potvrdili moje pozitivne sumnje. Mislim da imamo hit!

- 23:43 - Komentari (45) - Isprintaj - #