skaska

srijeda, 09.04.2008.

NE BU MENE NIGDO JEBAL

pogotovo u crkvi. Zadnji puta kad sam bila u svojoj crkvi koja je uzgred budi rečeno vrlo lijepo koncipirana arhitektonski, s oltara se čulo da se rastavljene žene ne mogu ispovijedati...a jebati? Smiju li se rastavljene žene jebati sa župnikima. Smiju li se župniki jebati. I koja bi to pokora bila...Kuliko severininih zdravomarija i kuliko bozanićevih očenašeka? prosta sam žena, iz naroda, ne? thompsonajt i da ni jela još bi više bila anoreksična i histerična su se mogli i crkveno razrešivati i počet ab ovo, al većina ženskih nema štelu u svojoj župi a kamoli u Vatikanu. a da to malo drugačije postavimo: ne trude se. jer kao što nas svakodnevica uči oni vole vezane, rastavljene, jedre, ponizne vjernice. sa svih strana. kopajte si štelu ženske, jebali vas oni. oni vole samo neke krvnike i samo neke samoubojice, oni donose sud prije zadnjeg suda i pozivaju se na zadnji sud. oni su suci. izgleda oni su isti ko i razni gašpanjerosi koji godinama svojim crvenim pakljenskim očima kroje pravdu pravednicima od kojih pak potonji zataču gaće na štap. i čemu se onda moremo nadati? rješenje problema iz prve kitice jest dajte im da se jebu. ne vidim prepreke da moj bivši župnik ne objelodani da ima na tri brda po troje dece i da ljubi i ševi. meni to nije problem. to veći mi je problem gledati kako se ononiki s kopitima i rogovima smije kad gleda kako se troše najdragocjenije sekunde na stjecanje nečega toliko bezvrijednog, toliko ništavnog koliko je i ova sva jalova kombinatorika života koji je to prestao biti za većinu SMRTNIKA. Idite u miru materinu

- 16:16 - Komentari (165) - Isprintaj - #