skaska

subota, 08.03.2008.

ZNAM DI STE BILI PREKSINOĆ

Osećam se poniženo, zgaženo, prevareno. Od prekjučer definitivno.
PAKtirali smo. I još i još i još. Svršili bumo valjda do petnaeste. Da je do mene sazvala bih izvanrednu sjednicu Vlade. Kaj izvanrednu, fenomenalnu. Al mjesto sjednica bila je i hodnica. Kroz špalir tinejdžera koji se nisu uspjeli obesit il zapalit. Slavilo se tri godine privatnog žutila uz narančaste koktele 24 koji se piju na plaži za seks. I bil je Sanader, i bil je Primorac, i Bajs i Šuker i Bandić i Milanović i Petirka i jebote većina kaj bi ju ja posela na vruće stolce. Koji racku dela Primorac na takvom partiju, upitah se i odoh dalje gulit koru s javorovog kolca.
Hajd i to je prošlo ko i ovaj osmi u martu. Muka mi je od sirovina koji nisu ni za ikakvu preradbu kak čestitaju nekaj kaj su pljuvali prije nekog vremena. Evo recimo, ima jedan "intelektualac" koji je promijenio sve boje i oblike (doslovno), "zaradio" visoku mirovinu i ugrabio stan praktički blizu konja bana Jelačića, učlanio se i bivao primljen u sve "preuzvišene" institucije hrvatske koji veli otprilike ovak: žene su, malo-pomalo preuzele sve uloge u društvu, muškićima ostavivši prevlast u konobarenju, čišćenju, nunanju beba...ali - i tu je onako kako one kažu! Ženskadija je to, ljudi moji...drže se one skupa (to ja velim) ko šaum lisnatog tijesta. Gurnem ti ružu u šupak neočišćena trnja, a da te baš ne žiga namažem te kamenim licemjerjem.

- 21:12 - Komentari (67) - Isprintaj - #