Vrlo Vrli Novi Svijet

utorak, 22.06.2010.

Intergalakticki Spijun

Onima koji su pogledali najveci dragulj ex-YU filmske produkcije "Balkanski Spijun", sve ce biti jasno :)

"Dobar dan"

"Dobar dan"

"Vi ste taj i taj?"

Rekoh: "Ja sam taj i taj"

"Tako ti je to bilo, dragi moj Đuro", Ilija Čvorović zapoceo je svoju dugu i mukotrpnu pricu. "Pozvali me na sastanak u stab metafizicke grupe u koju sam u clanjen i raspitivali se za moga podstanara, onoga Jakovljevića"

"Ajde....", Đuro zine u cudu.

"Da ,da", nastavi Ilija svoju potresnu pricu pod prigusenim crvenim svjelom, vadeci iz ormara rakiju stomakiju. "Danice, pojacaj bre malo taj radio, da spijuni iz vana ne prisluskuju"

"I tako, Djuro, ja ti dobijem jedan mali namig o cemu se tu radi. Pitali su sta radi, od cega zivi, koji su mu interesi, koliko dugo mi je podstanar. Ali znao sam ja odmah u cemu je stvar. Nisam ja lud Djuro. Ja sam svoje odrobijao. Bio sam mlad i blesav. I ti si robijao. Staljin je za nas bio bog. I jos je. Oni su to propitkivali jer su naslutili da je on reptil."

"Ajde...", Djuro ce u cudu.

"Pravi pravcati reptil. Ciakar"

"Ajde...", Djuro razgoracenih ociju natoci sebi jos jednu stomakiju.

"I ja njega pratim tako danima", nastavi Ilija, "i danima. Ima ih jos. Nalaze se u parkovima, po restoranima, po operama. Svugdje ih ima. Zakleo bih se na momenat da sam uspio krajickom oka uloviti nekoliko njih kako se shapeshiftaju"

"Ajde...", Djuro natoci sebi jos jednu stomakiju.

"Danice, donesi jos rakije iz podruma", viknu Ilija zeni. "I tako", nastavi, "snimao ih. Rasprostrli u restoranu planove kako ce osvojiti zemlju. I to nije sve. Ovaj podstanar, taj...Jakovljevic...bode se iglom vecom od tvoje glave. Seceras, kao."

"Kao...", ponovi Djuro i posegne za praznom bocom rakije.

"Danice, pobogu, oce li ta stomakija?", vikne Ilija na zenu. "Ne mozemo suva grla da spasavamo svijet"

"Evo, evo", Danica dolazi. Natace rakiju u ćokanćad.

"Ostavi bocu ovde", rece Ilija. "I tako Djuro, brate, oni namjeravaju zavladati svijetom. Ima ih svugdje. Postavili preko mene komorni orkestar shapeshiftera. Onaj u ulici sto otvara buregdzinicu...i on radi za njih..."

"Ajde...", rece Djuro i natoci jos jednu rakiju.

"I oni u hotelu, na bazenu i na ajerodromu...Svi rade za njih...Reptil do reptila. Ne znas vise ko je ljudsko bice a ko nije. I taman kada sam bio nadomak kuce, nekoliko muha i komaraca ispred kuce. Kao fol...muha i komaraca....ejjjj, pa nisam ja vesla sisao Djuro, Mene ce oni da jebu mater im imperijalisticku. Danice, jel ti znas sta su muhe i komarci u roju po tri?"

"Pa....zivotinje", Danica ce u cudu.

"Jao danice sta si ti naivna i glupa. Djuro, sta su to rojeci od tri?"

"Diverzantske jedinice. Mikrogalakticke sonde kojima je uloga samo jedna: nadji i unisti."

"Search and destroy", rece Ilija. 2Tako je. Oni su tu u dosluhu sa amerikancima. Cija je to. Cija. Opasni smo im i zato su ih poslali. I ova djeca sto se igraju oko kuce. Visoki su ko greysi. Meni ce prodavati fazon da to nisu preruseni greysi. Jos ce happy haalloween da mi zazele i da me traze bombonu. Mater ima americku.

"Americku...", ponovi Djuro i uspi u ćokanće jos jednu rakiju stomakiju.

"I onda mi cerku jos obradjivali. Kao...imas stan u parizu ako zelis. Jakovljevicev stan. Ej...Cerku oce rodjenu u reptilku da mi pretvore, Moje dete u reptilusu.

"Reptilusu...", ponovi Djuro i natoci sebi jos jednu.

"E pa ne moze"

"Ne moze bre", Djuro popije jednu s nogu i natoci jos svakome po jednu. "Ima keve da im se najebemo. Idi bre po oruzje. Ima da ih tamanimo jednog po jednog. Zbog takvih smo lezali"

"Idemo. Zvat cemo pojacanje pa idemo......."

* * *

"Petre", u metafizickom drustvu za proucavanje nadnaravnih pojava, zenski glas prekine ugodnu sutnju, tijekom gledanja filma o Roswellu 47. "Zasto si pitao Iliju za onoga njegovoga podstanara?"

"Zato sto je reptil", nasmije se Petar a ostatak hale prasne u smijeh. "Ma pitao sam ga jer mi se covjek ucinio poznatim. Mislim da nam je bas on iznajmio ovaj prostor prije 30 godina."

DI END

- 01:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #