Vrlo Vrli Novi Svijet

ponedjeljak, 27.04.2009.

Uvod u Entropiju (roman): Svjetlost je prejaka / mrak je preslab - Superzona Sumraka

Upravo zato, bojeći se svjetlosti, stvorili smo sebi mrak. Balans?



Superzona Sumraka:

Postoji jedna dimenzija nepoznata covjeku. To je dimenzija izmedju svjetlosti i sjene. Peta dimenzija. Ta dimenzija naziva se - super Zona Sumraka (tararara rararara rararara rararara).

Mirko Mehmetuburević, godina 22. Zanimanje - student. Hobi - hipersvemir, mentalno promatranje, skeniranje aure, astralno ratovanje.

Promatramo Mirkov put kroz Zonu Sumraka. Od danas njegov zivot vise nece biti isti.

Susrecem Mirka na ulici, zbunjenog. Okrece se lijevo. Okrece se desno. Ogledava se oko sebe.

"Mirko, pa sto je?"

"Demoni, brate. Demoni. Moj plus jos nekoliko demona. Dosli su zajedno sa reptilima. A tako sam ih jasnio vidio u viziji."

"Kojoj viziji?"

"Pa onoj...hajpersvemirskoj"

"Ne znam...sta to bi?"

"Mocna stvar. Preko hajperspejsa znam o svemu sve"

"Nemoj jebat.....Ides......"

"Hajperspace je jedini kljuc provijetljenja i istine"

"Jel se moze negdje nabaviti neki vodic kroz hajper?"

"Ima ga Stevan Svrdlovović"

"Ko je taj?"

"Mocni guru. Radio je za izvanzemaljce. Ima mnogo sljedbenika ođe"

"Ma da? Bas pravih sljedbenika?"

"Najpravijih. Mnogi od njih su nadopunili njegove hajperspejis tehnike."

"I sto rade sa njima?"

"Pa...nista posebno...Malo astralno ratuju...Pa si malo uzimaju energiju...pa se malo svadjaju...pa se malo mire...."

"Zvuci interesantno...ko Rat i Mir"

"Ko?"

"Nista, nista..."

"Koji Ratimir?"

"Nista, zaboravi...nebitno>..I sta dalje sa tim tehnikama? Kako znati jer valjaju. da li su kvalitetetne..."

"To brale odmah znas..."

"Kako?"

"Stavi samo narancastu na sve sto vidis sa umom"

"I sto onda?"

"I ako ti slika ostane, onda je tocno"

"Jebote... Ja mislio da je to boja sakrala..."

"Ma i je...Ali je i boja kreativnosti...I boja istine..."

"Znaci, malo vidim mentalno i uvjerim se da li je istina ili nije kada stavim narancastu boju..."

"Da"

"Ima li sanse da i tada mozda nesto nije istinito"

"Ne"

"Da...tako sam i mislio...."

"To je istina i to je tako"

"Da, i to sam mislio... Ali da reciiiimo...ali...reeeeciiiimoooo... Postoji sansa da se potkrade koja pogreska i da smo pogrijesili, sta onda?"

"Onda kontaktiramo svoj Oversoul da nam kaze gdje smo progrijesili. Cek, dat cu ti tehniku..."

"Super. Moze. Znaci, to je onda univerzalni pokazatelj da smo u pravu? Jel postoji mozda, neki osjecaj u srcu...neka intuicija...?"

"Ma ne....Sve se to sredi mentalno. Koji osjecaji hahaha"

"Tako sam i mislio...Ali sto da recimo...i taj Oversoul nama rekne nesto sto ne stoji mozda"

"To ne nemoguce"

"Ali ipak...ono..."

"To je apsolutno nemoguce"

"Dobro, dobro....ko kaze da je to nemoguce?"

"Ja, i mnogi ljudi koje znam, koji poznaju ljude koji opet poznaju druge ljude a ti opet poznaju druge ljude, koji znaju"

"Hm...Interesantna retorika"

"Sto?"

"Nebitno. Recimo da sam nesretan...."

"Postoji arhetip za to. Stavis ga u trece oko i nesreca nestaje."

"Samo tako?"

"Samo tako. Ko rukom odneseno"

(ko u svakoj superZoni Sumraka, u kadru se odnikuda pojavljuju jos tri osobe)

Onanima: "ja sam u potpunosti samosvesna"

Elektramida Felaca: "ja sam se rekonektisala metodom rekonektisanja, a zatim sam bila kod gurua jednog na iniciranju u elektru na Atlantidi iznad Sapca""

Mala Egipcanka: "ja volim spajati male zecice u svim duginim bojama i povezivati ih sa energijom Isusa Hristosa"

Ja (jos uvijek trazeci od kuda su se dovraga stvorile ove tri zenske osobe, znajuci da sam ko Rod Serling u pravoj Zoni Sumraka, prihvacam sutke ovu mi dodijeljenu ulogu): "znaci, vi ste sve tri u potpunosti samosvesne"

Elektramida felaca: "ja da. sve sam do sada radila kako su mi drugi govorili i nisam nimalo pogresila."

Onanima: "Ja se osjecam kao rimljanka iz jedne od proslih inkarnacija. i ti si bio u mom snu. i ti limenko. i ti strasilo. i ti lave..."

Ja: Ehm... Bojim se da nismo vise u Ozu, Dorothy...

Onanima: Zar? Oz? Jer to onaj Wizard zli? To je program. Kaze Svetlisa da je to program: Nemoj me vise sa time zamajavat jer cu odmah da podignem zastitu oko sebe. To je program...

Ja: Ma nije....to je gnoza...

Onanima: Pa kazem ti ja...gnojan program. Nemoj mi vise to pricati jer sam u potpunosti samosvesna. there`s no place like home. There`s no place like home.... There`s no place like.....

Ja: Ali ti nisi Dorothy. Nismo ni u Kanzasu. nemas niti cipelice...

Onanima: Nemam...to su moje rimske sandale dok sam hodala u potpunosti samosvesno ulicama staroga Rima. Svetlisa mi je pomogao... I nemoj me vise zamajavat jerbo sa vec podigla stit oko sebe.

Elektramida Felaca: Ja sam bila kod doktora Ljubise, nakon sto sam bila kod Dragana Dabica...ali kada sam otkrila da je on ratni zlocinac Radovan Karadjic, otisdla sam pravo ka Ljubisi. Od onda je Ljubisa bio moj novi guru...

Ja: Ljubisa Samardzic?

Artemida Felaca: Ma neeeee.... drugi Ljubisa....

Ja: Ali tebe sada uci Svetliša... Zajedno putujete bespucima hiperprostora i ganjate ljutite reptile koji vam dolaze sa cipovima u ocima i sa laptopovima spojenim na reptilske brodove...

Onanima: Ali tako je stvarno bilo...

Mala Egipcanka: I ti radis za njih...jer da ne radis...ne bi tako ruzno govorio o Svetliši...Ti si jedan...Ti si jedan....pokvarenjak....

Elektraca Felacia: Nije stvarno u redu. evo sad si me natjerao da zbog tebe promijenim i nick. Doslo mi je tako jer dok sam radila sa andjelima iz 5-te avenije, oni su mi rekli da tako uradim.

Ja: nije li to nedostatak identiteta?

Elektraca Felacia: Nije. E bas nije. Ti si programiran i ne znas sta jest a sta nije. Mesas babe i ......ove.......no.....

Onanima: Zabe.

Eletraca Felaca: Hvala ti Onanima. ta mi je rijec nedostajala. Ne znam ni sama kako mi je izasla iz pamcenja.

Ja: Mozda bolje pitat kako je u pamcenje uopce usla.

Elekraca Felaca: Znanjem i visim spoznajama.

Ja: Nesumnjivo

Mala Egipcanka: Ma dajte ljudi. Previse pricate. Jeste danas radili kakvu tehniku? Evo ja cu da vam dam jednu a zove se Duga Preko Hrista.

Ja: Jel to nesto ko Dorothy u Ozu ili Ninđa tehnika?

Mala Egipčanka: Nezbiljan si i zato necu da pricam sa tobom. Gledala sam nekoliko crtica i u jednom je bila duga. Zatim sam vidjela film sa Hristosom i doslo mi je od Overoula da Dugu spojim sa Hristom.

Onanima: Izvrsna ideja. Evo upravo sam uradila tehniku. Jao kud me odvela. Proputovala sam 33 tisuce zemalja i svojih 88 inkarnacija.

Ja: Hm....Nije li 33 masonski broj a 88 broj ruza za druga Tita? Mislim, da ne bi tu bilo nepotrebnih asocijacija....

Onanima: Jao...Kako si u krivu...Svetliša te skenirao i reko da si homoseksualac. Ja sam to isto vidjela. A vidjela je i Felaca. Kada nas tri vide jedno, onda je to tako.

Ja: Dobro, istina...pali me Nikolas Kejiđ. Onako stasit i misicav....

Atlantida Ceca Felaca: to se ti malo kao salis a znas da u svakoj konstataciji ima 100 posto istine.

Ja: evo, priznajem. peder sam. volim ga i sprijeda i straga. i bijelacki i crnacki. i od Johna Holmesa...imam i mali penis, smrdi mi iz ustiju, fale mi unutarnji organi, razrook sam i hramam na jednu nogu. Mucam i ne mogu izgovarati slova r, j, s, g, t. Imam i touretov sindrom i izmedju svake trece recenice vicem: "kurac, picka, govno, sisa"

Atlantida ceca Felaca: Ko se rano sali, tri srece grabi...tako je rekao doktor Ljubisa na proslotjednom seminaru.

Ja: Valjda: "ko rano rani, zajebo je pijetla".....

Felaca: Ne, ti ruralna priprosta neduhovna seljacino. Ne. ne i ne. Valjda doktor Ljubisa zna.

Ja. Ko Svetliša...

Gelaca: Opet brkas babe i....ove...no.....Onanima?

Onanima: Zabe, pobogu,. zabe....zar te opet puca program "lijevo desno niđe moga stana, oj sudbino al si sjebana"?

Ja: Đe je Mirko?

(Mirko izlazi iz magle)

Mirko: bio sam na mjestima za koje vi ljudi ne bi povjerovali. Magle iznad oriona. Sve ce to nestati kao suze na kisi.

Ja: Pa to je iz Blade Runnera...

Mirko: Budalo jedna....to mi je oversoul rekao...Evo, sada cu da stavim narancastu...I narancasta kaze isto...Ha? Ha? nja nja nja Gdje ces sad? Ha''''

Ja: Dobro, mirko, ne moras odmah plaziti jezik.

Mirko: nemoj da te odmah napadnem sa energijom. Odgledaa sam danas tri epizode Captain Powera i Soldiers Of The Future-a. Skrsit cu te energetski dok nisi rekao keks i nastaviti tuci po WOW-u ko da nista nije bilo.

Mala Egipcanka: Kako nista ne shvaca. Jao. tebi treba jedna skola deprogramiranja. Odmah na sebe stavi tri ruzicasta zecica i dvije smedje mede. Zatim Papa Štrumfa stavi izmedju njih i stavi gore narancastu, da vidis da li ce drzati. Jedna je istina.

Onanima: Ja sam u potpunosti samosvesna.

Atlantida Ceca: Oj Atlantido elektro mi sad Šabac. Oj Zohar inri elom šaban šaulom ibriz derviši fetiš

Onanima i Mala Egipcanka: Ne. Ne taj spell. Oces zemlju zapalit i unistit.

Ceca Felaca: Ne preostaje mi nista drugto. Arhianđeli i lavići đavlići su mi to naredili. Oj išmet gurduš prokto burduš, magyar pećuh nađkanjiža

Mirko: Evo, ja cu sada svoje demone posaljem da to smire.

Mala Egipcanka: Zip, ti si tako hrabar...

Ja: Nije li Zip u onom crticu?

Mala Egipcanka: budalo jedna, to mi je Oversoul rekao. Dobro?

Ja: Ma znam, ali ono....

Mirko: Jao....sto sam sve dozivio. Sanjao sam cudan san. Da zivotom svojim ja ne upravljam.

Ja: KBO?

Mirko: Nemoj ti tu meni kratice neke. Ajde pogledaj boju koju sam ti poslao.

Ja: Zuta.

Mirko: E nije zuta nego je zelena. Vidis kako nemas dobar sken.

Mala Egipcanka: hihihihih, nema dobar sken...nja nja nja.....

Onanima: Ja sam dobar sken imala jos u starom Rimu....

Ceca Felacia: Ja jos u Atlantidi.

Mirko: ja jos u Liri.

Mala Egipcanka: a ja...a ja...a ja....a ja....(rasplace se) "vi ste sve vec rekli". ne pada mi vise nista na pamet. niste fer. idem uraditi 5 vjezbi da se sjetim sto sam htjela reci.

Ja: ej ljud, jel se vi sta seksate?

Svi: zasto?

Ja: Pa ono mislim....malo seksa ne bi skodilo sa vremena na vrijeme.

Svi: seks je program

(magla oko Mirka, u kadar ulazi nesto nevidljivo)

Svi (radosno): Svetlišaaaaaaaaa!!!!!

Ceca felaca : Oj gospodaru Ljubišo...ovaj...Svetlišo.....

Svetliša: prijatelji, uskoro ce doci doba kad cete se okrenuti jedan protiv drugog. i protiv mene samoga.

Ja: Pa to je rekao i Isus

Svi (u glas): budalo neuka. to sada kaze Svetlisa.

Svetlisa: Lucifer je u stvari Lucifera, Ceca felaca nije manekenka niti zena fudbalera. 9 puta 9 je 72. Ti si faraon. Nos ti posran.

Ja: Ne kontam....

Svi: Zato sto svetlisu kontaju samo odabrani (uglas) Jos, ucitelju nas i proroce.

Svetliša: Tiho o toho, govori mi jesen, sustanjem lisca i sapatom kise, al zima srcu govori jos tise...

Ja: Pa to je Cesaric

Svetlisa: Neka neko od mojih bozanskih ociju makne ovoga debila i pedera ili cu da ga energijom sasujem u paramparcad. Ima srce i mozak da mu zaustavim kao igricu od tetrisa.

Ja: Testisa?

Svetlisa: Micite mi budalu sa ociju.....

Svi: to je gospodaru nas jedan iluminat. Ima tri cipa u ocima i jedan na svom pederskom penisu.

Onanija: odmah sam ja znala za taj cip na penisu

Ceca Felaca: I ja isto

Mirko: ja nisam od Svetliše. Ja njega kontroliram. Svetliša nije moj bog. Moj bog je Krom. On zivi na brdima.

Ja: Pa to je iz Konana

Mirko: Oces li prestat ponavljat nepoznate fraze i izraze...Ja tebe nista ne svacam...Ti filozofiras i mesas babe i...ova...i.......

Onanima: Zabe

Mirko: Zabe. Budalo jedna blesava. Ne znas ti sto je pra magija vjeverice Zagija...

Ja: Univerzijada 87-e?

Mirko i Mala Egipcanka: Sto se to dogadja. gdje smo. sta radimo u sumi, cija je ovo kuca. sva je od kolaca i cokolade.....

Ja: Vjesticina kuca u Ivici i Marici?

Svi uglas: Dosta......gdje smo...sto se dogadja sa nama......

Svetliša: Program.

Ja: superZona Sumraka.

Mirko: stavljam narancastu. to je boja istine

Onanija: nema mjesta poput kuce

Mala Egipcanka: zeko medo stedo, buba špara, buba mara.....

Atlantida felaca: oj ljubiso oj svetliso sada vidim jasno, tri andjela i Bog bradom,. kazu da ucite strasno.....

Svetlisa: Pazite na programe. Ja cu da vam dam jedna vezba. Ako to savladate. Onda cete da cete moci odvezanih ociju da hodate po mesecina i da se deprogramujete. Slavite svoga Svetlisu...

Svi (uglas): Oj Svetliso, ti vodena kiso, tebe nitko ne bi namiriso, oj svetliso, oj ljubiso.....

Ja: ej ljudi, ovoga...epizodi je lagano kraj..i samo znaj...nepoznat vam je zavicaj.....kako umu tako i duhu, sami cete da pojedete vlastitu juhu...bez placa i bez suza...pa ce se vidjeti cija je bila naprcena guza...

Odjava: Mirko Mehmetuburević, godina 22. Zanimanje - student. Hobi - hipersvemir, mentalno promatranje, skeniranje aure, astralno ratovanje. Nasao se u samom sredistu nepoznate dimenzije. % dimenzije. Izmedju svjetlosti i sjene. Dimenzije poznatije kao...superZona Sumraka uma i razuma.

(kamera se odmice......muzika.....tiru riru tiru riru)


Konec

- 03:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #