Pjesma za mog tatu

01 studeni 2023

Tato
Svaki dan se domislin na te
ne samo za mrtvi dan

svaki dan sidin na tvojoj ruki
ti se držin za kolet od kušulje
a ti me nosiš kako pupu ud majolike
da ne padem,
dricivaš mi lase
i kotulicu
da se ne zgričan
me nosiš u hlad
da ne žmarim,
i mi ubuvaš črlene pastoliće
da se luštram

miljare čavlići
miljune šimencini
jenega po jenega
si zatuka
da drži
da bude kripko
da bude štanjo
i je bilo

ma sada ni

uprosti mi
nis vela šinjora
ni grofica
deboto san jeno niš
a san stila te poslušati
veselo bin bila
ma nis

lumbrija
pod kujon si me nosila
me je ubranila uni bot
ud unega dažda
ma drugo je ni

uprosti mi
ti biš bija već učinija
i bolje biš bija godija
i vidija biš više svita
i na već pliesi biš pliesa
i z već judi biš se pozdravlja
i pokusija finijih jileši
i nazdravlja z lipjih mižoli
da si ima oca kako ja

ti biš ima štabelije pastole
i fešnije veštite
i biš bija bolje kumparija
da si ma oca kako ja

si mi se skuživa
rada biš mi već da
si stija ma nisi riva
pur ki si brzo prikura
samo kvas si mi da
a ja neka umisim ča ću ja
vero si
vero da

ni se mii ubiknulo
ni mi pošlo za rukon
dobro da ne vidiš
dobro da ne čuješ
dobro da ne znaš

ki zna ča biš pensa

ti biš bija još veći čovik
da si ima oca kako ja






<< Arhiva >>