NEMANJA: SMIRENOUMLJE

četvrtak, 04.03.2010.

Denis Kuljiš: Hrvatskom novinarskom društvu

Image and video hosting by TinyPic

Sudu časti HND

Poštovani,

U odgovoru na drsko pismo Zrinke Vrabec Mojzeš upućeno Vijeću časti povodom članka koji sam objavio u «Jutarnjem listu» pa naveo da da je ona bila šefica Radija odgovorna za višemilijunski dug u koji je poduzeće upalo, otpisujem sljedeće:
Zrinka je doista, kako navodi, bila urednica Radija 101 u razdoblju 1995 – 1998, u vremenima kad je vlasnik EPH, Ninoslav Pavić, uz pomoć tadašnjeg savjetnika predsjednika Tuđmana, dr Ivića Pašalića, pokušao preoteti frekvenciju Radija 101.
U istom tom razdoblju ja sam bio predsjednik uprave i izdavač tjednika Nacional koji je u toj aferi stao na stranu Radija 101, pa sam osobno donio 20.000 njemačkih maraka u gotovom kao pomoć naše redakcije redakciji Radija 101. Zbog toga i medijske podrške koju smo Stojedinici pružili, g. Ninoslav Pavić optužio me u «Novom listu» da sam upravo ja potakao cijelu uzbunu i potonje demonstracije, pa sam ga tužio za klevetu i taj proces okončan je na zagrebačkom sudu tek pretprošle godine.
Znači, ova insinuacija gđe Zrinke Vrabec-Mojzeš deplasirana je kao i cijela njena magisterijalna pojava na domaćoj žurnalističkoj sceni. Ona je jedna glorificirana radio-kreštalica kojoj je bivši predsjednik Mesić, gulamfer i besposličar, okačio oko vrata neku Danicu, dok je ovaj sadašnji, iz nepoznatih razlika, stavlja uz bok vlastitoj Danici, da s Pantovčaka komunicira s hrvatskim novinrima, iako je upravo Zrinka osoba koju u novinarskim krugovima – kako svi dobro znamo – nitko ne trpi, i to zbog karakternih i intelektualnih svojstava, a ne zbog njenih političkih ili idejnih usmjerenja.
O Zrinkinu radu na Radiju 101 posljednjih godina informirao sam se kod g. Drage Perića, predsjednika Uprave i g. Igora Tomljenovića, glavnog urednika Radija 101. Oni su, skupa s većinom udjeličara Radija, naposlijetku uspjeli Zrinku maknuti na posljednjoj skupštini, pa likvidirali kliku koja je poduzećem i programom radija upravljala preko direktora protiv kojega je policiji podnesena krivična prijava. U doba Zrinkina šefovanja, Radio je zapao u dug i propao kao tvrtka, a program postao je neslušljiv i neslušan. Magistra je kriještala u gotovo svakoj emisiji, pa je od Omladinskog to postao radio sredovječne samozaljubljenosti u vlastitu staru slavu – ova minijaturna dama, kako reče netko od ljudi koje sam na Radiju 101 intervjuirao pripremajući se da napišem njen portret, «nikako se nije skidala s balkona na Trgu Republike», na koji se bila uspela onomad prije petnaest godina...
Kakve, dakle, «laži», kakvo, dakle «sramotno blaćenje kolega»? I kakav je Zrinka, uostalom, predstavnik «aktivista» i «predstavnik civilnog društva», kako se prikazuje u dopisu Novinarskom društvu? Pa ona je spikerica ili novinarka, a aktivistica je možda u svojoj mjesnoj zajednici, te predstavnica civilnog društva eventualno u slobodno vrijeme! Ne znam što je žena magistrirala, ali očito joj nisu jasni elementarni pojmovi o uzusima našeg profesionalnog angažmana.
Oko «besmislenih i prljivih laži» koje sadrži moja rečenica koju citira, Sudu časti predlažem neka sasluša g. Perića i g. Tomljenovića, ili zatraži njihovo očitovanje. Također molim ovaj organ našeg Društva da tu gospođu neznatne stature koja ima temperment nagazne protupješačke mine, upozori da bira riječi kad piše o kolegama. Može biti oštra, podrugljiva, zločesta – sve je to dopuštenu u našem paraliterarnom pozivu, ali da niže takve plitke, šuplje, uvredljive fraze iz repertoara neznatne rječitosti općinskog megafona, to, mislim, ne bi smjela...

Bilježim se kao sluga ponizni HND-a

Denis Kuljiš, novinar ovdašnji

- 03:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #


View My Stats