NEMANJA: SMIRENOUMLJE

srijeda, 20.05.2009.

Vjerovali ili ne!

Otvorena televizija Romana Bolkovića zatvorena za "neprijatelje" EPH Ninoslava Pavića?

Image and video hosting by TinyPic

"PREDSJEDNIK uprave EPH Ninoslav Pavić, iskoristio je svoj utjecaj na OTV televiziji, te intervenirajući kod Romana Bolkovića spriječio moje gostovanje u jednoj od emisija koja se trebala baviti mojim otkazom. Cijeli slučaj prijavila sam Hrvatskom novinarskom društvu", kazala je za Index Nataša Škaričić, bivša novinarka Slobodne Dalmacije i dobitnica mnogih nagrada za istraživačko novinarstvo, a koja je nedavno ostala bez posla.

Otkaz zbog reforme?

Podsjetimo, urednici Slobodne Dalmacije tvrde kako je Škaričić dobila otkaz nakon što je odbila potpisati iznimno povoljan ugovor o daljnjoj suradnji, dok je novinarka sa 17 godina staža u tom splitskom dnevniku opovrgnula takve navode tvrdeći kako joj je ponuđen ugovor o autorskoj suradnji za novinara-početnika. Za taj slučaj svoje zanimanje iskazala je krovna novinarska organizacija koja je svojedobno u svom priopćenju upozorila kako gospodarska kriza ne bi smjela poslužiti vlasnicima medija kao izgovor za otkaze.

Po kuloarima se moglo čuti kako je moguće da su razlog otkaza uspješnoj novinarki bili njeni negativno intonirani tekstovi koji su se prije svega ticali zdravstvene reforme ministra zdravstva Darka Milinovića.

Kako tvrdi Škaričić, emisija OTV televizije trebala je ići uživo, a tema je bila upravo njen otkaz kao i sloboda medija. Bivša novinarka tvrdi kako je sve otkazano nakon što je intervenirao sam Pavić.

Image and video hosting by TinyPic

"Ni u drugim medijima ne smijem pričati"

"Da gostujem u emisiji obavijestili su me prošlog tjedna, u ponedjeljak su me zvali još jednom radi konzultacija oko priloga koji bi išao prije same emisije, a danas sam obaviještena da nakon intervencije Pavića neću gostovati na OTV-u", naglašava Škaričić za Index dodajući kako je tu informaciju dobila iz redakcije OTV-a. Kao što smo napisali, cijeli slučaj prijavljen je HND-u.

"To je nečuven slučaj da se meni zabranjuje i u drugim medijima govoriti o onom što mi se dogodilo", zaključuje Škaričić koja u posljednje vrijeme često govori o premalim slobodama medija u Hrvatskoj, a svojedobno je uz Sanju Modrić pokrenula peticiju za slobodno novinarstvo koja ukazuje da se je Vlada u načelu "infiltrirala" u medije i odredila "strateške okvire" njihova djelovanja.

"Politika, ministri i premijer koji je na čelu Vlade malo previše guše medije", govorila je Škaričić, a kako kaže, danas je na OTV-u opet doživjela gušenje slobodne riječi.

Naravno, nazvali smo i prvog čovjeka OTV-a Romana Bolkovića, koji je rekao da nije upoznat sa cijelim slučajem.

Bolković: Odakle vam ta informacija?

"Odakle vam ta informacija? Nisam upoznat, ja sam glavni urednik emisije "OTVorena TV", a zbilja ne znam ništa o slučaju Škaričić", kazao je Bolković dodajući kako se oko slučaja bivše novinarke Slobodne Dalmacije nije čuo s Pavićem. Štoviše, rekao nam je kako će sazvati kolegij, te će se u izravnom razgovoru s novinarima pokušati saznati o čemu je riječ.

Recimo na kraju kako se emisija u kojoj je Bolković urednik danas bavi kultnim časopisom Polet koji je ovih dana obilježio trideset godina od početka. Slučajno ili ne, nekadašnji urednik "Poleta" bio je upravo - Ninoslav Pavić.

I.Ć.
Foto: Damjan Tadić (Cropix), Mojtv.hr
Index.hr

- 19:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #


View My Stats