NEMANJA: SMIRENOUMLJE

četvrtak, 04.01.2007.

IGLE U OČI NOVE GODINE

IGLE U OČICAMA

Image and video hosting by TinyPic

Ovako je govorio Lečeni:
Manifest patoblogije pozdravljam. Predlažem da svaki član pokreta mora pronaći mjesečno jednu žrtvu na blogu na kojoj će se iživljavati. Štoviše, moj je prijedlog da, uz Nemanjino vodstvo, pronalazimo najgluplje i najbezazlenije blogove i onda ih uzdižemo u nebo sve dok autor ne pomisli da ga je pomilovala božja ruka. Potom ga napuštamo uza seriju uvreda.3.1.2007. 00.17

A ja sam odgovorio: @Lečeni: Moramo se ponašati kao Borg. Jednostavno ćemo asimilirati niže oblike života. Dođemo na neki blog i asimiliramo ga. Zapravo ga ne asimiliramo nego uništimo, ali moramo imati nekakav program, pička mu materina! Ili barem alibi.
Jasno da je svaki mogući pokret otpora uzaludan:
We are the Borg. You will be assimilated. Resistance is futile
.

Ima prvi konkretan prijedlog. Kao što znate, tekst znači plet. Ima genijalan blog ovdje u susjedstvu: strikanje.blog.hr. Neka ženska sve tumači, od prve veste koju je kao dijete splela, sve do najkompliciranijih bodova. Predlažem da tamo otvorimo hermeneutičku podružnicu. 03.01.2007. 01:48 lijecenikatolik 03.01.2007. 09:42

Kao što vidite, ja sam počeo! Jebat ću vam mater zajebete li stvar: pustite me polako, dan, dva, da uđemo u bit štrikanja, pa se ubacujte, ali bez sranja i nervoze: očice, igle, vješte ruke...i nemojte prebrzo na narkomaniju, iako znam da prosto navlači: kad je čovjek pita kakve su igle najbolje, kad se samo nudi u formulaciji: igla u vještoj ruci!, čovek teško može da odoli! Ali, tu se sad vide majstori!
Izgnaniče, tebe se najviše bojim i tvoje nervoze: molim te, nemoj zajebati!
Lečeni, ubaci se još danas! Ti si maher, ovo je sad tvoje područje.
Čuj, progutalo mi je ovo čudovište dva sjajna komentara: jedan o Žižeku, drugi o blogu kao interakciji i autorstvu kao supotpisništvu: teza je bila da je svako čitanje ionako re-kreacija teksta, pa je tako svako pisanje supotpisništvo.
Ali, jebeš to: idemo na štrikanje!
Cura je čisti konceptualni genij: YOGA i PROZAC su OUT, IGLE su IN! glasi njen slogan, a da nije ni svjesna dubine tog slogana! Genijalno! Nemanja 03.01.2007. 10:00

• Prvo sam pomislio da je to zajebancija, ali mala stvarno štrika. Nemanja otvorio si Pandorinu kutiju.
• Ako idete do ŠTRIKANJA, ne ostavljajte tragove na svojim blogovima, ili komentirajte anonimno; uglavnom, nikako ne smijete povezati Patoblogiju s Štrikanjem.
@SAMSARA: Imam za tebe poseban zadatak! Znali smo da će doći tvoje vrijeme. Odi do bloga Štrikanje, i vladaj se kao što se inače vladaš. Normalno zapodjeni razgovor, samo nemoj ni u jednom trenutku odati da te mi šaljemo. Sprijatelji se sa Sonjom, ona ima super nick: SonJa, vidiš da ćete biti izvrsne prijateljice, i onda ćemo i Njetočku poslati. Vi samo bacite spikicu, a ostalo ostavite nama. Kad mi dođemo - tj. Kizza, Izgnanik, Lečeni...- ionako će već biti kasno! Nemanja 03.01.2007. 10:50
• nemanja, da si životinja bio bi udav. slušaj, volim ja poslušat savjete; i o ovom tvom sam razmislila, al onda se sjetih da mi to savjetuješ tek ti! ma muljaj dok možeš, našao si plodno tlo da se igraš riječima, prošao dječko filozofiju jezika pa misli da je to najbitnije u životu.
nego, vidim da isusa spominješ, a budući da si se prozvao kraqljem, carem etc evo pitanjce: možeš li nemanjče i isus biti(bog u čovjeku), odnosno možeš li izjedriti neku ideju i napisati je na svom blogu.
Možeš li učiniti to čudo? samsara 03.01.2007. 11:07
• Markiže, tko to sjebava ovaj blog? Moraš oformiti specijalne odrede. Ja sam ostavio komentar kod pletulje, iskren i precizan. Ne mogu čekati dva dana ali, važno je, kao što kaže Nemanja, da tajimo vezu između heklanja i patoblogije. Pletulja je dobronamjerna i koristan član društva. Molim Izgnanika da se suzdrži od uvaljivanja dotičnoj bar neko vrijeme. Dr. Kuro bi ondje trebao ostaviti esejcic o tekstu kao pletu. Barthes i ostali. Danas sam u depresiji pa neću više pisati. Idem zarađivati za život, pisati još veće pizdarije nego ovdje. lijecenikatolik 03.01.2007. 13:15
IZJEDRITI IDEJU! Odlično Samsi! To ljubavi! Samo naprijed. Par dana patili smo od kreativne jalovosti, i sad nas je krenulo!
Ja te lijepo molim da sisanje sintakse, začepljenu artikulaciju i suosjećajne želje ukomponiraš u jednu te istu rečenicu kojom ćeš izjedriti ideju suradnje na pletivu naše SonJe, i uspjeh je zajamčen!
Samsi, molim te, pomogni mi oko još jedne prevažne stvari: imam susjeda imbecila koji mi zaljeva cvijeće kad odem na more; sutra mu je rođendan. Imaš li ti ikakvu ideju što bi on mogao poželjeti za ročkas? Naime, iako sam ja veliki poznavatelj ljudskih duša, zaista ne znam kaj vi debili volite, što vas veseli, a iskreno bih htio čovjeka obradovati.
Da ga možda ti posjetiš pa da malo porazgovarate o krtičnjacima, što misliš? Nemanja 03.01.2007. 14:34
"Ovo je sjajno. Moja pokojna baka me svojedobno učila štrikati, ali sam nakon njezine smrti izgubio nit. Sjećam se, jednom sam čak uspio isplesti šal koji sam nosio u osnovnoj školi. Zanima me koliko košta taj tečaj i moram li donijeti svoje igle?
Hvala na pažnji."

POZZZ Markiz de ga Sad 03.01.2007. 14:57
P.S.
Nemanja fakat si derpe, pletilja je zabranila anonimne komenatare a meni se baš štrika. Šta sad, da si zabijem igle u vene i brijem da sam na dopu? Markiz de ga Sad 03.01.2007. 15:14
• Spjevao sam Himnu pletilji ali bio sam nesiguran pa je nisam objavio na njezinom blogu, koji je za mene otkriće godine, pa je zanosno, a opet skromno, objavljujem ovdje:

Himna pletilji

O, pletiljo, pletiljo,
Alf i Alfi Kabiljo,
Klaudiljo, Miki i Šiljo,
o, pletiljo, pletiljo.

Oha-ha! opleti me svega,
goluždravca što se gega,
gega-gega, pijani Brega,
plašiti se nemaš koječega.
lijecenikatolik 03.01.2007. 17:45
• Gotovo je s Patoblogijom ako se ovako nastavi s Štrikanjem! Pa to je senzacionalno. Ona je na Prozacu i Xanaxu, a sad malo štrika! Idem ja tam. Pjesma ti je ko bog. Samo ti je Alf suvišan. Nemanja

Svratio sam sasvim slučajno na tvoj blog, na nagovor prijateljelja iz društva "Patoblogija", koja je i u udruženju "Iskorak", ako to uopće išta mijenja na stvari i znači.
Blog ti je super. I moja mama plete, i moja je baka plela, i čini mi se da su svi pleli u mojoj familiji generacijima, pa sam tako, s godinama, i ja postao zainteresiran za gusta tkanja i ovu finu paučinu informatičke svjetske mreže, ako se smijem izraziti metaforom. Da ne duljim, reci, molim te, koju vrst pletiva, uzoraka i, što je najvažnije, igala, savjetuješ početnicima. Slažem se da yoga i droga nisu više in - igle daleko više smiruju, jasno, u iskusnoj ruci!
Moje je pitanje, dakle, vrlo jedostavno: Što bi mi savjetovala za početak? Kako da opletem?
> (03.01.2007. 07:49)


SonJa: Bok! Prije svega drago mi je da si ovako zainteresiran. Ako si u Zagrebu možeš svratiti utorkom u Dubec (pogledaj www.pravi-red.hr).
Početnicima savjetujem obične ravne igle, ne pretanke ni predebele, recimo broj 4, te lijepo usukanu pređu, da se dobro vide ispletene očice. Naravno da početnici rade mustre s pravim i krivim očicama (bez rupica, bobica, i dr.) jer su najjednostavnije. Na internetu možeš naći upute za nemetanje očica na iglu, te pletenje prave i krive očice (malo progooglaj: pletenje=knitting) ako već ne želiš da ti mama pokaže. (03.01.2007. 08:55)
• Nemanja: Bok, Sonja,

Ma zlatna si!! Čuj, kak ne bi bio zainteresiran. U Zagrebu je tako malo ovako pravih inicijativa, pa jasno da sam zainteresiran za takvo što. Prošle sam zime išao na ikebanu na Pantovčak, ali to nije to. Osim toga, nekako me to uvelo cvijeće ne veseli. Oprosti, jedno pitanje, možda će ti izgledati amaterski, ali ja brzo učim: Kako razlikuješ prave od krivih očica? (03.01.2007. 09:44)
• Nemanja: I da, fora ti je slogan! To si se sama sjetila ili si negdje to vidjela? Ja sam isto izmislio jedan slogan: Novac leži na cesti, samo Yu valja podignuti!, ali više nema Jugoslavije pa je slogan besmislen. Čime se baviš kad ne štrikaš? (03.01.2007. 10:31)
• Baka: Izvrstan blog! Ja ne pletem, nego samo heklam. To su uglavnom ukrasni ručni radovi koje stavljam na stoliće i ormariće. Mirovina mi nije baš visoka pa dobro dođe kad mogu koji i prodati. (03.01.2007. 11:19)
• lijecenikatolik: Jao, ovdje ste. Kakav krasan blog. Pogledao sam vestu domaćice koju je isplela kao još djevojčica. Dirljivo. Ja nisam pleo od nastave Domaćinstva u 7. razredu osnovne škole. Sve rjeđe izlazim iz kuće i htio bih Baki isplesti rukavice za 88. rođendan koji je 26. siječnja. Koliko se sjećam, to je složen pothvat. Kako se to, ukratko, radi? (03.01.2007. 12:53)
• Manistra: ja isto kao i baka, samo heklam. jednom sam si, u osnovnjaku, isplela jedan sal, zeleni, ali sam ga izgubila i to je bilo to. nije mi bilo zao sto sam ga izgubila, bio je odvratan taj sal. sad bih si htjela nastrikati ove vunene salice kao na slicici dolje, i podmetace. koje igle treba kupiti ako zelim da salice budu promjera 10 cm? (03.01.2007. 14:12)
• Nemanja: Cure, vidim da i vi heklate, mada me to čudi. Ne zvuči mi baš ženski, pravo da vam kažem, iako ja, dao se odmah predstavim, molim lijepo, nemam nikakvih predrasuda. Hoću kazati, i ja imam Hekler & Koch, najmanje jednom tjedno sam na streljani, u Dotršćini, ako ne gađamo golubove po Pionircu, i pravo mi je otkriće čuti da se i djevojke bave tako disparatnim hobijima kao što su streljaštvo i štrikanje. A opet, to me nekako hrabri, jer to znači da ću i ja, koji zaisat imam mirnu ruku, vjerojatno biti uspješan i s iglama! Jedva čekam! Danas mi seka ide nabavit ove ni predebele ni pretanke. I ona ima četvorku. Samo, ne da mi svoje, nego mi veli da će mi nabaviti za Božić moje igle. Već trnem od uzbuđenja. Vunicu sam već nabavio: imam modru vunu i pokušati ću za prvi rad isplesti Dinamov šal, ako bog da i majka božja s hrvatskim grbom i pleterom. (03.01.2007. 14:52)
• Luce: Ja sam dosta štrikala prije, sada se više ne isplati, možeš kupiti krasne pulovere za malu lovu.
Drago mi je da ipak netko cijeni ručni rad, ipak je jači feeling kad na primjer, nekom tko ti je drag, ručnim radom pokažeš svoju ljubav. (03.01.2007. 15:05)
• Nemanja: Luce, ne znamo se, pa ću biti s vama na vi, no moram kazati da osjećam u vama blisku osobu: i ja neobično cijenim zlatne ruke! I to svih vrsta: prave majstore! Dobrog starog Cahuna, divne ljude kišobranare Sviben, moga automehaničara Slavkeca, nonu Luce, vašu imenjakinju, s Paga, koja radi predivne čipke na kakvima bi i pavlini pozavidili. Domaćice tek: što ja volim generaciju našim mama koje znaju sve te fine kolače, recepte, sve ono što se polako gubi u ovom konzumerističkom svijetu otuđenja, poroka, globalizma...Zato su blogovi poput ovoga prave oaze topline koja nam je neophodna o kojoj vi govorite: da, zaista za početak nema boljeg iskaza ljubavi do ručnog rada. Pa i Focillon je napisao čuvenu Pohvalu ruci, nije li? (03.01.2007. 15:22)
• Nemanja: http://www.uho.hr/index.php?mode=droge&grupa=Halucinogeni&naziv=Gljive (03.01.2007. 15:31)
• Baka: Najljepše se zahvaljujem. Nego, Luce, nije stvar u tome što se ne isplati. Ručni rad pruža i duhovno zadovoljstvo. Kad nešto izradim, osjećam se plemenitijom.

Nemanja, jeste li vidjeli da su kišobrani Anđele Sviben nestali iz prolaza u Neboderu? Zamijenili su ih Swarovskijevi kristali. Šteta. (03.01.2007. 15:43)

Nemanja, prave očice izgledaju kao slovo "V", a krive su vodoravne crtice. Pogledaj recimo u ovom postu: http://www.blog.hr/print/?id=1621911565

Navečer ću napisat' više, sad moram ići. Pa-pa!
Napisano: srijeda 03.01.2007. 15:32

• IZGNANIK: Svratio sam na ovaj blog, priznat ću, prvo iz zabune. Čim sam vidio igle, nešto mi je zaiglilo u duši koja nije više kao prije. Ne bojim se i ne libim se o tome više otvoreno govoriti: bivši sam narkoman. Drogu nisam taknuo pune dvije godine i ponosan sam na to. Imam jedino malo problem sa slobodnim vremenom, imam ga puno, a nemam nikakav hobi. Ipak sam s pažnjom pročitao tvoj blog o štrikanju i u meni su navrle uspomene. Naime, kao dječak mnogo sam vremena provodio kod svoje bake u Đakovu. Tamo sam joj po zimi pomagao plesti čarape. Najviše sam volio plesti za svoju majku koja bi u proljeće dolazila po mene. A, sad ne znam, možda bi se baš mogao vratiti tome i da to postene moj hobi. Igle i pletivo nisu skupi. Mislim da bi me to jako veselilo i ispunilo me, a i podsjetilo na djetinjstvo. Ima li kakav klub gdje se može početi učiti štrikati? Spomenula si Dubec, a ja stanujem u Retkovcu, pa bi vam se rado priključio. Sam bi donio svoj pribor. I još jedno pitanje, ima li vaš klub pletilja muških članova? Unaprijed hvala na odgovorima! (03.01.2007. 15:50)
• Nemanja: SonJa, imaš i zgodan nick. Baš ti poneki put zavidim kad vidim koliko si kreativna. A i ljudi to uočavaju i kad tad honoriraju. Evo, vidiš koliko si interesa izazvala.
Nego, ovo sa žicom je izvrsno: ja sam si uvijek htio splesti onu žičanu mrežicu koju imaju vitezovi. Moj je freind vidio zavjesu od takve žice u jednoj kripti u Francuskoj, i to bi zaista bilo impozantno vidjeti recimo kao zastor koji pada na nakom prolazu bez vrata: metal po sebi izgleda masivno, a opet semipermeabilno, svjetlo se probija kroz tkanje, a opet prigušeno, i taj kontrast topline svjetla i hladnoće metala, težine materijala a lakoće pletiva, čini cijelu stvar strahovito intrigantnom i efektnom. Bravo! Jedino, mislim da ne bi trebala plesti u bakrenoj žici nego u nekakvoj sivkastosrebrnastoj, ako dopuštaš sugestiju. Kao što vidiš ja sam dosta tankoćutan, ali se nadam da ćemo se s vremenom priviknuti jedno na drugo. BRW, jesi li udana? (03.01.2007. 16:04)
• Atopia: "Ovo je sjajno. Moja pokojna baka me svojedobno učila štrikati, ali sam nakon njezine smrti izgubio nit. Sjećam se, jednom sam čak uspio isplesti šal koji sam nosio u osnovnoj školi. Zanima me koliko košta taj tečaj i moram li donijeti svoje igle?
Hvala na pažnji." (03.01.2007. 16:05)
• Luce: Sjećam se kako izgledaju prave očice, uvijek me je veselilo kad sam uspjela bez greške nanizati red pravih, pa odmah nakon njih red krivih, to se, ako se ne varam zove glat-vez.
Poštovana Sonja, eto, vaš je blog naveo na ispovijed jednog mladog čovjeka koji je prešao križni put. Možda će upravo toplina vaših pulovera (slikovito da se izrazim) pomoći mu da ostane na pravom putu (redu pravih očica). (03.01.2007. 16:06)
• Nemanja: Da, još nešto...baš ću zainteresirati neke svoje friendove za ovaj tvoj tečaj. Oni imaju love, ali su, nadam se da ti to neće smetati i da si dovoljno openminded, gey-škvadra. Nabavili bumo svoje igle i doskora bumo svi u "branši", ha-ha, da se našalim k'o Zuhra. (Joj, nadam se da to voliš gledati, meni su oni fenomenalni, ono, mislim, za popišat se od smeha...joj..to mi je baš onak naš domaći agramerski humor!). (03.01.2007. 16:08)
• Luce: Mislim da nije problem u boji žice, Nemanja, oprostite što vam se obraćam ovako osobno.
Dozvolite da kažem da je izbor boje individualna stvar.
Neki vitezovi, na primjer, imaju i zlatne i srebrne haljetke, vadite po potrebi.
Sonja, oprosti što sam malo gruba, inače nisam dugo na blogu, još učim manire.
Ajde napiši nešto što prije, ovo s žicom mi je malo prekomplicirano, imam debele prste. (03.01.2007. 16:14)
• Nemanja: SonJa, oprosti, no moram te korigirati za tvoje dobro: mislim da se piše Intermezzo.
@Luce, čujte, ja još nisam vido bakrenog viteza, ako baš inzistirate, a znam većinu vitezova okruglog stola na pamet! Pa ni Grigor Vitez nikada nije spominjao bakrene pletove, naprosto stoga jer je bakar mek, a i samoj vam je jasno da se onda tu ne da puno učiniti!
I to s prstima, to uopće nije bitno. Ponekad su debeli prsti puno razigraniji nego tzv. klavirski prsti. Vještina i onaj poseban touch nije povezana s anatomskim predispozicijama, nego je stvar predanosti i osjećaja. Ja bar tako mislim.
Ja još uvijek ne kužim jednu stvar: zašto uopće pletete krive očice? Njih onda ionako morate isparati! Pa zašto onda ne plesti odmah prave očice!? Ili sam ja nešto propustio? BTW, čuo sam da su Hrvati jedni od prvih pletača u svijetu o čemu svjedoči upravo hrvatski pleter. Je li to točno? (03.01.2007. 16:42)
IZGNANIK: Nisam mogao izdržati, evo vratio sam se sa svoje dnevne rute trčanja po Studentskom gradu, i odmah kao neki ovisnik (bivši ovisnik, ha-ha, he-he) odmah sam sjeo za svoje računalo u nadi da mi je Sonja već odgovorila. A, onda ugledam da tu ima još baš simpa ekipe koja ne brije na neke pomodne, dozlaboga dosadne stvari, već se pokušavaju vratit na nešto što je prije imalo puno više značaja, i kad su se ljudi znali puno više veseliti i smijati. Ekipa, perfa ste mi, i baš bi volio da taj tečaj zaživi i da vas sve tamo upoznam. Sok od brusnice mi je spreman na balkonu, pa ako se uskoro vidimo, volio bih da ga probate. Ruke mi već "heklaju", ha-ha. Već surfam po internetu i pokušavam saznat što više o vještini štrikanja! Vi mi se, škvadro, svi činite upućeniji od mene. Idem sad malo gledat telkać. Možda baš nabasam na Zuhricu i Mirkeca, da, to je baš naš purgerski humor i nemam ništa protiv ako ne paše ljudima iz ostalih krajeva Hrvatske. Nemre svakom "leć" naš govor. (03.01.2007. 16:43)
Nemanja: Malo sam pročitao tvoje postove iz arhive i oduševio sam se spoznajom da pletu i muškarci. Možda bi bilo korisno da ponovite neke postove, naprosto zbog ohrabrenja: recimo, ovaj potatak je sjajan: Manija zvana pletenje zahvatila je Sarah Jessicu Parker, Umu Thurman, Juliu Roberts, Geri Haliwell, Madonnu, Catherinu Zeta-Jones, Iman, Hilary Swank, Cameron Diaz, Kate Moss, Rosie Grier, Daryl Hannah, Winonu Ryder, Julianne Moore, Rose McCowan, Megan Mullaly, Joanne Woodward, Russella Crowe, Boba Mackie,... i još mnoge druge zvijezde. Na muškarce djeluje ohrabrujuće to što plete čak i Gladijator. Russell Crowe bez okolišanja priznaje medijima da plete već nekoliko godina i da je u pletenju postao pravi "profesionalac". (03.01.2007. 16:50)
• Atopia: Sonja želim ti reći da je onaj gornji komentar s navodnicima napisao jedan totalni bezobraznik. Na svu sreću, odmah je izbrisao gadost koju je napisao a uspjela sam pejstat samo ovu dobru poruku. Blog ti je cool, ja sam inače otvorila blog samo da mogu komentirati i danas sam naletjela na tvoj na Almost cool listi. Mislim fakat bez veze, ja bih korisne blogove kao što je tvoj odmah stavila na Cool listu.
I znaš kaj, ak je ono tvoja fotka brijem da se poznajemo. U koju si srednju išla? (03.01.2007. 17:00)
• Atopia: sad sam se sjetila nicka tog lika kaj piše proste komentare, zove se slom
i daj pliz izbriši onaj komentar s navodnicima (03.01.2007. 17:02)
• Nemanja: Joj, Izgnanik, kak si ti meni herzig! Odmah si prihvatil našu domaću spikicu i bilo bi dobro da pređemo odmah svi na per tu, ak' nije daleko, hahahah...sorry...ja se malo zanesem čim kažem nešto smiješno...ahaha...sorry, fakat mi je to dobro s per tu...joj...čekaj da se skuliram. Nego, ja sam ko za vraga anticipirao da će se pojaviti i netko ovakav, pa sam stavio dolje link Udruge hrvatskih ovisnika, UHO. Evo,ponavljam ga UHO, pa svi koji su zainteresirani za igle mogu skočiti i na taj link. Ili, prvo da se zainteresiraju za igle, a onda će skakati s lakoćom od sajta do sajta, s linkom ili bez njega. Ja nikada nisam imao nikakvih iskustava s drogom, ako se ne računa meskalin, peotl, bunika i velebilje. Moj je tata naime lugar, a kako je završio šumarstvo onda je znao s prijateljima iz svijeta razmjenjivati endemično bilje i bosilje. Neke od naših trava zaista opako šišaju, jebote, jednom smo se ušlogirali cijela familija, tata, mama, seka i ja k'o Adams femili, a taman smo išli na firmu maloj Marijani, od šogora. Stari je napravio omlet od nekakvih gadnih čeških gljivusina, i kad je to počelo plaziti po meni, ja sam mislio da ću poludit: prvo sam imao senzaciju da sam zidni sat s onim čovjekom s kišobranom i damom u bijelom i da mi svaku minutu iz očiju izlazi čas gospon, čas dama, a iz čela kukavica! Onda je tek krenulo: svi su mi izgledali kao u negativu, s nekakvim krilima, ali kao od tkanine i spikali su kao kad ide bijeli šum na televizoru. Jebote, što sam se ja uplašio...No, da ne gnjavim, to ćemo jednom kad se upoznamo. Moram sad ići jer je na meni red za večeru: kod nas u kući su striktna pravila, kao i kod svih klangerika, pa se ispričavam; dužnost zove! Pozz! (03.01.2007. 17:07)
• lijecenikatolik: Nemojte obraćati pažnju na Izgnanika. Znam pouzdano, nije on nikakav bivši narkoman nego je on inspektor za droge pri Prvoj policijskoj postaji Centar. Švrlja po blogosferi i peca žrtve. Ljudi, ne dopustite da vas taj navuče na tanak plet. Sonja, ja sam doista spreman naheklati Baki rukavice. Nisam se šalio. Kad ih dovršim, objavit ću fotku njih na Bakinim rukama. (03.01.2007. 17:14)
• Nemanja: Budući da se baš ne poznajemo, mislio sam da je uputno predstaviti te širem krugu posjetitelja bloga, koji su se, kao Izgnanik i ja, pitali otkud ovaj slogan. Evo otkud:
"Mnogi moji čitatelji ne znaju zašto držim ovu gore maksimu na vrhu bloga. Od nekud sam, istina, prepisala tu frazu Joga i Prozac su OUT, igle su IN, al u mom životu je doista tako. Jer vježbala sam ja jogu, čak sam obavila brdo tečajeva meditacija, i one siddhi tečajeve levitacije, pila sam Prozac za živce, ali i još neke tablete čijih se naziva više ne sjećam (Xanax i još neke), a sad se opuštam uz igle. Naravno, pletaće.
Pletenju sam se vratila nakon višegodišnje pauze, nakon što sam ugledala na internetu kačkani i pleteni nakit od žice. Osobno ne nosim nakit, pa mi nikad nije palo na pamet da ga radim. Izradila sam nešto nakita i, kad sam jednom opet počela plesti, nije trebalo dugo da se vratim svojim koncima i vuni. Sad mi je pletenje super, ne znam kak sam uopće prestala plesti."
(03.01.2007. 17:20)

• IZGNANIK: Malo me sad sve ovo zbunilo. Kužim da ste svi spremni za zabavnu spiku, ali meni je ovo malo previše. Zašto se čovjek potpisan s Nemanja odmah uhvatio za moju bivšu ovisnost i počeo se, mislim da to svi jasno vide, sprdati se sa mnom. Zar ni ovdje ne mogu imati mira!? Sad mi je čak žao što sam to tamo napisao kada sam se predstavljao Sonji. Ovo mi je jako pokvarilo raspoloženje. I kakve su ovo gluposti s inspektorom, što ste se sad svi nakačili kao da sam neko čudovište zato što sam neko vrijeme bio ovisnik. Pa, ne znam tko tu kod nas u Dubravi nije bio! To vam može sigurno potvrditi i Sonja, mi smo tu svi bili previše izloženi ulici, i što nam se dogodilo, dogodilo nam se. Od nas koji smo ostali bar smo se svi malo uozbiljili i svijet promatramo nekim zrelijim očima od vas, Nemanjo (ne želim s vama još preći na ti). A rugati se bivšim ovisnicima i nije neka zrelost. Ovdje smo da bi svi malo više saznali o heklanju i možda se čak aktivno počeli baviti s time. A, narkomanske igle ostavimo dr. Sakomanu i ostalim stručnjacima zaduženim da spašavaju našu mladež od tog pakla kroz koji sam i ja, na veliku žalost, prošao. Zato vas molim da prestanemo o mojoj bivšoj ovisnosti. Pliz! (03.01.2007. 17:21)
• lijecenikatolik: Ljudi, ne vjerujte Izgnaniku, laže. Ja sam novinar pa znam kako to ide. Meni on ne može ništa, jer ja se dobro pazim da ne prekršim zakon. A za crnu kroniku ne radim i baš me briga, ustvari, šta će policijski inspektori misliti o meni. Umjesto da hvataju krupne zvijerke koje prebacuju tone kokaina po Lijepoj Našoj, oni se, ko zadnji šupci, šuljaju po blogovima. Pa dobro, majku mu staru, zar je normalno da jedan policijski isnpektor troši vrijeme i novac poreznih obveznika tako što dosađuje na blogu jedne pletilje. Odvratno. (03.01.2007. 17:33)
• njetocka: Izgleda da svi vi ovdje prisutni uopće ne shvaćate koliko je štrikanje in. A heklanje možda još i više!!!!Pa dajte, molim vas, pročitajte si malo Gloriju-in, dobite ju s jutarnjim (besplatno!!!). A u neckermann katalogu sve najskuplje je heklano. Ne vjerujem niti da je ručni rad (Ili možda je?). Imaju čak i heklane balerinke. Ima li takva mašina koja tako štrika da može prevarit stručnjaka da ovaj misli da je rukom štrikano, a da nije rukom nego mašinom? Bilo bi dobro da ima, a opet nekako možda i ne? (03.01.2007. 17:37)
Nemanja: Joooooj, Izgnanik, pa ti si sve skopčal krivo. Sonja nije Sonja, nego je to naopak, kužiš, fora: Son Ja je Jasna Sontag. Imaš tu na njenoj stranici sve o njoj, još je bila u novinama! A to da si ti narkoman, pa kaj! Ja sam bio ovisan o čokoladi i shopingu, pa sam s skinuo. I kažu mi da sam zgodan. Ahahah....Sorry...Nego, ja mislim da je Jasna dio nekog šireg pokreta, Stiches n Bitches i da je to strašno rašireno po Americi. Ima više štrikačica nego pripadnika KKK. Nego, Izgnanik, kaj je istina da si ti murjak. Ako je to istina molio bih te da odeš proć, jer se ovdje skupljaju pošetni ljudi i entuzijasti, a ti pleti svoje mreže znaš gdi. Pa nije ovo ti više komunizam! Mi smo sad u demokraciji! Valjda se ljudi mogu slobodno družiti i plesti do mile volje.
Nego, Jasana, zakaj Prozac? To ne kužim. Kužim da pletete od malena, ali ćemu Xanax. To baš i nije dobro. Ti antidepresivi stvaraju blagu ovisnost, a ničemu ne koriste. Bolje je onda sfrkati malo velebilja pa onako, u predvečerje, dim, dva, i to čovjeka relaksira na dva, tri tjedna, k'o bog ste, jedino malo disfunkcionalni, u smislu da baš ne možete na posao, ali ste posve opušteni. Mislim, možete i na posao ako ko moj stari lutate šumom, pa onda on odluta bogtepitaj kam i nema ga kao da je tornjak, po tjedan, dva, ali ako čovjek radi u firmi, onda teško. Iako, trebali bi možda probati, te domaće trave su ipak nešto što je tu naše, s čim smo rasli, i to bi vas možda malo uvelo u jednu drugu dimenziju. Ja sam sa mojim djedom, koji je bio upravitelj Kopačkog rita, naučio sve o našoj endemskoj panonskoj halucinogenoj vegetaciji, što čovjeku dobro dođe u prirodi, a i društvu, i ako vas interesira možemo podijeliti iskustva: baš me zanima što bismo spleli nakon čaja od dobre buničice, lanjska berba, rujanska. Bunika inače pročisti čovjeku sve čakre tako da jedno duže vrijeme uopće i nemate dojam da postoji išta osim čakri i kolanja kundalinija, gore, dolje, gore, dolje, gore....sorry...Jasna, drago mi je bilo, idem pripaziti na zapršku. Bok.
(03.01.2007. 17:40)
• njetocka: A za ovog dečka koji je bivši narkoman: To te ne mora biti sram, to je zapravo dobro, jer pokazuje da imaš karakter i volju kad si se tako mogao izlijeciti od te najgore pošasti i to vjerojatno sam bez ičije pomoći. Isto tako mislim da je za tebe super da se baviš nečim tako kreativnim kao što je štrikanje. Imam čak i ideju kako bi se štrikanjem moglo zaradit nešto novaca, ali moram najprije još istaknuti da nije samo štrikanje i heklanje in, nego i čipka. Onda iz toga izlazi da je čipka kombinirana s pleteninom nemoguće in. Tako bi se, onda, moglo izrađivati ne samo odjeću nego i predmete u toj kombinaciji. Npr: kutija za nakit - izvana opletena a iznutra iščipkana. I ne mora biti u jednoj boji! (03.01.2007. 17:46)
• IZGNANIK: Ovo s internetskom policijom mi postaje sve tu mač. Zar oni stvarno postoje? E, fakat previše... Ne, ja vam se kunem maminom penzijom da nisam nikakv kljun. Mrzim ih iz dna duše. Dečki, nemate frke, čist sam ko najnovija Sonjina ogrlica. Bez panike, i sad bi se već fakat mogli počet pobliže upoznavat. Sad kužim da sam vam mogo u početku bit sumnjiv s onim čudnim uletom. Iskrenost danas zbunjuje ljude. Inače, nedavno sam prekinuo sa djevojkom (upoznao sam je komuni), pa sam ono malo li-la. Puno mi znači ovo čavrljanje s vama. Znači: nisam KLJUN! Nou čens, amigos! (03.01.2007. 17:48)
• Nemanja: Dobro, kad smo se već počeli upoznavat, evo, ja ću kazati da sam ja Srbin, doduše zagrebački, pa sad, ne znam, ako vam ne smeta, ja bih tu neko vrijeme bio s vama i volio bih upoznati mlade ljude sličnih afiniteta i svjetonazora. Volim puno čitati, putovati, streljaštvo, skupljam telefonske brojeve poznatih osoba, imam sjajnu kolekciju manga-stripova i dugodlakog woodlyja. Mene ne bi smetalo Izgnanik i da si unklju, pa kaj: nevini se nemaju čega bojati, osim gubitka nevinosti. Zaboravio sam kazati da imam i djevojku, ona radi u korporativnim komunikacijama jedne naše velike firme, a ja ću za sada svoje obrazovanje zadržati kao malu tajnu dok se i drugi neprdstave. (03.01.2007. 17:56)
lijecenikatolik: Njetočka, nisam znao da je štrikanje toliko in ali ja sam već pomalo razočaran čovjek, pomalo sredovječan, pa više ne pratim revijalni i modni tisak kao što sam ga pratio onomad kad sam još bio optimističan u životu. Štrikanje mi se nadaje kao zen, kao nit koja vrti samu sebe, koja se raspara da bi se splela i obrnuto. Izgnaniče, pa odaje te glupi policijski jezik tipa "Bez panike, i sad bi se već fakat mogli pobliže upoznavat". Daj ne muti, ti si murjak i gotovo! Znam šta te ovdje drži. Ima ovaj Nemanja šta stalno neke hlucinogene spominje. Koliko vidim, i Nemanja te je prokljuvio, jer spominje samo legalne, poljske i šumske narkotike (03.01.2007. 17:58)
• lijecenikatolik: Mislim, da me se ne bi pogrešno shvatilo, ni ja nisam poklonik ovisništva. Ali, ljudi, Izgnanik laže, on budi u vama najniže strasti, pa vidite da se ovdje već i Srbi sami od sebe prebrojavaju. Mašala. (03.01.2007. 18:00)
• njetocka: Izgnaniče, ja možda nisam ovdje napametnija ili, štajaznam, najiskusnija, ali mislim da znam što tebe brine, makar možda podsvjesno. Ti misliš, tko će sad tebe htjeti s tvojm prošlošću i sve. Ali, vjeruj, podcijenjuješ žene. Žene su u svojoj biti dobre i najviše cijene iskrenost. I traže srodnu dušu. Tako da ćeš, tko zna, možda baš ovdje pronaći takvu osobu.:) (03.01.2007. 18:03)
• IZGNANIK: Evo, kad sam već tu, ja ću prvi. U srednju školu išao sam u UHOC na Katarinskom trgu, kuharski smjer. Trenutno sam nezaposlen, iako mi je kuhanje još ostalo strast i predao sam molbe u nekoliko vrtića tu u Dubravi, ali me zbog mog ovisničkog kartona izgleda nitko ne želi u svojoj radnoj okolini. Inače, drago mi je (plećko) Nemanja, što si u sretnoj vezi i što ti djevojka redi za uspješnu korporaciju (treba li im tamo u firmici neki kuhar, ajd je pitaj, pliz). I ja sam do prije mjesec dana bio u sretnoj vezi. Ta je cura bila novinarka, a i nakon komune su je ponovo primili u njezinu matičnu redakciju u Rijeci. Vidiš kako je to s novinarima drugačije, njma se sve izgleda tolerira zbog stresnog posla, a kuhanje je kao manje vrijedno. Ali to je naše današnje društvo. Tako bi se vjerojatno odnosilo i prema udruzi pletilja kad bi od njih zatražili kakvu donaciju za naše skupove i moguća natjecanja. Jako mi nedostaje ta djevojka. Baš sam danas tužan. Puno mi sve ovo znači. Našao sam i nekakve stare mamine igle. (ne za išijas, nou paniks!, za štrikanje) (03.01.2007. 18:04)
• njetocka: Joj, sorry, moram ići. A baš mi je žao. Sve me ovo vratilo nekim sjećanjima koja su uspomene. Nisam sigurna jesam li se dobro izrazila. Mislila sam: neke su me stvari na nešto podsjetile, a uopće to nisam očekivala i jako sam se raznježila i želim vam svima sve super. Pusa. Kad se vratim doma odmah vas čitam.
p.s. jedva čekam (03.01.2007. 18:10)
• Atopia: U potpunosti razumijem Izgnanika i suosjećam s njim. Imaš moju punu podršku u skidanju s igle.
Pomalo sam tužna, sjetila sam se svoje frendice koja je prošla heroinski pakao i završila u jednoj talijanskoj komuni. Jako ste neozbiljni što se rugate čovjeku koji ima problema, a ako niste znali ovisnost je bolest. Vi novinari ste najgora bagra alkoholičarska, znam to jer živim blizu zgrade Vjesnika, u Cvjetnom. Po cijele dane visite u birtiji pijani i drogirani. Fuj! (03.01.2007. 18:12)
• IZGNANIK: Lječeni, al ono fakat mi se skini, i ti se odi negdje lječit. Ko zna iz koje si ti pak komune došo. Sigurno iz neke puno gore nego ja. Ne može tebi pomoć nikakav zen, možda samo bazen, i to s puno šampona. Atopia, fala na podršci, ovakvi čudaci me zbilja totatlno iznerviraju. Dosta mi ih je tu ispred nebodera di idem pit kavu. E, atopia, kak ti se zove frendica, možda je to moja bivša!!!??? Ili da si ostavimo mejlove. Moj je: "Sv.Vid@gmail.com.hr". Čekam!!! (03.01.2007. 18:20)
• Atopia: Polako laskavče, malo sam nepovjerljiva prema strancima. prvo te želim malo bolje upoznati.
ovo s bazenom i šamponom ti je za 5.
ha, ha, ha
kako si ga oprao! (03.01.2007. 18:24)
Luce: Ja sam učiteljica razredne nastave u jednoj sesvetskoj školi. Mislim da je ovo odličan blog, koristit će mi u radu s djecom, inače radim po novom nastavnom planu i programu, pa ću vrlo rado upotrijebiti znanja stečena ovdje.
Da, zaboravila sam spomenuti da sam prešla i kompletan ciklus izobrazbe "Iskorak po iskorak" u organizaciji istoimenog otvorenog učilišta, koja upravo sugerira vraćanje na primjenjiva znanja u naobrazbi, a što je štrikanje, odnosno, cjelokupan opus ručnih radova, sem primjene savršene sinhronizacije očiju, ruku i mozga?
Hvala vam. Dječica će vam biti zahvalna, a sigurna sam i njihovi roditelji kad prepoznaju da se u njihovoj djeci budi kreativnost. Posebno mislim na rizičnu tinejdžersku skupinu koja je ručni rad zamijenila sajber zadovoljstvima. (03.01.2007. 18:25)

• Nemanja: Njetočka, nije ništa krivo, dobro si se izrazila. Zapravo, ti si ovdje najiskrenija. Jer spominješ srodnu dušu i uspomene koje su zapravo neka sjećanja koja čovjek rado zapamti. Ja se rado sjećam tih laganih drogica jer me je djed vodio po šumi, pokazivao mi kako se čovjek može orjentirati potpuno stondiran da baš ne kruži oko stabla (po mahovini, jasno: leđima se naslonite na dio stabla obrastao mahovinom i onda morate naglo krenuti ravno; uglavnom ravno.) Kad nema pri ruci ljulja i barskih travuljaga, dobre su i šumske, recimo domaće muhare i ostale gljivice. Ne znam da li znadete da je unutrašnjost brijestova lista - poleđina naime - jako blagotvorna za monotonih šetnji panonskom šumom: list se stavi na jezik i onda čovjek tako ostane po tri, četiri sata, jer se ni nije u stanju pomaknuti koliko brzo psihodelik uđe kroz jezik u krvotok. Taj su što partizani koristili kao sumanuti: ukipili bi se ko ninđe! Kađu ljudi da su tako mirno stajali da bi njemačka patrola znala proči mimo partizana u takvom stavu a da ni ne primjeti da nije riječ o raslinju. Da ne kažem kakve vas košmarne vizije saljeću: imate dojam da gledate Milijunaša unatrag: sve vam je poznato, ljuti vas što ne možete reagirati, a sve se giba k jednostavnijim i jednostavnijim oblicima i činjenicama svijesti. Zanimljiv fenomen. (03.01.2007. 18:26)
• Nemanja: Sudeći po količini entuzijazma s kojom se upušta u upoznavanja najrazličitije vrste i prilježnoj revnosti kojom ogovara na svaki pa i najmanji podražaj, te brzini u nuđenju intimnih komunikacija gmailom, Izgnanik je ipak kljun!
To mi je sad malo pokvarilo večer: ako je jedna Njetočka od samoga početka inzistirala na otvorenoj i nepatvorenoj iskrenosti, ako je jedna učiteljica razredne nastave u Sesvetama mogla otvoreno progovoriti o održvom razvoju primjenjivih znaja u procesu odgoja i obrazovanja naših najmanjih - riječ je o školi za patuljke i osobe sa smetnjama u razvoju - ako sam, last but not Frantz Liszt ....ahahaha...sorry...ja mogao otvoren progovoriti o nekim mojim uspomenama na slavonske šume i Kozarčev hrast i brijest, onda je i Izgnanik otvoreno mogao kazati: Jest, ja sam kljun, i tu sam zbog igala a ne pletenja!
Ne znam. Razočaran sam. Mislim da ću razmisliti o svemu i eventualno nastaviti konverzaciju o razgovoru skupa s vama sutra. (03.01.2007. 18:37)
• Nemanja: Ha, ha, ha, sad sam tek vidio onu foru s drago mi je plećko i s bazenom. Izvrsan humor. To ja volim kod škvadre kad je smiješno i kad se zekamo. Škvadro, idemo se zekat. Recimo, da svatko ispriča nešto smiješno ili neki događaj koji se zove a, ne! gdota.
Ja sam recimo upoznao jednu curu. Zove se Samsara. Ona je jako zgodna. Ima dobre sise. I strašno je duhovita. Samo hrče. Pa to meni bude smiješno.
Hoćeš sad ti, Lečeni, ti si ovdje meni za pet. Ili možda da dame biraju? Atopija? Lucija? (03.01.2007. 18:41)
• Baka: Nevjerojatno, tako me sad dirnulo što Liječeni katolik štrika za svoju baku. To je doista pravi izraz ljubavi. Moje unuke ne znaju štrikati. Pokušala sam ih jednom naučiti, ali nemaju dovoljno strpljivosti za takve stvari. One bi sve htjele na brzinu. Takvo je i današnje doba - svijet se sve brže okreće (ne mislim doslovno, hahaha). (03.01.2007. 18:43)
• Atopia: nemanja mislim da nije u redu zloupotrebljavati gostoprimstvo, ali ak ti možeš pisati svoje glupe komentare onda mogu i ja reći da mi je u ovom maratonskom dopisivanju favorit Izgnanik i ako ovako nastavi vrlo brzo ću ga kontaktirati. a onaj katolik ili kak se već ne predstavlja je takav neotesanac da je to strašno (03.01.2007. 18:48)
• IZGNANIK: Ajmo ovak onda, okej, ja sam kljun. Vidim da su se Lječeni i nemanja baš naoštrili da sam kljun. Evo, dečki, jesam. I kaj sad! Bumo svi trčali jednu oko Remetinca? Daj se uozbiljite, i ajmo se malo više pripremit za to pletenje. Valjda će i Sonja uskoro doć. Evo baš gledam buseve kaj prolaze prema Dupcu. I za svaku malo zgodniju pucu si mislim: to je naša pletilja! E, mislim, da si fakinka nije mogla nać bolji razred! Fakat smo svi otkačenjaci. Imam osjećaj da sam ja indigo lik, i da ću naučit plest đempere, ono, u jednoj noći ko u onoj bajci s vretenom i onim gnomom koji pomaže Trnooružici. Čak bi predložiuo da se Sonjina udruga pletilja nazove : TRNORUŽICA, Dubrava Donja. (03.01.2007. 18:48)
• Atopia: ah Izgnaniče, sigurna sam da bi ti utrnuo moju ružicu
:))) (03.01.2007. 18:53)
• Nemanja: Atopia, kaj hoćeš kurvo jedna? Koda ja ne vidim kaj ti radiš. Upucavaš se i Baki i Izganiku otkad si došla. I kaj ja zloupotrebljavam gostoprimistvo ako hoću da pričamo šale koje se zovu vicovi? Glupa si ti pa onda ne kužiš ni moje komentare: ti bi se naslonila na mahovinu i popela na drvo....ahahahha...hahah..ha..joj, strašno...hahah..to je za popišat se od smiješnosti. A ako tebi smetaju Katolici ti si onda nađi nekog ba Zen majstora (ahahaha, opet dobra fora, pa već dvije, o, strašno nešto).
Ja mislim IZGNANIK da bi ti trebao prvo kazati koji ti čvarak imaš i što ti misliš o Markici Rebiću. Bez toga ne bu išlo dalje. A udruga se može zvati i U-Bod, zbog naše tradicije i simbolike, a ne da posežemo za Hansom i Kristijanom Andersonom! Vidi se da si iz Donje Dubrave, da znaš! (03.01.2007. 18:54)
• Nemanja: Atopia, sad sam se sjetio ja tebe. Ti si prošle godine bila na natjecanju matematičara u Velenju! Bok stara, pa kaj tak ne veliš! Si vidla kak je ovaj ludi Miša riješil ovu slutnju, Pointkareovu, samo ovi kinezi nekaj sereju da su oni to riješili a nisu. Baš mi je drago. Ti curo zbilja znaš računat! Pa onda računaj da ćemo te jebat! A-ha-ha-haaaahah...joj...pardoniram se, nisam ja takva, oprostite. Nebum više. (03.01.2007. 18:57)
• Atopia: Nemanja kakva si ti klošarčina zmazana, kak te nije sram?!
sviđa mi se Izgnanik, pa kaj onda. Možda si ljubomoran na jedinog pristojnog dečka na ovom blogu?
đubre jedno pokvareno (03.01.2007. 19:00)
Nemanja: Daj debela, kaj s tim safaladama po dva slova stiskaš, kaj ti je to znazana?
Nauči se pisat na tastaturu, kad si se već učila otkucat tom svom Kljunašu sve kaj ovdje pričamo!
Popi si malo te droge skup s njim, kurva jedna pokvarena, futača, sram te bilo! Pederica! (03.01.2007. 19:01)
• Nemanja: Ti si tak debela da ostale cure trče fitness oko tebe! ahahahahahaha (03.01.2007. 19:02)
• Nemanja: Tak si debela da imaš mjere 90 - 60 - 90, a to samo oko lijeve noge! ahahahaha (03.01.2007. 19:03)
• Nemanja: Tak si ružna da si privlačna jedino gravitaciji! ahahahaha
(03.01.2007. 19:04)
• Atopia: sigurna sam da si ružna, prištava svinja
svinjo jedna!
tak si doma razgovaraj s mamom, stoko neodgojena (03.01.2007. 19:04)
• Nemanja: Tak si debela da su te za osobnu morali slikati iz Googlovog satelita....ahahhahah.... (03.01.2007. 19:05)
• Nemanja: Ti si tak debela da nisi smjela na maturalac u Grand Kanjon da ne zapneš...ahahaha... (03.01.2007. 19:06)
• Atopia: S tobom više ne razgovaram. Odi si pustit neki pornić sa životinjama, a mene pusti na miru.
Izgnaniče javi se! KISSS (03.01.2007. 19:07)
• samsara: bok, ja sam samsara; bauljam blogosferom udišući kardinale i fraktale(da se izrazim da se izrazim), uniđoh u ovaj blog jer bih hteja naučiti stirkati nešto posebno- šahovsko polje, šahovnicu.
jer, vidite, frustrirani buling frend onkraj dunava, što će reći iz srbije hoće da nauči igrati šah, kao to mu je nekako inteligentna(fura se na to) igra, ali kaže da je ne može naučiti igrati u srbiji te traži moju pomoć.
ja kažem: "zašto?kako?"
on će: "zato, bre, jer su nam kralj i kraljica u londonu, topovi na kosovu, a šahovsko polje u hrvatskoj"
i onda to hoće u posebnim očicama, izvorno, autohtono, mekano vezeno. ljubičica. (03.01.2007. 19:07)
• Nemanja: Atopia, pustit ću si pornić s picajzalama na...sad bi ti rekla da znaš!
@Samsara, hoćeš hodat sa mnom? (03.01.2007. 19:10)
• Atopia: Ha, ha, ha, bravo Samsara. Kako si samo elegantno odbrusila tom glupom Nemanji!
koka, daj pet.
LOOOL (03.01.2007. 19:11)
• IZGNANIK: Atopia, cijenim što si me branila, al ja nisam od onih kitova koje skrivaju iza ribljih sukanja. Možda sve jesam, možda sam i kljun, ali skrivač iza sukanja nisam! I molim e a me prestaneš braniti tako srčano. Malo mi je i prebrzo ovo slanje izravnih poljubaca. Rekao sam već da sam nedavno izašao iz veze i rane su mi još sviježe. Ne znam kako bi tebi bilo da ti je dečko rekao da si "smrdljiva đankoza koja se nikad neće skinut, te da mu se skineš s kurca". Možeš mislit kako mi je. Fakat sam mislio da će mi ovo pletenje pomoć. A što se nas dvoje tiče, volio bih da to ide malo polakše. Ja sam prije svega mislio da ti poznaš moju bivšu, pa sam ti zato ostavio svoj mejl. Kunem se da nisam imao nikakve druge namjere. U osnovnoj školi sam bio popularan. Znao sam napamet sve Bajagine pjesme s albuma "Prodavnica tajni". (03.01.2007. 19:14)
• Nemanja: Samsara, pa ti si meni kazaala da sam ti frend? Sad si me razočarala. Pa zašto si mi onda jučer onako nježno uzela mjeru za oplećak koji, kako si rekla, kaniš o'plesti svojom rukom? Dosta ti je dugo trebalo da pronađeš ovaj vic na portalu: Sport i zabava. (03.01.2007. 19:15)
• Nemanja: Atopia, ti bi si mogla igle zabit u glavu da imaš bolji prijem, glupačo! Vidiš da niš ne kužiš. Ionako imaš glavu k'o televizor. Ahahaha...joj što je to smiješno....hahhah..kh...hh.hhkh...joj...strašno!
A ti si Samsara šovinist! (03.01.2007. 19:18)
• Nemanja: IZGNANIČE, idem ja sad, i pozdrav SonJi, tebi, Luci, i Njetočki, a Atopia i Samsara mogu fino da mi ispletu nakrunjak!
Baš ste me naljutili: nije moglo bez ovoga srpski freind! I vi ste liberalni građani! Pfujjj, jebem li vas nacionalističke. Bando! (03.01.2007. 19:22)
• IZGNANIK: E, vidim li ikog od vas debila da mi se pojavi na tečaju u Dubcu, naravnat ću mu tak pičku da će s nom moć samo mjerit pravce i hipotenuze u bilježnicama sestre Leonardice. Jebem vam glupu mater, jel se tak ponašate i kad dođete u drugi kvart, mamjuni nepobananjeni! (03.01.2007. 19:24)
• Atopia: Jedva čekam da se vrati Sonja, a onda će biti Nemanja pa, pa.
Izgnaniče, pobogu malo se zekamo. nisam ni ja baš toliko naivna da se spanđam s bivšim ovisnikom. Imam paranoju od abecede hepatitisa i ostalih boleština. Samo znaj da sam uvijek podržavala rekonvalescente koliko god to bilo u domeni znanstvene fantastike. Lako se ubosti iglom, ali treba znati prestati sa štepanjem. (03.01.2007. 19:25)
• IZGNANIK: Atopia (i nadam se ne za mene samo utopija), fakat si mi slatkica. Zbog tebe mi je jedino drago što ćemo možda zajedno štrikati u udruzi kod Sonje! S napomenom: sve su bolesti izlječive osim bolesti uma! (ovo se odnosi na onu srbendaru i Liječenog). (03.01.2007. 19:30)
• Atopia: sjajno ;)
na kraju ću se stvarno upisati u tu udrugu (03.01.2007. 19:36)
• lijecenikatolik: Evo, sam se odao, Izgnanik, još jednom. Pa tko tako psuje i prijeti osim murjaka, "jebem vam glupu..", "naravnat ću mu tak pičku..." A počeo je, tobože, ja sam jadni bivši ovisnik... Ne valja biti naivan u životu, ne, ne. (03.01.2007. 20:29)
• Atopia: Sonjić jedva čekam da se vratiš na blog i pokažeš ovom provokatoru.
kaj ste popili sav alkohol u birtiji pa sad tu buncaš?
isse koji moron (03.01.2007. 21:16)
• IZGNANIK: Sory, ako sam prema ikome bio grub. Samo sam htio naučiti biti dobra pletilja. To je sve. (03.01.2007. 21:21)
• Slave: ha ha ha ha..dobro je ali previše je drugih lica ;-) (03.01.2007. 21


Evo me konačno doma. Otvorim ja blog i ne mogu vjerovati - punih 63 komentara na jedan post! To još nikad nisam imala. Al onda sam skužila da se to samo nekoliko ljudi međusobno dopisivalo. Nema veze, vidim da ste zainteresirani za pletenje (osim ak se ne zezate) i to je ono što me zanima.

Dakle, da krenem redom:

- nikad nisam probala nikakvu drogu osim alkohola i tih nekih antidepresiva koje sam dobivala na recept, al to je bilo davno; no nekad mislim da je bolje bit narkoman nego ić psihijatru, jer ovisnost svi smatraju bolešću, a ako ideš psihijatru onda si samo glup i slab
- tečaj pletenja održava se u udruzi "Pravi red" svakog utorka 19-21h u blizini okretišta tramvaja u Dupcu. Točnu adresu potražite OVDJE
Na tečaj možete donijeti svoje igle ako ih imate.


Nemanja (prvi po redu jer je prvi komentirao):
- ispravila sam prethodni naslov, hvala, to sam pisala u žurbi s uključenim 0,5% mozga
- zašto bi se krive očice parale, ne razumijem; gle: prava očica je na licu pletiva u obliku slova "V", a na naličju vodoravne crtice. Kriva očica je to isto, samo je taj "V" na naličju, a crtice sprijeda. Dakle, kad ispleteš red pravih očica, pa okreneš pletivo, onda ako želiš glatki bod, moraš plesti red krivih, da bi s jedne strane imao samo "V"-ove (=prave očice), a s druge crtice (=krive očice).
- da muškarci pletu, a evo nekoliko blogova koje pišu:
http://blackthorneknit.blogspot.com/
http://coloradoknits.typepad.com/
http://criminyjickets.blogspot.com/
http://www.norskybear.blogspot.com/
http://www.fey.ca/
http://fiberdork.blogspot.com/
http://fibrealive.typepad.com/
http://www.thejonblog.com/knit/
http://www.knitdad.blogspot.com/
http://colorguardblog.blogs.com/knitblog/
http://knitterguy.typepad.com/
http://www.knittingahome.blogspot.com/
http://www.knittingschooldropout.blogspot.com/
http://legitknit.blogspot.com/
http://marq1.info/blog/
http://www.timothy.org.uk/blog/
http://queerjoe.blogspot.com/
http://danishcitynights.typepad.com/
http://www.sprboston.com/seanssoapbox.html/
http://socialknitter.typepad.com/
http://the-panopticon.blogspot.com/
http://trickytricot.typepad.com/
http://www.gaiser.org/knitblog/index.php
http://willswools.blogspot.com/
a evo jedna stranica posvećena muškarcima koji pletu (imaju i on-line časopis):
http://www.menknit.net/
- bakrene žice imam najviše jer sam svojedobno nažicala hrpu transformatora od ljudi s interneta, a od nje ispada lijep nakit; no imam inešto posrebrene, mesingane i inox žice koju sam kupila

LiječeniKatolik:
- joj, kak da ti nabrzaka objasnim rukavice? A znaš li ti uopće držati igle, ili već pleteš, pa te zanimaju rukavice? Mislim, ipak nekim redom treba krenuti, kaj ne?

Manistra:
- ove šalice na slici mi izgledaju kačkane, a ne pletene, no možda se varam. To je slika s interneta. Mislim da je klupko pamučnog konca dovoljno. Promjer šalice nema veze s debljinom igala nego brojem nametnutih očica. No ako uzmeš tanje igle i tanki konac, bit će ljepše. S debelim iglama će tanki konac dati rupičaste šalice, a debeli konac nije primjeren za šalice. Pogledaj OVAJ moj post.

Atopia:
- tečaj je besplatan za članove, ali za članstvo udruzi treba platiti 100 kn godišnju članarinu. Igle donesi ako imaš, a ako nemaš, dođi bez njih.
- ovo u desnom stupcu jest moja fotka, a imaš ih još među slikama s ljetovanja

Izgnanik:
- udruga je mlada, za sad je jedan muški član, al nadam se da ćete ti i Nemanja doći, kao i njegovi frendovi, pa će vas biti više. To bi bilo super.
- udruga neće mijenjati naziv dok sam ja predsjednica. Kad ti budeš izabran za predsjednika onda promijeni ime. Naziv namjerno asocira na neku sektu (red) ali to je zato jer mi zaista imamo misiju: širimo viziju da je pletenje bolji hobi i način opuštanja od droge.

Luce:
- Mogli bi možda ostvarit i neku suradnju u obliku tečajeva u školama

Nadam se da sam sve odgovorila. Pišemo se sutra! Bokić!font>
• lijecenikatolik: Hvala lijepo na odgovoru. Znam ja držati pletaće igle, ipak sam ja dijete samoupravnog socijalizma. Ne znam, ja ne mogu na tečaj jer živim u provinciji, daleko je to ali nadam se da će neki od pametnijih ljudi s ovoga bloga svakako otići. Inače, impresioniraju me ovi muški blogeri pletači. Pa to je, kao što kažeš, prava sekta. Ne poznajem Nemanju, ali već ga zamišljam kako plete kaputić svome novom psiću koji će uskoro stići u njegov dom. Izgnanik se, vjeruj mi, neće pojaviti, ti internetski murjaci su toliko zločesti i ružni da ih šefovi ne puštaju na teren. Zato i jesu toliko frustrirani. Pozz svima! (03.01.2007. 23:56)
• lijecenikatolik: Ja sam sad bio na pletačkom blogu onog Chucka iz teksaškog grada Austina. Nemojte me pogrešno shvatiti, ali meni se čini da je taj dečko homoseksualac. Ispleo je ružan šal mami, vježba jogu, pederiše se, rasteže ko nimfa u crnom trikoiću na toj slici koju je stavio na blog. Plete slabo, to kod nas ni siromašne Romkinje ne bi odjenule. Jasnice, ne daj se ti nama, ovo što ti radiš je Amerika za tu Ameriku. Pozz svima! (04.01.2007. 00:27)
lijecenikatolik: Ne bih htio biti naporan, ali bio sam i na Franklinovom pletačkom blogu; on je vebdizajner, zanima ga zen budizam, ne kaže otkud je iz Amerike i očito je da je tvrdi homoseksualac. Ćelav, nabildan, s perverznom bradicom, u narančastoj potkošuljici, on objavljuje ovakve postove:

"Oh boy oh boy oh boy oh boy
Mama says since I was good on Christmas Day and helped with the dishes and ate all my vegetables and didn't pull sister's hair that today we get to go to Halcyon Yarn and I am so excited it's almost like Santa put Stephen Fry in my stocking and Stephen was holding a big box of Belgian chocolate only it's even better than that because yarn doesn't make you fat except if you make a sweater out of Lamb's Pride bulky.

I'm so excited I have to pee okay bye."
Ne znam, nemojte se ljutiti na mene, ja sam politički korektan, ali meni je ovo katkad previše. Pozz svima! (04.01.2007. 00:46)
• Nemanja: Jasna, hvala
na jasnim i preciznim odgovorima,

Ma, nema veze za naslov, pa zato smo tu svi frendovi da upozorimo jedni druge na takve kikseve. Dobro veliš da se neke stvari naprave s 0,5% mozga. Joj, kad bi barem bilo dopušteno toliko promila :) LOL! (Hm, čuj, a koliko mi posto mozga uopće imamo?)
Čuj, jedno me je zainteresiralo, onak, usput.
Rekala si Izgnaniku da "udruga neće mijenjati naziv dok sam ja predsjednica. Kad ti budeš izabran za predsjednika onda promijeni ime. Naziv namjerno asocira na neku sektu (red) ali to je zato jer mi zaista imamo misiju: širimo viziju da je pletenje bolji hobi i način opuštanja od droge"
Imam tu nekoliko pitanja. Prvo, ima li kod vas zaista članova koji se opuštaju od droge? Naime, nisi mi odgovorila ništa o Prozacu i Xanaxu pa mi je nekaj tu čudno: je li ta udruga nadomjestak za neku vrst terapije, možda? Mislim, nemoj me krivo shvatit, ono moje velebilje i bunika su davna prošlost, a ja ionako čujem da je Zolofft bolja stvar od Prozaca.
Drugo kaj me zanima je taj naziv udruge i njegova promjena. Mislim, dakle, teoretski je dakle kak da velim, mislim de fakto je to moguće ako bi Izgnanik bio presjednik? Naime, hoću kazati bira li se predsjednik udruge demokratski, pa recimo ako većina nas mene - to je samo hipotetski da se netko ne uvrijedi kaj njega tu sad ističem na tvojoj stranici - predloži, to bi onda značilo da ja mogu biti predsjednik udruge, kaj ne? I drugo, postoji li nekakav statut udruge, mislim neka odredba kojom se ograničava vrijeme mandata predsjednika ili je moguće recimo ako bi ja doveo sponzore, puno novih članova, razvio marketing i uopće zajamčio održiv razvoj udruge u svim krajevima Lijepe naše, je li moguće onda biti predjsjednik udruge doživotno? Mislim, to onak, usput, nemam ja tu ambicija, nego me pita jedan moj frend kaj je pravnik, kako stoje stvari sa legalnim statusom udruge. Mislim, ima on pravo, jer je nezgodno da se okupljamo a da udruga nije legalna! Što ako je Izgnanik zaist kljun pa nas sve pohapse pod izlikom da samo na iglama? Jesi li kad o tome razmišljala? Što ako su tvoje članice mlađe od 18 godine, barem njih pet, šest, pa nam policija optuži za maloljetničku delikvenciju? Vidiš do kojih to konzekvenci može dovesti! Dakle, ima li negdje nekakav pravni akt koji bi mogli dobiti na uvid prije no što se počnemo okupljati u Dubcu redovito i u većem broju? (04.01.2007. 03:29)
• Nemanja: JASNA, molim te kako bi ja mogao nabaviti onakvu mapu svoga kvarta ili ulice? Kak si to skinula s Weba? (04.01.2007. 04:40)
SonJa: Sve mi se čini da ću morati promijeniti naslov blogu. Nema ta udruga veze ni sa kakvim drogama niti terapijama. Stvar je u tome da su američke glumačke i pjevačke zvijezde, nakon što su izgustirale i zasitile se aerobika, joge i tableta (kak je to već bilo u modi, jer oni žive pod velikim stresom), otkrile da ih pletenje vrlo opušta. Osim toga tko ima puno para traži nešto kreativno gdje će se izraziti, i eto prije nekoliko godina je pletenje postalo popularno u njihovim krugovima. Zatim su počeli nicati pletački klubovi dok ih nije bilo "na svakom ćošku". Nedavno su i dizajneri, vjerojatno da bi ugodili zvijezdama, opet uvrstili pletivo u svoje kolekcije.
Ne želim ja tu biti nikakav terapeut, a "bolje plesti nego se drogirati" je tu iz preventivnih razloga, a ne iz terapijskih (iako može i to).

Što se tiče statuta i ostalih detalja vezanih za udrugu, možeš ih pročitati na stranici udruge: http://www.pravi-red.hr


Liječenikatolik: ja ti ne znam baš dobro engleski i ne čitam te strane blogove. Gledam ih ko slikovnice i jedino čitam mustre. Ovaj popis je rađen na brzinu. Naprosto sam našla te blogove, a mnoge nisam ni pregledala. Naglasak je bio na tome da muškarci pletu, ali možda sam stvarno trebala provjeriti čije linkove stavljam, da ne bi ispalo da su to samo neki čudaci. Al nemoj zbog tih 2-3 čudaka misliti da su svi takvi. Moje isprike. (04.01.2007. 04:50)• SonJa: To je Google Earth. (04.01.2007. 05:16)
• Atopia: Sanja hvala na odgovoru, nisam sigurna jesi li ti Anja ili Sanja?
odlučila sam se učlaniti u tu grupu zato jer si me uspjela zaintrigirati svojim zanimljivim odgovorima. bilo bi baš cool da od muškaraca uspiješ napraviti dobre pletilje :)) (04.01.2007)
Novi naziv bloga
Napisano: četvrtak 04.01.2007. 05:52

Potaknuta Nemanjinim pogrešnim shvaćanjem mog prethodnog (šaljivog) naslova bloga odlučila sam ga promijeniti. U skladu s novim naslovom mijenjam i nick iz SonJa u Anja.

Pozdrav od Anje!



Atopia: baš sam blesava. nisam vidjela ovaj post sa tvojim novim imenom.
Anja zakaj si promijenila naziv bloga?! Ono je bila odlična fora.
sister vrati ga pliiiiiiz
(04.01.2007. 07:33)

• Atopia: sad sam vidla fotke di letiš u balonu. brrrrr
ja se bojim visine. kaj se tvoj dečko bavi balonarenjem?
i da, zamijenila sam te s jednom poznanicom iz srednje koja je malo mlađa od tebe.
ti si simpa (04.01.2007. 08:03)
• SonJa: Koji naziv? Ne znam, danas sam se tek rodila ;)
Da, on se bavi mnogim zanimljivim stvarima koje meni nikad ne bi pale na pamet. A svako malo mi otkrije još poneku. (04.01.2007. 09:10)
Nemanja: Anja, nije ti to OK. Stari je naziv bio cool i svjedočio je tvoju duhovitost. Vrati ti samo stari naslov bloga.
Jer, ovaj je, ako ćemo baš pravo, još i gori, pogotovo kad se zna priča o Xanaxu i Prozacu: ispada da si ti nekako podsvjesno suicidalna: pogledaj i sama - Štrik Anje!

Anjin Štirik!

Strašno! Pa kako očekuješ da se opustimo i posvetimo štrikanju, pletenju, heklanju i kukučanju, uz ovakve psihopatološke subliminalne poruke koje odašilju tvoji naslovi! (04.01.2007. 09:53)

• Nemanja: Jebiga, ja nikako da se priviknem na latinicu, ili mi je kao Srbinu u stalno na pameti: nije kukučanje, nego kukičanje. Isprika! (04.01.2007. 09:54)
• Nemanja: O čemu vi to, vas dvije frendice? Čime se sve to bavi osim letom tvoj dečko? Ja se ne bih usudio u balon. Ja se, bez šale, ne usudim ni na šestom katu nasloniti na balkon! Nije li ograda košare balona negdje u razini pupka? E, pa ja bih se prevalio dolje, na zemlju, već pri polasku. Kod vrtoglavice je, kako je pametno uvidio Kundra, opasno ne to što se bojimo visine i ne možemo pogledati u dubinu, već nasuprot to što nas dubina vrtoglavo vabi! (04.01.2007. 09:57)
• Atopia: Anja dečko ti je baš guba, izgleda ko neki dobroćudni medo. super mi je ta brija s balonima.
mislila sam da vratiš naziv bloga sa prozacom, jučer sam to ispričala frendici i riknula je od smijeha :)) (04.01.2007. 10:56)
SonJa: Joj, Nemanja, dobro, neće biti ni štrik ni Anja, evo opet sam SonJa. Zadovoljen?

Meni ti je to isto: heklanje, kačkanje, kukičanje, nemam problema sa srpskim, pa učili smo ga u školi. Sad se svi prave da nisu imali hrvatsko-srpski u školi. Niš se ne sekiraj, svi te razumiju, samo se prave veliki hrvati (a da mogu odmah bi otišli nekud van).

A što se tiče naslova, evo baš smišljam kaj ću. Ne želim da me ljudi pogrešno shvate i da privučem narkomane. (04.01.2007. 11:31)

• lijecenikatolik: Vidite kak se sad Izgnanik više ne javlja. Postigao je svoj cilj, unio je nemir i gotovo pa uništio ovaj prekrasan blog. Jasna, da me se ne bi pogrešno shvatilo, nemam ja ništa protiv toga da homoseksualci pletu, niti da ih ti linkaš. Pa kaj, svi smo mi ljudi. Ja ne mislim da je homoseksualizam bolest. Sam sam primijetio da ti dečki nisu baš strejt u glavi. Meni je isto super brija s balonima. Ja inače ne letim, nisam se nikad dao čak ni u avijon. Znate kak se kaže, šta leti a ne maše krilima, to će kad-tad pasti. Čitamo se i zaboravite Izgnanika! (04.01.2007. 11:56)
Image and video hosting by TinyPic
mala pletilja, okolica Đakova, 1967., foto-arhiv HAZU

EPIBLOG

No, no, Atopia, ne se srditi. Zapravo nisam trebala obrisati baš sve, mogla sam nešto i ostaviti, jer bilo je tu baš dobrih dijelova. Nisam te htjela iznervirat :D

Vidim da sam jako popularna čim me toliko ljudi čita. Sad ću još više pisati o pletenju jer znam da imam za koga.

Vidim i da imate visoko mišljenje o meni čim me pokušavate uništiti, jer tko smije biti iznad vas? Al eto vidite da nas ima koji smo puno puno iznad i uopće se ne sekiramo, nego lijepo čavrljamo i dalje. Obrisala sam postove s vašim komentarima iz čistog razloga jer ne volim kad mi ljudi chataju na blogu o temama nevezenim za moj blog. Ako mi pogledate arhivu vidjet ćete da sam već nekoliko puta brisala postove iz raznoraznih razloga. Malo sam prevrtljiva, eto.

Lijepi pozdrav, dragi moji patoblentoblogci. (SonJa 04.01.2007. 21:26)

- 16:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #


View My Stats