13

četvrtak

veljača

2020

Ulice grada

Imaju neke ulice i dijelovi grada koji me podsjećaju na dobre i loše dane. Uvijek kada prolazim ulicom gdje je EU zgrada sjetim se tih nekoliko mjeseci neizvjesnosti, (ne)zaposlenosti... kada zapravo nisam znao na čemu sam. Tražio sam 5 EUR od majke da bi taj dan mogao jesti, ali i kupiti cigare i popiti možda i kafu. Uh. Grozan period ali čovjek se treba sjetiti tih stvari i da upamti kako je i kada stvari ne idu kako smo planirali. Baš sam u tom razmišljanju sada i mislim da sam ipak doživio neki upgrade i upoznao barem 50 novih kompanija, direktora i vjerujem da sam sada u malo boljoj situaciji ako se nešto loše desi u ovoj firmi. Ali ko zna. Treba se sjećati i loših dana.

Operacija Beč je počela. Predao sam prvu aplikaciju. Gledao sam i uslove za Vizu, prema mojoj kalkulaciji moram tražiti posao sa platom od minimalno od 50.000 EUR godišnje da bih ispunio dovoljan broj bodova za radnu dozvolu. Ako bih magistrirao, onda ne bi morao ispuniti taj uslov. Vidjet ćemo.

<< Arhiva >>