02

nedjelja

veljača

2020

Operacija Beč

Počeo sam tražiti posao vani, tačnije u Beču.

Odluka je pala kada sam razmišljao o tome da li ću se sa 45 godina što nisam otišao kad sam mogao. U narednom periodu ću ovdje sumirati iskustva tokom traženja posla.

Djeluje mi da sam spor u pripremanju aplikacija, ali o tome razmišljam na način da ako tražim posao od 55.000 EUR godišnje onda je i normlano da svoju ponudu tj. moj CV i cover letter pišem 2-3 dana. Ne idem na masovnost nego na detaljnost da makar dođem do intervjua a onda ću prikupljati dalja iskustva. Vidjet ćemo. Na kraju i ako ne uspijem, nije problem, ali želim učiniti maksimalni napor d ato učinim ali da ipak ima smisla tj. da su te pozcije gdje apliciram ipak odgovarajuće i da se gore neću patiti.

Držite mi fige.

<< Arhiva >>