30

četvrtak

kolovoz

2018

Izgurah ja daleko

Hej ljudi, 5 dana ne pušim. Izgurao sam i na poslu bez nekih većih problema. Jučer je bilo dosta situacija gdje mi se pušilo ali uspio sam izgurati. Počele su glavobolje baš kao i prošli put. :)

Drago mi je da sam prestao ponovo. Uglavnom, nemam nekih problema, padnu mi na pamet, ja nekako prebacim misli i kažem sebi "Ne budi budala, nećeš se moći iskontrolisati i opet ćeš pušiti!" Uzimam ove orbit bobe bez šećera pa mi dobro dođu. Puno su bolje od žvaka jer žvake bukvalno meljem u ustima i za sat vremena sažvaćem ih 10 komada. :)

Sve u svemu, zadovoljan sam kako mi ide. Nekako mi brzo prođe "patnja" i čim prođu ona 2-3 prva dana, budem sasvim OK. :) I onda mi se čini da je tako lako prestati. Uglavnom, ne postoji nešto kao što je jedna cigara. Ne.

I tako to. Idemo dalje.

Sutra navečer oko ponoći će biti tačno 7 dana i tada ću biti u kafani. Nadam se da neću pušiti. Bolje da pijem! :)

<< Arhiva >>