26

nedjelja

kolovoz

2018

Maglovit um i bijes

Već je navečer oko pola osam i približavam se broju 48. Ide dobro, malo gledam po netu forume i sad me je malo i glava zabolila. Uglavnom, ne dolazi mi baš sada potreba da MORAM zapalit i da se odmah spremam u prodavnicu po cigare nego nako u glavi mi se nešto kao da muti. Tako da nisam još bio u nekom baš iskušenju zapali ili ne zapali. Vidjet ćemo sutra na poslu. :) Konto sam da ujutro poranim pa da bukvalno dosta stvari završim i prije posla. Pokušat ću.

Pustio sam sebi Engimu. Ah, kako ih volim. Odmah se sjetim svojih studentskih dana i učenja uz njihovu muziku. Kako sam tada bio bezbrižan! Ili se bar ne sjećam nekih posebnim problema. Fakultet, kafe, učenje, seminarski...

Sjećam se zapravo i malo tuge zbog nesretnih ljubavi. Ali iz ove prespektive sve je to smiješno. :)

Opet mi malo magli pred očima, ali bit će valjda bolje ujutro. Idemo dalje, za sada je sve OK. Doduše nisam se pomjerio iz stana cijeli dan, ali i prije je znalo tako biti pa sam pušio. Ma to je to, još sutra izgurat i ćao.

<< Arhiva >>