VISOKO PODIZANJE KROVNIH GREDA ...

Image and video hosting by TinyPic

...lijepljenje ogledala

i nešto

...krpljenja i kotlokrpljenja


samosanacije

01.07.2010., četvrtak

Pakiranja i zablude

...rupci i marame

(posvećeno jednoj dalekoj)


Image and video hosting by TinyPic
...


Slagala sam dječje stvari, tako šarene i krasne, iako sam manje pakirala, a više preskakala i zaobilazila taj na podu ozbiljeni, rastvoreni odlazak djece na jug, kontrirali smo zjapećoj pravokutnoj stvarnosti smijehom tri izvora isprepletena u deltu, a crveni se kofer punio od moje ruke kao u tetrisu… da ne ostane ni jedna pukotina… jer mjesec i po… previše je to šarenih stvari koje će me sutra napustiti, treba ih dobro zbiti, a ni djeci se u njihovu prtljagu ne predaju vlastite pukotine.

U svemu ostalom… pakiranje baš kao i uvijek: onako kako me naučila mama

- najteže stvari na dno.

I moglo me to pakiranje sjetiti i na drugo davno vrijeme u kojem sam baš voljela slagati ispeglane muške košulje poskakujući u ukradenoj potkušulji... bosa

- košulje na vrh - govorila sam – tako me naučila mati
- ma ti si još dite od mlika - smijao se okradeni...

i moglo me sjetiti, ali nije jer… pakiram se previše često, a po patosu koji je samo bijeljeni parket i tako svejednako plešem svejednako bosa, pa se tu ni nema za čime žaliti,
… jedino je rublje salivenije.

A bilo je, kad sada mislim o tome, u tom danu jako puno pakiranja za samo jedan dan, jer sam samo nekoliko sati prije šarenog tetrisa složila i šatre jednog jako lošeg cirkusa s višemjesečnim predstavom „još večeras u vašem gradu“ ...u dno sebe.

… najteže stvari na dno

Pa ajmoreć; najprvo - teatar sjena… to na dno dna.
Sjene su baš jako teške... kao i neispunjena obećanja čuda, kao i neispunjene želje bijega s cirkusom…
ili bijega iz jako lošega.

A nakon što sam sklopila sva krila (šatorska), kao posljednju stvar sam sazula… odbacila… tako teške i smiješne i... rekoh li teške (na dno!) cipele po mjeri klauna… koje su baš jako pokvarile hod jedne lakonoge artistice...iako je više od pola svog djevojaštva sama pregazila u martama, no koja je već jako dugo žena i koju je - dite od mlika - trebalo ponovno obositi da bi opet oćutila bijeljeni - svijet... i razapetu žicu pod nogama s nedogledom u smjeru juga.

I puno je to pakiranja za samo jedan dan kažem, a opet… ja sam kći svoje majke;

lišavati se nepotrebnog, zauvijek čuvati dragocjeno,
dugo prati breskve za doručak i biti zadovoljna kad su sve stvari na svom mjestu


pa i kad to traži truda, pa i kad na mjesto dođu propadanjem kroz mene u dno mene...
Pa sam olakšana za jedno propadanje i pomno breskvasto umivena pustila djecu u voćnjak, a pogledom bačenim u daljinu na tren okrznula i jednu odbjeglu cirkusku djevojčicu koja je balansirala tamo na obzoru provocirajući svoje oblake. I činila je to besprijekorno vješto i slobodno... jer cirkuske djevojčice svoje ruke nikad ne opterećuju prtljagom… a elegantnim crvenim koferom samo u naizglednom životu... Nešto šarenih halja i lažnih dragulja najlakše je svezati u rubac, jer one eto vole baš tu riječ - rubac, pa i kad je marama svilenija i bolje prianja,
jednako kao što vole muške potkošulje...
vrtoglavice...
bijeg...

I odobrila sam s balkona zaigranu koreografiju djevojčice smješkom jedne jako odrasle žene, koja ima kapaciteta i odmaka za razumjeti jer je već stekla sva svoja iskustva, i sada još samo traži priče uz njih
... s posebnim sentimentom prema likovima odbjeglih cirkusantica,
a onda sam nagradila i sebe - pismom koje je moj dan za pakiranje dugovao.

Pakiram klince… otplesali su prsti, a ja sam uz kavu s puno mlika, zamišljala drugu šalicu tamo - u dalekoj ruci prijateljice koja cijelu godinu sprema doručke s mirisom ljeta i koja je jednu bosonogu ovisnicu naučila da popiti samo kavu po buđenju, ne znači ne biti – natašte.

- pakiraš… how very you :))- zasvijetlila su slova-
ne zaboravi spakirati peraje, treba biti brz u utrci s valovima

i tako...
a onda je stigao pe es:

- znaš… mene zaboravljene peraje prate poput uvrijeđenog duha djetinjstva,
možda i zato što mi ih nikad nisu kupili,
a ja sam živjela priču o zaboravnosti…


i ja sam ga čitala i čitala i čitala, taj pe es… i mislila kako nekad neki ljudi samo s jednom rečenicom ispune baš sve pukotine u mom tetrisu

i još sam osjetila svoje izvore kako se opet pune
i virove kako se bude
i kako mi moje dno mene vraća, jer uvijek mi vrati… za te najteže stvari koje u njega bacim… ali ne istom mjerom već mjerom koja nema mjere;

kad odživim priče koje su zablude - zaboravljene peraje i cirkuse
ponovno pišem svoju.

…ovo bi recimo bila jedna.


- 16:10 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2016 (5)
Kolovoz 2015 (2)
Lipanj 2015 (6)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (6)
Studeni 2012 (6)
Listopad 2012 (10)
Rujan 2012 (15)
Kolovoz 2012 (15)
Srpanj 2012 (8)
Lipanj 2012 (7)
Svibanj 2012 (6)
Travanj 2012 (12)
Ožujak 2012 (6)
Veljača 2012 (13)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (9)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (10)
Ožujak 2011 (7)
Veljača 2011 (7)
Siječanj 2011 (3)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (4)
Kolovoz 2010 (4)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (5)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (2)