četvrtak, 30.07.2009.

I don`t need job - Jadranka gives me reason to live

Mislio sam malo odmoriti od bloga i hrpe vaših budalaština gdje gori kopira gorega kako bi se popunila ultratreš naslovnica kakve nema vasceo balkan, a i šira regija. No, štrecnula me jedna vijest koja mi nije dobro legla nakon mora; vijest o snimatelju RTL-a koji je usred sabora nosio majicu sa natpisom : I don`t need sex - The government fucks me every day.

Na vijestima HRT-a vidio sam naglašenu obavijest kako je taj isti snimatelj konkurentske tv kuće nakon "incidenta" u svetoj političkoj instituciji dobio otkaz. E sad, ne znam jesu li to objavili iz solidarnosti prema kolegi snimatelju, ili su htjeli poručiti snimateljima iz vlastite kuće što ih čeka ako nekim sličnim natpisom uvrijede čvrstoruku gospođu - predsjednicu zločinačke organizacije hadeze.

Zamolio bih, isto tako, dotičnu čvrstoruku gospođu da intervenira kako bi se snimatelj meni jako dosadne tv kuće, dakle čovjek koji mi stvarno ništa u životu ne znači, vrati na posao.
Želim...pardon, zahtijevam...Ne!!! Naređujem Vam čvrstoruka gospođo da učinite kako sam Vam naložio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znam da Vam to nije problem jer sam upoznat sa barem tri slučaja u Govnolendu gdje su se ljudi pod sumnjivim okolnostima vraćali na posao nakon što su dobili otkaz. Dvaput je intervenirao šjor Ivo, a jednom drug Luka. Ili je bilo obrnuto. Da me jebete, ne znam (If you fuck me, I don`t know).

E sad, analizirao sam navedeni natpis na majici snimatelja nekoliko puta i nisam uočio nikakve nepravilnosti. Zanemarimo činjenicu da je čovjek napisao ono što osjeća, već uzmimo u obzir da je čovjek rekao ISTINU! A ja ću mu se pridružiti, pa ću napraviti majicu sa natpisom : "I don`t need job - Jadranka gives me reason to live".

Eh, da je bar taj jadničak snimatelj član Vaše stranke čvrstoruka gospođo, sada bi se svi mi grohotom smijali, jer bi taj jedan mali beznačajni otkaz u biti značio unaprijeđenje (a..ha..aha...ahahaha - grohotni smijeh).

Nego, recite mi čvrstoruka gospođo, znate li Vi slučajno je li se u međuvremenu zaposlio onaj konobar iz sabora koji je dobio otkaz nakon što je u šali barba Luku i njegovog prijatelja političara oslovio sa "drugovi"??
Ne znate??? Znam da ne znate.

Ali ja znam gdje je Vama mjesto. A to zna i cijela domovina. See you in hell (Neka ovo bude na nekoj od idućih majica).



- 23:25 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>