petak, 26.06.2009.

Googlarije (2) - Gola pička

Probao sam utipkati „Gola pička“ u google tražilicu i, naravno, da ljudi ne bi zalutali, tražilica odmah u prvi plan ispljune moj blog. Probajte i vi, drage dame, kada vas šef na poslu ne gleda, utipkati navedeni pojam, čisto da osjetite adrenalin u međunožju dok pišete nešto tako prosto, a znate da bi šef svaki čas mogao naići. Ahhh, sokovi sami naviru, jel da?
Junakinja današnje priče je žena koja dlake uzgaja jedino na glavi. Kako znam? Provjerio.
Dobra je, jebote. Naj je bolja, vjerujte mi na riječ. Nema joj ravne, a ni kose.

EPIZODA 2 : Gola pička

Gola pička je pička umjetnička. Ima i umjetničko ime : Kristina 29. Je, i ja sam mislio kada sam je upoznao da je 29 broj njenih godina, ali morao sam se nekako pomiriti sa činjenicom da je u njenom životu prije mene bio toliki broj muškaraca.
Rekla mi je da ne brinem i da nema šanse da ide preko broja 30, jer upravo sam ja taj koji zadovoljava sve njene potrebe. Jednom je moj profesor latinskog, koji je, vjerovali ili ne, bio pobjednik Kviskoteke `86., rekao da ne vjerujem ženi koja laže. E pa, mislim da ova moja gola pička uopće ne laže. Kada je Mulder toliko vremena mogao iznad svoje postelje držati plakat na kojem je pisalo : „I want to believe“, onda mogu i ja nju držati iznad sebe onako golopičkastu sve dok vjerujem da su njeni orgazmi stvarni.
Ali zašto ja to vama uopće govorim kada mi uopće nije bitno je li doživjela orgazam ili ne. Bitno je da sam ga ja doživio, ae.
Nas dvoje smo po horoskopu inače jako romantične osobe i uvijek pazimo jedno na drugo. Tako prilikom doggiestylea uvijek je dvaput upitam jesam li je prejako potegnuo za kosu, a ona mi uzvrati na način da me prilikom oralnog zadovoljavanja dvaput ne ugrize na isto mjesto.
Ne znam jesam li vam rekao, ali obožavam kada je prilikom seksa moja pička gola, a još mi je draže kada je i njena gola.
Ona voli jestivi gel s okusom ananasa, a ja s okusom jagode. Ta žena je skoro pa savršena, a jedina joj je mana što mi više diže tlak, a manje kurac. Eto, jedino to. Sve ostalo je za lizat prste pičkaste.

Nekoć prije sam lako raspoznavao sve njene putanje do mog bloga, ali nakon što sam joj spomenuo googlarije, počele su njene igrarije. Iz početka bi me ovako pronalazila : „gola ispod stola“, „lola vrišti od bola“, „vlado šola ima veće sise nego barbara nola“…itd., itd.
Ali ipak, na kraju smo se oboje dogovorili neka to bude jedinstven nepromjenjiv prepoznatljivi unos – „gola pička“.
I tako, kad god vidim u googlarijama unos „gola pička“ znam da je ona bila tu i ostavila svoje mirise.
A zamislite, postoji i termin „nasmijana pička“. To je izmislila moja draga, a tu točku izvodi u trenutku kada se sa mora spremamo kući. Ja ležim na plaži i hvatam zadnje zrake sunca, dok ona trči u plićinu mora i radi stoj na rukama. Tada joj iz vode vire samo noge koje raširi, a ja preko njene nasmijane pice gledam užareno sunce kako se spušta u more.
Volim more, sunce i jednu golu nasmijanu picu. Volim, volim, volim.



- 00:30 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>