subota, 16.02.2008.

Rip za čomantiku

Uputa za emocionalno krhke jebače rumene kadulje koji nisu nužno iz Dalmatinske zagore. Dakle, vi muškarci, koji niste nužno iz Dalmatinske zagore, kao što to rade mali majstori velikih tajni kuhinje, ja ću vam na jednom malom primjeru pokazati kako putem maila pridobiti svoju voljenu na pomirbeni sex.

Kao prvo, mail započnete sa Štovana (to ste čuli negdje od nekog prijatelja biznismena), te dodate njeno cijenjeno ime kao naznaku da vam je ipak stalo do njenog bivstvovanja u svakom pogledu.

A onda joj kroz svu svoju profinjenu sirovost pokažete koliko vam je do nje stalo :

Gledaj, maco, to šta san ti opalija dvi-tri šamarčine totalno si krivo protumačila. Znaš i sama kada nije po mome da tako završi. Sama si kriva lutko. Volin te i uvik ću te volit. Da te ne volin ne bi te tuka tako mlako ka pičkica, već bi skaka po tebi tri dana dok ti sve kosti ne polomin. Znan, da mi nisi vidila vako nabildano tilo ne bi mi virovala. I znaš šta još...mislin da i ti mene voliš. Mislin da bi ti čak jednon i moga polomit sve kosti jer ti si jedina žena do koje mi je stalo i sa kojon bi u svemu tija ić do kraja.
Zato te još jednon molin da ne sereš i da mi večeras daš pičke jer san osta doma sam, a kad ne iden sa ekipon pit i kad se ne jeben s tobon onda se osićan ka peder.


Na kraju dodate Unaprijed zahvaljujem (to ste isto čuli od nekog prijatelja biznismena), te stavite zarez i napišete Zauvijek tvoj (dodate vaše ime (po potrebi))

Eto, to bi bilo to. Nadam se da vam se sviđa. U idućem postu definitivno neću pisati o šivaćim veš mašinama za pranje posuđa.

UPDATE :
Danas sam bio na kavi u Dopuzenu koji još uvijek smrdi više od Govnolenda. Kada sam unišao u jednu od kavana, kvaka od vrata ostala mi je u ruci.

Image Hosted by ImageShack.us

To me podsjetilo na događaj od prije dvadesetak dana : ponudio sam se jednoj dami u najboljim godinama, koja je nosila svoje računalo iz servisa do auta, da joj džentlmenski otvorim vrata njenog Golfa jedinice...



- 21:51 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>