subota, 28.07.2007.

Žuta štampa - otkrivenje

Znam, ponekad vas uistinu dotakne želja da osim čitanja mojih učestalih tiruliru priča pročitate i pokoju pikanteriju iz života zapisivača ovog bloga; npr. što jede, koji sport voli, kopa li nos u društvu, te zašto ide na kazališnu predstavu u isto vrijeme kada cijeli Govnolend hrli na humanitarnu rukometnu utakmicu zvijezda.

Image Hosted by ImageShack.us


No, MT Mafija je nekim svojstvenim okrutnim metodama vođen superpreciznim informacijama novinara na terenu doznao kako je jedan od glavnih motiva mog nenadanog izleta u predstavište rumena đevojka, koja je sasvim slučajno i njegova rodica.

Eto, priznajem. Bio sam u predstavištu sa rumenom đevojkom, pa što. Nisam ja jebeni Goran Višnjić da obmanjujem javnost. Ali opet, ne znam zašto se diže tolika prašina oko toga što ona ima tri sise, a ja šest prstiju na lijevoj ruci. Pustite nas na miru više jednom, vi krvopije žutoštampske!!!

Zbog vas smo se taj dan morali prerušiti u mulad kako bi neometani mogli šetati kozjim stazama i uživati u blagodatima govnolendske prirode.

Image Hosted by ImageShack.us


No, to nije sve. Kao pravi džentlmen vodio sam je da gledamo požare, jer to je sada baš IN, a i novitet je u ponudi turističke zajednice Govnolenda.

Image Hosted by ImageShack.us


Čak smo uživo vidjeli i vatrogasce koji su stalno vikali : "makni se majmune!"

Tek kada smo došli do jedne kolibe prepune znatiželjnih posjetitelja uspjeli smo doznati da je onaj majmun na kojeg su vatrogasci vikali sada okej.



Kada smo krenuli kući, da ne zakasnimo na predstavu, rekao sam joj da se čuje na brabonjak, a ona se vragolasto nasmiješila i rekla mi da sam pravo magare, hehe.

Predstava je bila smiješna i puno smo se smijali ona i ja. Svidjela nam se jedna plavuša koja je imala duge seksi noge, pa smo oboje zaključili da bi je voljeli poševiti.

Image Hosted by ImageShack.us


Na kraju dana, u potrazi za osvježenjem, krenuli smo popiti Sangriju u gradski park jer je tamo sva četiri godišnja doba Proljeće. U biti, njeno pravo ime je *Brankica, a priča se da i nije nešto skupa.

*Brankica - na preporuku Žapca promijenio sam ime kako ne bih imao neugodnosti od dotične osobe u javnom gradskom parku, jel.

UPDATE : konačno mi se ukazala prilika koju neću propustiti. Beč 10.11.2007. - najnaj bend današnjice...



- 19:50 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>