petak, 18.05.2007.

Dan kada sam Gugl odlučio nabiti na kurac

Zvuči li vam ovaj naslov kao nešto veoma i vrlo prosto? Ma nije to ništa. Čujem ja i gore riječi na ulici koje izlaze iz usta ljudi što hodaju u odijelima i idu svake nedjelje u crkvu.

Povod ovom postu je mail koji sam zaprimio kada sam se vratio sa posla. Naime, na nagovor prijatelja odlučio sam se registrirati na Gugl edsens stranicu za koju većina vas vjerojatno zna. Kao okačiš te neke oglase na svoju stranicu, a zainteresirani posjetitelji iste klikaju na njih, te skupljanjem tih klikova navodno zarađuješ određenu svotu novca. I, ljudi moji, registriram se ja i dobijem obavijest kako će mi oni javiti u roku od sedam dana zadovoljavam li njihove uvjete.

Danas sam, dakle, dobio mail ovog sadržaja :

Pozdrav Stroke,

Hvala na Vašem interesu za Gugl EdSens. Na žalost, nakon što smo
proučili Vaš zahtjev, nismo u mogućnosti primiti Vas u Gugl EdSens u
ovome trenutku.

Vaš zahtjev nismo odobrili iz razloga koji se nalaze na popisu u
nastavku.

Problemi:

- Nepristojno izražavanje

---------------------

Dodatne pojedinosti:

Neprikladan govor: Primijetili smo da vaše web stranice sadrže sadržaj
koji nije u skladu s našom programskom politikom. Ne dozvoljavamo web
stranicama sa izrazitim svetogrđem ili potencijalno uvredljivim
sadržajem da sudjeluju u Gugl EdSensu. Molimo ponovno pregledajte
našu programsku politiku
(https://www.kuracodovce.com/edsens/policies?hl=hr) za cijelokupni popis
sadržaja Internet stranica koji nije dozvoljen.


Eto.
Ne, nije onaj igrač Barcelone, već konstatacijska riječ od jebena tri slova. Naguziše me brate, onako profinjeno. Razumijem, to je politika firme, ali, svejedno, lud sam. Izgleda da sam nabasao na tvrd orah; vrhunski organiziranu vjersku skupinu MORONI.

Na kraju, htio bih se ispričati svim slučajnim neiskvarenim turistima koji će nabasati na moju stranicu jer će se nakon objavljivanja trenutnog posta naći na samom vrhu cool liste, a tema koja će ih dočekati neće biti u skladu sa nekim općeprihvaćenim društvenim normama ponašanja. Takve riječi nećete pročitati ni u Večernjem, ni u Jutarnjem...čak ni u Kliku. Moje lice nikada nećete vidjeti na teveu jer tamo već sjede neki Ivkošići, Pukanići...ići...ći.



- 17:07 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>