srijeda, 02.05.2007.

Ispovijest zaboravljene desne cipele

Ajme dosade. Već dva mjeseca čamim na ovom brežuljku pržeći se na jakom suncu. Koža mi je ispucala do krajnjih granica. Grozota jedna, kažem vam. A sestra, zameo je vjetar par metara dalje. Nekako mi i ne nedostaje, vjerujte mi. Kada je nekoga u dupe trebalo šutnut, ili, bože mi prosti, u govno ugazit, tu sam mu prva bila, a za slučajno dodirnut žensku nogu ispod stola, e to ti nije moglo mene zapast.

- Anuse! Ti pogledaj ovu hrpu, a ja ću na željezo.
- Uvijek mene na smrdljivu hrpu guraš Asfaltimire. Hajd` da se zamijenimo barem jednom.
- A da ja malo popričam sa čika Samantom, a?
- Neka, neka...jednom će i moje vrijeme doć.
- Jednom Anuse, jednom. A do tada sam ja glavni.

Vidi ova dva cigoša. Uh, što zaudaraju. A i ovaj zaobljeniji previše se kurči. I nemojte mi zamjeriti što ih cigošima zovem, jer to se rasizmom nazvati ne može pored onog u-ukanja navijača Rome.

- Asfaltimire, vidi što nađoh!
- Što?
- Opa, što će se moja Cana obradovat.
- Cipela?
- Jes brate.
- A druga?
- Tu je negdje valjda.

Ne, ne idi ovamo. O bože, molim te učini nešto. Zar jedna obična penzionirana cipela ne može trunuti u idiličnoj otpadnoj atmosferi?

- Evo i druge Asfo! Jes da je malo trulija, al` će poslužit brate.
- Dobar ulov Anuse. Kad te samo Cana vidi u njima, eheheee!

U tom trenutku iza obližnje barake proviri lice čuvara otpada.

- Alo vas dvojica! Izgleda da vas zadnji put nisam naučio pameti, a?
- U pićku materinu, bjež Anuse! Bjež!

Uh, dobro je. Spasio me brko, moj najdraži čuvar.

- Who`s da man?! – udarao se brko sa obje šake o prsa

Zvonjava mobitela.

- Ej ljubavi...hoću...aha...ručak?...ma hoću srećo, sve će te čekat spremno...nemaš frke, uzet ću bingo listić...i robu sa sušila pokupit?...samo škuru?...dobro....dobro, čujem te....jesam, nahranio sam ribice jutros...volim te....pusa.

Koji mlakonja. Miško! Miško, dolaz` vamo! Kiša će. Navuci tu najlon vrećicu da se ne skvasimo.
Nema meni do mog Miška. Živi tu kod mene kao podstanar i, što je najbitnije, sluša me sve što mu kažem.
Što buljiš u mene jadan ne bio, požuri! Ako pričam sama sa sobom, ne znači da sam luda.

Eto, kao što vidite, takav vam je život kod nas na otpadu. Ili jesi, ili nisi.

Nadam se da se neki novi klinci neće naljutit što umjesto našeg najoriginalnijeg izvođača roukenrola Gopca stavljam spot ovog zaboravljenog starkelje...



- 00:23 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>