petak, 09.02.2007.

Vikend akcija. Povoljno!

Drage njunferice i njunferi,

pogledajmo se u lice i konačno si priznajmo : ovo blogerisanje totalno je sranje, a mi, govnojedci kakvi već jesmo, ne odustajemo, već jedemo dalje sa okusom čokolešnika, karamelje. Kada naiđemo na zeleno, pretvaramo se da je zelje.

Dakle, samo je dvadeset pišljivih blogera prešlo prvi nivo (Moj ugao). Drugi zadatak je nešto lakši. Naslov nije određen, ali tema jest - automobili.

Ovaj happening nazvao sam VIKEND AKCIJA. Počinje u petak 09. veljače u 00:44h, a traje do nedjelje u 21:37h. Pišite o automobilima; zapišite mi sva sjećanja na vaše (ne nužno vaše, ali opet, vaše) limene ljubimce. Oh, pišite...pišite molim. Budite predani poput mene, ja vas volim.

OBAVIJEST : umjesto dosadašnjeg stroke74@net.hr koristim novi mail stroke74@gmail.com na koji me od sada možete kontaktirati.



- 00:44 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>