POBJEDNIK ILI GUBITNIK

31.05.2024.

447188139-122109473996328019-7867455681442972886-n
slika: https://www.facebook.com/photo/?fbid=122109473966328019&set=g.1869454816504002


Daleko sam od mučnih zagrljaja davno voljenih ruku.

Sanjala sam san, a dočekala sam tamu da bih u njoj pronašla onog koji će biti vođen mojom rukom izvan crtanja u pjeni.

Bijele ptice ne odlijeću ispod spuštenih trepavica, mirno su doletjele i pokrile me valovima snježnog daha ovog hladnog jutra, a kad jedne snene noći zvijezde varljivo zasvjetlucaju i kad osjetim dah novog doba, dlanovima ću zaštititi osjetljive oči duše da ih novo Sunce opet ne bi spržilo.

... i tako ... ostala sam vjerna svakoj svojoj uspomeni, tražila slabe točke da ih napustim i pronašla zidove od pijeska precrtane valovima morske pjene mog života.

Neka pobjednik vidi što gubi, neka gubitnik vidi što dobiva.

Iz misaonog toka kao rijeka doplovile su slike, bez tona, bez boja, samo crno bijele slike pretposljednjih dana nekih davnih dodira koji s trostrukim odmakom od stvarnosti pokušavaju postići dublji uvid u jezgru vatre.

Zaustavljam taj proces i želim se otisnuti na pučinu novog dana koji me pozdravlja hladnim dahom svog postojanja.

Suha vatra sadrži senzibilnu jezgru i odvodi me dalje u moje dubine i znam da me kao vjerni čuvar prati, iako ništa ne govorim.

To je tako prepoznatljivo da se može osjetiti i kroz hladni dah ove noći jer iako se ne govori, razumije se.

Riječi su često suvišne u toku jednog vremena koje se uvijek objavljuje u onom trenutku baš kad to treba.



napisano: 15.4.2011. na portalu Magicus, a iz moje 1. zbirke poezije SJENA DUŠE
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/pobjednik-i-gubitnik-2

sjena-du-e3
slika: Jadranka Varga

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka - ISBN kod NSK 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika.

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka
ISBN kod NSK 978-953-7673-60-4 All copyrights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means electronic or mechanical, photocopying, recording or reproduction in any computer system for storage or use without the prior consent of the owner.

napiši nešto, ako želiš: (6) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






RUŽA MLADOSTI

22.05.2024.

rosee9e9e
slika: https://www.deviantart.com/darkraven420art/art/Blood-Rose-1004653236



Iz ruže moje mladosti
curi krv bola i tuge
zbog otvorenih namjera
da se prošlost opet upetlja
u moj život.

Ruža mladosti
kratko je trajala
i brzo je planula
u ognju vremena
koje se maliciozno žuri
da bi promijenilo
ono još lijepo
što u očima sja
i gdje se nalazim ja.

Moje ruže mladosti
uvijek su crvene,
mirisne i lijepe,
ali su mi oči slijepe
za malicioznost tog vremena
koje žuri nepovratno
da bi me prodalo
tamnom anđelu
bespovratno.



napisano: 17.5.2024. u 17:00h iz moje 26. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika.

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka
All copyrights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means electronic or mechanical, photocopying, recording or reproduction in any computer system for storage or use without the prior consent of the owner.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NE TUGUJ, ANĐELE!

16.05.2024.

434366995-940997517394551-3646385210535473029-n
slika: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=940997524061217&set=pb.100044529335294.-2207520000&type=3



Moj anđeo je tužan
i suze mu iz očiju liju,
dok me gleda ovakvu
kad mi se oči ne smiju.

Moj anđeo je žalostan
i srce mu bolno treperi,
dok me gleda ovako nemoćnu,
dok stojim ispred tamnih dveri.

Moj anđeo je pognuo glavu
u svoje nemoćne ruke,
jer ne zna kako da me izvadi
iz ove moje bolne muke.

Anđele moj, ne tuguj,
bit će bolje jednog dana
kad se opet srce nasmiješi
i duša više ne bude sama.



napisano: 21.4.2024. u 21:10h iz moje 26. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika.

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka
All copyrights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means electronic or mechanical, photocopying, recording or reproduction in any computer system for storage or use without the prior consent of the owner.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TIŠINA

14.05.2024.

rain
slika: https://www.deviantart.com/atemycrayons/art/A-Walk-In-The-Rain-961066945




Tišina, kiša,
sivi proljetni dan
odnio mi je san
i kao leptirova krila
pomilovao mi srce.

Glazba odnekud
stiže do mene
iz nekih dalekih sfera
koje samo moj astral čuje
i polako me umiruje.

Odlazim u novi dan,
a svemu lošem
okrećem leđa,
jer tamo je mjesto
tim lošim vibracijama
koje me žele
u svojim čudnim kreacijama.

Tišina, kiša
i sivi proljetni dan
odvode me dalje
od neke loše mene
koja me prati
poput tamne sjene.



napisano: 8.5.2024. u 11:30h iz moje 26. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika.

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka
All copyrights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means electronic or mechanical, photocopying, recording or reproduction in any computer system for storage or use without the prior consent of the owner.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEŠTO

12.05.2024.

421115758-7093053534094569-8536959087428074381-n
slika: Robot Dreams of Beautyhttps://www.facebook.com/photo/?fbid=7093053544094568&set=g.1432868960295808



Nešto je u meni
teško, tamno, gusto
i crno kao katran
i taj zalijepljeni balast
kao moj je nerazvijeni blizanac,
zakržljao, ali moćan.

To je podsvijest
koja crne suze lije
i u moje oči
radosno ih toči.

To je tajnost života
koja se kao tamna ljepota
skriva u mojoj sjeni
i spava tiho u meni.

To je nešto nepoznato meni,
ali sastavni dio u duši
koji sve lijepe stvari
u meni ruši.

... to je ta tajna...



napisano: 9.5.2024. u 20:00h iz moje 26. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika.

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka
All copyrights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means electronic or mechanical, photocopying, recording or reproduction in any computer system for storage or use without the prior consent of the owner.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






M E D

03.05.2024.

441052659-1003487317864358-755550128809172719-n
slika: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1003486941197729&set=g.231165704617172


Tko mi to dolazi noću u snove,
tko mi to oduzima želje nove?

Tiho kao sjena se prikrada,
u snovima leluja
i traži gdje sam ja.

Mirno spavam,
ali osjećam tu tišinu noći
i znam da mi zlo
u život ne može doći.

Izlazi ta sjena iz snova
lažno se predstavila srcu,
a sve što od mene dobiva,
to je prijezir na mom licu.

Pjesma ova nije pjesma,
to je samo nekih misli slijed
koji me naučio da pelin
nikad ne može biti med.



napisano: 26.4.2024. u 11:00h iz moje 26. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika.

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka
All copyrights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means electronic or mechanical, photocopying, recording or reproduction in any computer system for storage or use without the prior consent of the owner.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.