UGODA SAMOĆE

26.04.2023.



slika: digital art



Ove ceste
ne poznaju tragove
neispisanih otisaka,
a na žrtveniku vlastitih
neiskazanih osjećaja
sjaj Mjeseca
proguta snove.

Čovjeku se polako
srce prazni,
otkidaju se latice
tog kucajućeg cvijeta
i padaju uvenule
na tamu noći
u toj čudno ugodnoj,
ali gluhoj samoći.



napisano: 25.04.2023. iz moje 23. neobjavljene zbirke poezije

autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






USNE SLATKOG VINA

25.04.2023.





Dogorjela su moja nadanja kao noćne vatre zapaljene na širokim ravnicama pradavne domovine.

Pamtiš i pričaš sve, vidim tvoje pokrete, slušam tvoje tople riječi, ali odlažem odgovor.

Dok je u mojoj sobi noć spavala kao gost, sa blijedih usana se cijedilo neko slatko vino i podsjetilo me koliko sam bogata jer imam tebe.

Uvjerena sam u dobar ishod ove priče, dok me grliš svakog četvrtog dana i spuštaš svoj osmijeh na moje usne.

Iznad oblaka proviruje ispražnjeni Mjesec kao prazan pogled i gleda me, a ja znam da će opet jednog četvrtog dana tvoj osmijeh poljubiti moje usne slatkog vina.



napisano: 16.02.2004. u 22:16h | iz moje 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=16115&order=desc

objavljeno 24.07.2011. na portalu Magicus
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/usne-slatkog-vina


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana.
Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






JA NISAM

22.04.2023.



slika: digital art



Ja nisam bijelo cvijeće
koje cvjeta u proljeće,
u meni je srce tame
i latice mu otpadaju same.

Ja nisam bajna kao zora
koja ljubav imati mora,
u meni je duboki tamni ocean
tužan kao beskrajni dan.

Ja nisam kao one druge
koje hodaju ispod duge,
ja sam samo jedna sjena
niti dijete niti žena.



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka

napisano: 20.4.2023. u 22:30, a iz 23. zbirke poezije u nastajanju

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TUGA

16.04.2023.



slika: digital art



Tuga je veo
koji se savija
oko svih dijelova,
oko svih dana,
oko svih noći,
oko svih godina
i postaje ponekad
najvjernija prijateljica
koja sjedi
preko puta mene
i gleda me
svojim velikim
nepomičnim očima.



slika: digital art


Kad popričam s njom,
polako se njene oči
zatvaraju, sklapaju,
njena sjena se udaljuje,
ali njen otisak na duši
zauvijek ostaje.



slika: digital art


Previše je crnih vrana
na granama bez lišća
i razapinju poderotine
moje snene iluzije.



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka

napisano: 27.10.2022. u 16:00h, a iz 23. zbirke poezije u nastajanju

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ISPOD TAMNOG NEBA

14.04.2023.



slika: digital arti


Još dok sam živa
pogledaj u moje oči,
jer jednog dana,
kad Nebo izbriše
crte mog lica,
nećeš znati
koliko je samo tuge bilo
ispod tanke kore srca.

A tamo negdje
ispod tamnog Neba
koje me gleda svaki dan
direktno u oči,
mrtvo srce,
mrtvije od zlatnog
osamljenog trenutka,
svoje gorke suze toči
i procvjetat će
u svojoj osamljenosti
pa te potražiti negdje
među zvijezdama.



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka


napisano: 23.11.2014. u 15.50h, a iz 7. zbirke poezije
"IZBRISANO LICE"



http://www.digitalne-knjige.com/varga7.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-8054-662
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NE PITAJ

11.04.2023.



slika: digital arti


Ne pitaj za moje dubine,
tamo nema nikoga
u njima je srce tmine,
tamo nema ni Boga.

Ne pitaj za moje tame
u njima samo srce spava,
tamo nema ni mene same,
samo je boja plava.

Ne pitaj nikad za mene
u nekim dubinama svojim,
tamo se igraju crne sjene
i goste se praznim srcem mojim.



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka


napisano: 03.09.2022. u 19:55h, a iz 22. zbirke poezije
"SABLASNO BLUDNO"


http://www.digitalne-knjige.com/varga22.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-312-3
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA

10.04.2023.



slika: digital art



Isus, ta vječna zvijezda sjajna, uskrsnu i pobijedi smrt donoseći nam Svjetlost svoju, pokazavši da je smrt tek životni detalj i jedna ravnoteža koja se uvijek prelama u Svjetlosti božanskoj.

A mi, razasuti po prostranstvima neznanja, očekivano umorni i sjetni, kad pogledamo u te blage oči našeg Gospodina, znamo da nas On nikad ne napušta, znamo da je uvijek uz nas i da se ne skriva po kutovima tamnih sjena, već se objavljuje u Svjetlosti Njegovoj svakom biću koje Zemljom hoda.

Kad se ploča maknula tamo gdje je u krhotinama boli tijelo Njegovo ležalo, zasjala je ta vječna zvijezda i njen sjaj ne prestaje ni danas, a rane povijene su nestale i krune od trnja su uvenule i cijelo zlo Njemu naneseno se istopilo da bi On uskrsnuo i novi život nam donio.

... i onda ćemo se sresti jednog dana s Njim kad se zatvore staklena životna vrata i kad se otvore dveri Neba, a misterija će se tek onda objaviti iskrenom srcu bez raspadajućih konsonanata i neusklađenih vokala, a On će nas uzeti za ruku i povesti tom zlatnom stazom Vječnosti prema Ocu Nebeskom, jer jedino po Isusovom putu dolazimo do Oca Nebeskog.




napisano: 16.04.2017. u 11:55h iz moje 13. zbirke poezije "ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA"

https://www.digitalne-knjige.com/varga13.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-118-1
@Cpopyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






KRIŽ GOSPODINOV

08.04.2023.



slika: digital artist



To je Križ Gospodinov na kojem se u sredini bijelog dana objavila tama i to najtamnije doba otkad postoji Zemlja i otkad su na nekom trgu ljudi kružno hodali da bi se sa nekim susreli.

To je Križ Gospodinov na kojeg je zabijeno mistično nevino srce da bi i pustinjak dao sve što ima samo da se to ne događa, a ni ljudima nije bilo lako u srcu, jedino je neljudima bilo dobro i to onima čije su misli padale kao kiša iz oblaka, dok su im ruke zlo činile, ali je On pozivao na mir i oprost.

To je Križ Gospodinov na kojeg je On stavljen u petak i to u sredini bijelog dana kad se spustila čudna tama sa Neba i prekrila cijeli kraj.

To su bili čudni dani kad se stvaranje razaralo i kad se razaranje stvaralo, to su bili dani kad su i vukovi zaplakali od tuge, to su bili dani kad se korijenje osušilo, to su bili dani kad je svačije srce utihnulo.

To je Križ Gospodinov kad su hladni konsonanti zavladali planetom boli sve dok Longinovo koplje nije prekinulo tu nesnosnu bol i dok se duša nije oprostila sa svetim tijelom.



napisano: 14.4.2017. u 17:15h iz moje 13. zbirke poezije
"ISUS, TA VJEČNA ZVIJEZDA SJAJNA"


https://www.digitalne-knjige.com/varga13.php


http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-118-1
@COPYRIGHT Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.




Anđeo je rekao ženama: “Zašto tražite živoga među mrtvima? On nije ovdje! Uskrsnuo je!”
(Lk 24,6)


“Nestalo je gorkog korijena križa, procvao je cvijet života sa svojim plodovima koji je ležao mrtav, uskrsnuo je u slavi.
Ujutro je uskrsnuo onaj koji je umro navečer, da se obistini riječ: ‘večer donese suze, a jutro klicanje‘”.
(sv. Antun Padovanski)

napiši nešto, ako želiš: (28) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ŠUTNJA

07.04.2023.



slika: Dark Poisson



Kad šutim,
nešto nije dobro.

Život se zamotao
sam u sebe u meni,
sklupčan miruje
i nikoga ne dodiruje.

Kad šutim,
nije dobro.

Život se
predatora boji,
jer ga muče
strahovi moji
i ne želi izaći
ni mene
u sebi pronaći.

Kad šutim,
života nema.



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka

napisano: 06.04.2023. u 14:00h , a iz 23. zbirke poezije u nastajanju

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MIRNOĆA

05.04.2023.



slika: digital art



Mirna sam...
neprirodno mirna izvana,
a iznutra oluja luduje
na kraju ovog aprilskog dana
i kao da me život osuđuje.

Mirna sam...
sve je to dio laži
koja jede samu sebe,
dok istina svoje meso traži.

Mirna sam...
dojam je kao iz snova
i tko me sretne,
osmijehnem se
kao da se tigar kesi,
a život me stalno pita:
,,Jadranka, gdje si?"

Mirna sam...
prirodno mirna
dresirana životinja,
dok u bezdanu duše
opasan vulkan samo tinja.

Mirna sam ... ?



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka

napisano: 03.04.2023. u 20:00h , a iz 23. zbirke poezije u nastajanju

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MOJE ŠUTNJE

04.04.2023.



slika: digital art



moje šutnje su tamne,

moje tišine su duboke,

moje oči su sklopljene,

jer moja šutnja

ne voli mene




autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka

napisano: 03.01.2023. u 16:20h, a iz 22. zbirke poezije
"SABLASNO BLUDNO"


http://www.digitalne-knjige.com/varga22.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-312-3
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



Sjećanje na jednu divnu prijateljicu koja bi danas slavila rođendan da je živa, neka joj duša počiva u miru Božjem. Draga "blue sea" ili "black moon" ili Jadranka Kain, nikad te neću zaboraviti :(

napiši nešto, ako želiš: (5) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZLOKOBNE TIŠINE

02.04.2023.



slika: digital art



Obuzimaju me moje tišine,
one neke posebne
kad se i oblak rasprši
u tamnoj noći,
one neke sablasne
kad znam da više neću moći.

Obuzimaju me moje tišine
koje iz razuma čupaju maštu
bacajući je daljinama bijelim,
gosteći se mojim srcem cijelim.

Obuzimaju me moje tišine
pa oštrim zubima kao vampiri
trgaju mi dio srca,
dok se duša u meni bori,
zavija i bolno grca.

Napuštaju me moje tišine,
site i zadovoljne svojim djelom,
dok dio srca polako umire
zajedno s mojim crnim tijelom.



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka

napisano: 02.04.2023.u 00:40h, a iz 23. zbirke poezije u nastajanju

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.