UTORAK

10.08.2013.



slika: digital art


... i jutros sam se rastočila u nepoznate elemente postojanja sa željom lutanja u slobodnom prostoru i bezvremenskom tijeku pulsirajućih zvijezda.

Mekana svila Svemira još obavija ovaj lijepi grad gdje sam rođena i gdje živim moj lijepi život, nebo me gleda milostivije, nego proteklih dana, mudro me promatra i daje pozitivan predznak ovom utorku.

Pokušala sam mislima oblikovati neku rečenicu, ali i ona se rastočila u nepoznate elemente i simbole, dok kraj mog boka spava snena duša, a za to vrijeme je mistik u meni proučio zadanu šifru ovog kasno ožujskog dana.

Utorak...grad koji spava....najava kišnih oblaka i južnog vjetra.

Potrebna mi je ta toplina s juga da raznese ove hladne bedeme sjevernog vjetra koji me danima rastače u krhotine i razbacuje na sve strane svijeta.

Iznad našeg kreveta "zdravo, Marijo" napisano na glagoljici i ta čudna slova djeluju mistično, ali mi je mističnija moja duša koja još uvijek ne poznaje svoje dubine, a iz svih znakova što ih je Bog pred mene stavio, postoji labirint nepoznatih čiji krajnji cilj vodi u dubinu duše.

Znam da ćeš mi pomoći u dešifriranju tih simbola i znam da ćeš me nomadski opet odvesti u svoje priče iz davnine i još uvijek tamo gdje je bio moj bok tvoja glava zauzima svoje mjesto u zemlji snova.

Znakovit mi je taj utorak i ovo lijepo vrijeme kad očekujem mekani južni vjetar sa granica mog postojanja.


napisano 20.10.2009. na portalu Magicus, a iz moje 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/utorak


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7673-60-4
@Copyright Jadranka Varga
- Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.