TUGA

31.01.2022.



tiho je otišla u Nebo u ranu zoru 31.1.1993.



Proganja me tuga,
ona me svija
i niti jedna druga
tako ne ubija
baš kao ona,
ta moja vječna spona.

Proganja me bol
ovih teških dana
i kao rana na sol
odnosi me u ponore dna
gdje me opet čeka tuga,
samo ona i nijedna druga.

Proganja me sjećanje
na njene lijepe oči
otišla je i nije dala obećanje,
da će mi ikad više doći.

Mama, ti si moja tuga
koja me u životu prati,
samo tuga i nijedna druga
može na tren da mi te vrati.


napisano: 28.01.2022. u 12:20h iz 21. zbirke poezije "SVJETLO MOG ŽIVOTA"


http://www.digitalne-knjige.com/varga21.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-205-8
@Copyright Jadranka Varga
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






LUTKA

27.01.2022.



slika: digital art


jučer sam bila kao la bambola,

kamene stepenice su opet zadrhtale

i već odavno me tako nisu prozvale,

da se uznemirim u trenu

i prigrlim uz dušu moju sjenu,

jer se opet zavrtjelo vrijeme snova

umorno od svih bolova

koji se isprepliću

u konekciji sa tugom sna

pa me opet vuku do dna...



napisano: 11.01.2012. u 11:54h | pjesma je iz moje 10. zbirke poezije
"OČI PUNE ZVIJEZDA"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=74707



http://www.digitalne-knjige.com/varga10.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-354-014-6
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PUT U NIGDJE - inspiracija slika jednog blogera

25.01.2022.



slika: Tomislav Veić, bloger https://blog.dnevnik.hr/blueveki

Ovo je put u nigdje,
put u bijelo
i nema natrag,
samo crna cesta vodi
negdje otkud
povratka nema
i nikog mi ne dovodi
kad se tamna noć sprema.

Ovo je put u nigdje,
jer put u bijelo
vodi u nepovrat
pa kad se okrenem
iza sebe
ne čujem da kuca sat.

Ovo je put za nigdje,
a u negdje ću doći
pod okriljem snijega
i u tami noći.


napisano: 16.01.2022. u 20:31h prema ovoj prekrasnoj slici našeg blogera, a pjesma je iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PAHULJICE

24.01.2022.



slika: digital art


tihe su i bijele
te pahuljice cijele
koje padaju nečujno
stvarajući bjelinu bujno
onako kako samo
one to znaju
i više se nikad
ne vraćaju

a ti si
u moj svijet
zapetljao svoje misli,
u moj dan
unio si neku radost,
a u moje noći
donosiš samo snove
za naše dane nove

utihnula su zvona,
zaspao je dan,
noć se povijala
prema meni
i prekrio me san


napisano: 29.01.2019. u 20:07h, a iz 15. zbirke
"SKRIVENO U MOMENTU SMIRAJA"

http://www.digitalne-knjige.com/varga15.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-48599-2-6
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NEKA MI...

21.01.2022.



slika: digital art


Ovdje je nečiji pogled, u nekoj protekloj vodi... neka mi svi idu, neka svi odlože svoje stvari i polako krenu svojim putem.... neka!

Crno vino se pretače na stolu samo u sebe u prozirnoj čaši, prozirnoj kao moja duša, uzorak svjetla pada na dno i ostavlja tamni trag daleke glazbe, a ona se opet rasplinjava u nekoliko pravaca, dok ja krajem jutra hodam podzemnim hodnicima tražeći one što su otišli...

Neka mi svi idu, neka svi odlože svoje stvari i polako krenu svojim putem... neka!

Iz flomastera klize moja plava slova, stavljam ih u zlatne okvire i gledam kao sliku bez likova, slova orošena bistrim kapima koja padaju i razmućuju napisane riječi, neprepoznatljive oku, oštre u srcu...

Neka mi svi idu, neka svi odlože svoje stvari i polako krenu svojim putem...neka!

Pustinja, izgubljena sama u sebi, prazna, skriva svoje postojanje kao zmija i krije se ispod kamena, a u čaši vina na stolu ogleda se Mjesec po bijelom danu....

Pa neka mi svi idu, neka svi odlože svoje stvari i polako krenu svojim putem....neka!


napisano 24.03.2011. | na portalu Magicus, iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=60328


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (31) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BILA SAM MU...

19.01.2022.





Bilo je to šaptanje
duše zanesenjaka,
romantičara opčinjenog
dubokim pogledom
mog zelenog oka.

Bila sam mu
ključna tema neko vrijeme,
bila sam mu razbijena čaša
slučajno pala na pod.

Bila sam mu strast
na koju je slijetao
kao jata umornih ptica
na putu prema jugu.

Da, bila sam mu sve.

Mirisao je
opojno eterično ulje
mediteranskih borova
i nosio mi na dar
njihove iglice,
opisivao mi je leptire
koje je sretao
na svom putu,
pokušao mi je
dočarati šum vjetra,
dok mu je lelujao kroz kosu.

Gledali smo te slike,
zajedno smo topili svoja tijela
u tim eteričnim uljima,
dok su ljetne kiše ispirale
i posljednju kap
prašine sa kože,
brisali smo
bez dodira jedno drugo
iznad bola postojanja,
iznad naših uznemirenih duša,
iznad srasti susreta
još uvijek zalutam
u te mirise eteričnih ulja.


napisano: 22.03.2005. u 12:39h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=48066



ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-7673-60-4 kod NSK
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (21) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BEZ NASLOVA

18.01.2022.




pjesma je iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TRAŽENJE

17.01.2022.





pjesma je iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






PRAZNINA

16.01.2022.




pjesma je iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 50

15.01.2022.



slika: internet


Jadranka Varga: TRENUTAK NESTAJANJA

Preduboka je ta suza za moje misli što se roje iza mirnog čela, predaleko je ta riječ, koja sazrijeva u tišini, pripremajući se za objavu u dubini podsvijesti.

Hodala sam iza tvojih tragova, bez umora i bez onog čudnog hlada u duši, nestao si, kao varljiva mjesečina, moj trag se izgubio u plavetnilu tvojih očiju, a vjetar je zamrsio moje skladne misli, bez suze, bez glasa.

Iz tog stravičnog zagrljaja nijeme mene i nijemosti trenutka, nema gladi pa ni lahor ne plovi mekanim lišćem srebrnih breza iza moje zgrade...

Pusti me da odmirujem te minute nijemosti, pusti me da se ne probudim u toj stravi bezličnog zagrljaja preduboke suze.

Za jedan trenutak, kad se kristali orose na tvom dlanu, iz medenog Sunca zalit će me razigrana svjetlost i pokriti vrhove dubokih misli, premalih da opišem trenutak nestajanja...

Sve stoji, a valovi dalekih oceana podsvijesti ljeskaju se i spašavaju mi dušu.

U mislima rotira spoznaja, ono što dugo stoji, ono što je živo samo po sebi, ono što me uvijek zatekne nespremnu – smjer prema ljubavi, smjer prema duši, putokaz prema skrovitoj stazi, obrasloj mahovinom, koja vodi na sjever i konačno spušta taj mir na moj trenutak nestajanja.


napisano: 24.7.2010. u 17.30h na portalu Magicus, iz 4. knjige poezije "PLESAČ NA ŽICI"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=47676


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php





slika: digital art

Ivan Dragičević: TRENUTAK NESTAJANJA

Čitam tvoju pjesmu, prijateljice,
u nijemosti trenutka ovog sada
sa suzama tvoje misli što se roje
i bűde riječi koje sazrijevaju u tišini
tražeći objavu u dubini podsvijesti.

Ne volim stanja onog hlada u duši,
minute nijemosti bezličnog zagrljaja
ni izlaske oblakom varljive mjesečine
kad tražiš nadu u plavetnilu nečijih očiju,
dok vjetar mrsi dodir tvojih skladnih misli.

Ne daj suzama, da se orose na tvom dlanu
ni lahoru mekanog lišća srebrnih breza,
da plovi iz medenog sunca valovima misli,
jer ozarit će te tuga netom razigrane zbilje
kada ovlada tmina vrhovima dubokih misli.

Prepusti se radije valovima dalekih oceana
nek’ u podsvijesti ljeskaju u smjeru ljubavi,
jer to je pravi putokaz smjera prema duši
prema skrovitoj stazi obrasloj mahovinom
koja vodi na sjever i konačno pušta taj mir,
na tvoj konačni trenutak nestajanja!


pjesme su iz zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7889-53 (PLESAČ NA ŽICI) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

12.02.2016. objavljeno na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2016/02/1631683120/trenutak-nestajanja.html

napiši nešto, ako želiš: (3) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






RAST

13.01.2022.



slika: digital art


tuga i patnja...
kroz njih sam
uvijek došla
do nekog
životnog smisla

u meni je
samo počelo rasti
ovo stihovlje
kao ukrasno grmlje


napisano: 25.10.2018. u 09:32h iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






OVA KNJIGA

11.01.2022.



slika: digital art


u ovoj knjizi rastu ruže,
i cvjetaju jasmini,
poljupci se sami probude
kad se proljeće nasmiješi

lažno svjetlo jače sjaji,
primamljivije doziva,
nikad ne proziva,
sve daje
i lažno sjati ne staje

njegov vijek je kraći od noći
i sa mnom to neće moći,
jer istinsko Svjetlo jače sja
i njemu se predajem ja


napisano: 30.11.2018. iz zajedničke zbirke poezije
"ZLATNA KOČIJA STIHOVA NA PUTU ZA OČARAVANJE"


https://www.magicus.info/ostalo/poezija/moje-pjesme-u-zborniku-grupe-autora-zlatna-kocija-stihova-na-putu-za-ocaravanje

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-5938-1-5
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 49

09.01.2022.



slika: internet


Jadranka Varga: O Č I

Ovo je lijepa noć
poput plavih očiju
jasno kristalna,
čista i nezaboravna.

U meni postojim "ja",
u mojem "ja" živi duša,
ne... duša ne živi u mojem “ja”,
duša živi posebna,
ona je dio titraja srca,
treptaja oka,
ona je uvijek tu
kao na početku života,
kao na zalazu Sunca,
kao u sredini noći,
ako i pogledam
u taj turbulentni svijet
očima slijepima na svjetlost,
znam da će me titraj srca
dovesti do koraljne boje duše.

Dao si boju mom životu
i stigla sam do tebe,
doplovila je i moja lađa
prema tvojoj čistoj duši.

Vidim Mjesec,
približava se njegova punoća,
opet će biti zatamnjenih misli,
opet će biti iluzija, privida,
ciklus se ponavlja,
zato i gledam ovaj turbulentni svijet
očima slijepima na svjetlost,
gledam ih očima tame,
jer takav je taj turbulentni svijet,
ali srce je čisto i prečisto,
jer jedino očima duše
vidimo ljepotu života.



napisano: 06.12.2008. 17:12:42h na portalu Iskrica weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=279005

i 23.05.2014. objavljeno na portalu Magicus:
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/oci-20


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php



slika: digital art

Ivan Dragičević: U SJENI SVOJE DUŠE

Znala mi je baka reći:
“sinko, ti si moja duša”,
znala je što to znači,
jer je bila na izvoru svjetlosti
koja nas svih obasjava,
al’ većina baku ne sluša.

Pogled na taj turbulentni svijet
koji obitava u sjeni duše,
duše koju ne vidi od sjene
ne vidi ljepote njene.


pjesme su iz zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 (SJENA DUŠE) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

14.09.2021. objavljeno na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2021/09/1629536198/oci.html

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 48

07.01.2022.



slika digital art


Jadranka Varga: ZIMA


zima je škrta bijela dama

koja nikad ne dolazi sama,

već se u društvu sa mrazom

krišom spušta nekom stazom

pa se onda zaleti u čovjeka

i kao da mu kaže:

sa tobom sam dovijeka


napisano: 15.11.2018. u 18:16h, a iz 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA"

http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php





slika: digital art

Ivan Dragičević: BIJELA DAMA

Zima, zima neka traje,
zima, zima pa neka je
godina je nova tu,
u krzno sam strp’o nju.

Pahulja mi zlatna sija,
malo sanjka malo skija,
zima, zima klizava je
na suncu je najmilija.

To je naša bijela dama
i ne dolazi nikad sama,
već u društvu sa Djeda mrazom
spušta nam se strmom stazom.

Postelja joj bijela i meka
zaleđena siva rijeka,
tu se čuje djece graja
Snješko raste, nema kraja.


pjesme su je iz zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-146-4 (RUŽA MOG SRCA) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

28.12.208. objavljeno ovdje na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2018/12/1632195820/zima.html


OPET SAM PRVA MEĐU ŽENAMA - NAJČITANIJA! sretan fantastično, hvala, Nenad Grbac sretan

"Top lista najčitanijih i najobjavljivanijih pisaca na portalu

https://digitalne-knjige.com/

Kriteriji koje smo koristili pri stvaranju ove liste bili su sljedeći: Broj objavljenih knjiga, broj preuzimanja, te datum, odnosno vrijeme kad je autor objavio prvu knjigu na našem portalu.

Više podataka o toj temi moći ćete pročitati na sljedećem linku:


https://digitalne-knjige.com/?p=801

napiši nešto, ako želiš: (11) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 47

05.01.2022.



slika: digital art


Jadranka Varga: SUZA


tuga je dublji izvor,

nego sreća,

sreća pršti osjećajima

i zaustavlja život,

a tuga ga produbljuje

ulazeći tamo

gdje suza pada na dno

i stvara svoju priču


napisano: 29.03.2018. u 23:29h kao komentar ispod moje pjesme:
https://blog.dnevnik.hr/komentari/post/1632134530/tajna-posljednje-vecere.html




slika: digital art


Ivan Dragičević: SUZE


ne dozvolimo tuzi,

da zalijeva vrt

našim suzama,

radije zaustavimo život

suzama sreće

koje zalijevaju

vrt životne radosti


pjesme su je iz zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






DOK SAM BILA MLADA

04.01.2022.



slika: digital art


Dok sam bila mlada
tiho si mi kucao na vrata,
a sad kad sam stara
čujem samo otkucaje sata.

Dok sam mlada bila,
u zagrljaju sam ti se krila,
a sad kad sam stara
jedino me sjaj Mjeseca očara.

Dok sam bila mlada
padala sam ti u zagrljaj,
a sad kad sam stara
čuješ li mog srca otkucaj?

Dok sam bila mlada,
drugačije je bilo sve,
a sad kad sam stara
tako je lako reći “ne”.

Zima života polako prilazi
tihim korakom kroz snove,
a duša kao da odlazi
u neke živote nove.


napisano: 31.12.2021. u 23:14h iz 20. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (29) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






E H O ... 46

02.01.2022.



slika: digital art

Jadranka Varga: NA TRŽNICI


na tržnici taštine

tezge su prepune,

prodavači ozbiljnih lica,

a tek pokoji kupac

promatra...

sa strane...


napisano: napisano 01.07.2019. u 08:02h, pjesma je iz moje 14. zbirke poezije "RUŽA MOG SRCA“


http://www.digitalne-knjige.com/varga14.php



slika: digital art

Ivan Dragičević: TAŠTINA

Taština je mati koju lažemo
i sebi neznanjem potvrdu tražimo
pa se mali po taštini trude
stvrstat’ sebe u velike ljude.

Nije čudno, slabo se prodaje,
svi je nose pa se prepoznaje
i rado se samo okrenu na stranu,
jer pred sobom neće da zastanu.


pjesme su je iz zajedničke zbirke "EHO POEZIJE"

autori: Jadranka Varga - Sjena duše

i

Ivan Dragičević - EuM-Evanđelje u molitvama*


http://www.digitalne-knjige.com/ehopoezije.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 978-953-354-146-4 (RUŽA MOG SRCA) i ISBN 978-953-48599-0-2 (EHO POEZIJE) Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

03.02.2019.. objavljeno ovdje na blogu:
https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2019/02/1632217565/na-trznici.html

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.