"SVAKO ZLO - ZA NEKO DOBRO"

04.05.2021.



slika: digital art

Mnoge moje priče
već su ispričane,
na tim putevima
bilo je raznih spirala
neiskazanih odmaka
od stvarnosti i zanesenosti
opsjenarskim svijetom
snova i iluzija.

Ono što me činilo
mogućom čuvaricom
stvarnog života
bili su dnevni presjeci
osjetljivih očiju,
jarko svjetlo žutog diska
koje je znalo osvijetliti
pravu stvarnost.

Promijenila sam
mnoge velove
kroz koje sam propuštala
tu svjetlost,
da mi presiječe pogled
ispod spuštenih trepavica.

Iznutra je uvijek
gorjela zagonetna vatra
i vodila me
i još me vodi
tim neprohodnim stazama
velikih nepravilnosti,
jakih kontradikcija
i dubljeg uvida
u svoj put kojeg slijedim.

Odabiremo ono
što najbolje znamo,
što nam se čini
ili ne čini dobrim
ili lošim za nas.

Stvar loše procjene
ili stvar trenutka?

Ne znam.

Prirodno je odabrati
dobro za sebe,
neprirodno je odabrati zlo.

Je li stvarno
"svako zlo za neko dobro"?

Možda... ne znam.


30.03.2011. objavljeno na portalu Magicus , iz 1. zbirke poezije "SJENA DUŠE"
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/svako-zlo-za-neko-dobro-2


http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

ISBN 978-953-7673-60-4

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.