EKVINOCIJ, NESANICA I JOŠ PAR SITNICA

21.03.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

napisano 31.05.2005. u 7:04h | na weblogu portala iskrica, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"

https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=55396

i 16.2.2011. objavljeno na portalu Magicus:
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=58427&stat=lgn&kuki=mk

Uskoro će se izjednačiti dan i noć, čista preinaka u jednakost, na uglu moje ulice protekla noć je plesala ispod uličnog svjetla svoj magični tango, ljudi su spavali, mene san nije pohodio.

Pročitala sam sve davne zapise sjećanja zabilježenih u kutevima neusklađene sive tvari i nakon nepravilnog disanja položila glavu na jastuk, kraj mene je netko disao, pravilni razmaci, miran san, spokojno lice.

Sakrila me noćna tama od slučajnog radoznalog pogleda, potekli su mlazovi snova prema meni, ali sam ih zaustavljala i zaustavljala i dok se vani vjetar poigravao mirisom lišća, to mistično sjedinjenje mene i snova se nikako nije događalo.

Svaki tren sam očekivala krilatog prijatelja, da mi sklopi umorne oči, ali nije sletio, anđeo sna je lebdio iznad čela, dok su brzinom svjetlosti misli opsjedale umoran mozak.

Mirno disanje kraj mene me polako uspavljivalo, poljubila sam njegovo čelo i umirila se, San je odsvirao zadnje akorde noćnog requiema, a noć je završila svoje korake plesnog tanga negdje na kraju moje ulice, a oblaci i vjetar su donijeli olakšanje i tanak vir sna koji me povukao iza zelene zavjese.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-7673-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic



i .... buđenje proljeća



napiši nešto, ako želiš: (16) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.