nedjelja, 14.03.2010.

Paranormal Activity (2007)



Sve u svemu: 4 / 5 party
Više o filmu: Imdb.com
Video

What Happens When You Sleep?

Mladi tek nedavno zaručeni par Micah i Katie nakon useljenja u novu kuću osjećaju prisutnost duha u novom prostoru te Micah nabavlja svu potrebnu opremu kako bi duhu ušli u trag...i snimili bilo kakav dokaz da je duh autentičan. Uskoro kreću sve veći problemi te je par prisiljen zvati profesionalce da im pomognu jer ispada da je duh zapravo demon koji Katie opsjeda od njene osme godine...



Vikend sam proveo u Zagrebu, a svaki moj posjet u metropolu mora sadržavati jedan (ako ne i više) posjet Cinestaru, jer ako ste malo bolje upućeni, u Osijeku ih, nažalost, još uvijek nema. Tako da sam malo gledao koji bi me horrorčić mogao zadiviti u kinu, a dvoumio sam se između Wolfmana i Paranormalnog. Kako je Wolfman pobrao dosta loše kritike i kako je razočarao mnoge, on će još na moje gledanje malo pričekati, a ja sam se odlučio na horror koji je snimljen za manje od 20000$, a koji je uspio zaraditi nevjerojatnu svotu novca i postati jedan od vodećih horror hitova današnjice. O filmu se mnogo pričalo, izlazile su razne slike, traileri, pa čak i vijesti iz nekih zemalja da su ljudi doživjeli traume nakon odgledanog filma i razne poremećaje. Po meni je ovaj film doživio ipak preveliko uzdizanje. Ovo nije ni najstrašniji horror svih vremena, niti najbolji horror posljednjih godina.



No, da me ne shvatite krivo, Paranormal Activity je u svakom slučaju jako zabavno horror djelo prepuno scary i uznemirujućih scena, sa ponekim blagim trenucima razvučenosti radnje i sa par nepotrebnih dijaloga. Shvaćam da se scenarist (redatelj) jako morao potruditi da u ovakvom kalibru filma stvori dobru skriptu za glumce kako bi film održao u totalnoj napetosti i da i dalje bude atmosferičan i mogu reći da je u tome na neki način i uspio. Kada gledate film bez da ste ometani sa strane ili da se posvetite nečem drugom, nećete izgubiti taj tijek radnje i film će vam ostati u jako dobrom sjećanju i veliku većinu scary scena ostat će vam u glavi i par dana poslije. I ovo malo glumaca što se pojavljuje u filmu (4 lika) je jako dobro odradilo svoje poslove, pogotovo Katie i Micah koji se pojavljuju cijeli film ispred i iza kamere i stalno su morali biti uživljeni u svoje uloge, na čemu im čestitam. Jedna od manjih zamjerki što imam u filmu je sam antagonist. Iako se u cijelom filmu praktički ne vidi, ne sviđa mi se ta priča o demonu i o tome kako on opsjeda Katie od njenog djetinjstva te se malo malo pojavljuje u njenom životu, to mi se čini bedasto i totalno nepotrebno. Isto tako, mislim da je Oren Peli trebao ostati samo pri toj ideji da se u filmu radi o duhu, a ne da se mora zbog demona nabavljati i izvjesni 'Ouija Board' i činiti raznorazne stvari. Duh bi mi u ovom slučaju puno bolje pasao, ali što je tu je.



Iako sam ostao pomalo razočaran viđenim jer sam očekivao ipak nešto bolje i kvalitetnije, Paranormal Activity je svakako film kojeg morate što prije pogledati i ako ste malo manji ljubitelj horrora, nakon ovog filma promijenit ćete sliku o istima. Konačno jedan uspješan noviji horror sa duhovima, po mojim pisanjima ste mogli primjetiti da nisam ljubitelj duhova i demona, ali ovaj je film ponudio nešto sasvim deseto i drago mi je što sam se odlučio za njega a ne za Johnstonovog Wolfmana. E da, samo da još napomenem, kamera u filmu je napravljena u stilu The Blair Witch Project ili novijih Diary of the Dead i Cloverfield, u biti, gledate film u kao da ste ga vi snimali. Pogledajte Paranormalno što prije, kvalitetna zabava i napeta atmosfera.

23:15 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>