subota, 06.03.2010.

The Final Destination (2009)



Sve u svemu: 3 / 5 zijev
Više o filmu: Imdb.com
Video

Nakon što je Nick predvidio smrt svih gledatelja koji su bili prisutni na utrci automobila i spasio nekolicinu osoba, Smrt se vraća kako bi dovršila svoje nakane i dokrajčila preživjele osobe...



Konačno je došla na red i ta famozna četvorka Final Destination serijala na moju tapetu gledanja, od početka 2009. pratim događaje oko novonastalog dijela i privlačilo me sve više i više, pošto mogu reći da sam fan Final Destination filmova. Da malo opišem neupućenima: Ovaj horror (istoimen sa jedinicom) je četvrti dio horror serijala koja u svim nastavcima sadrži jednu baziranu radnju...uglavnom, riječ je o jednom tipu ili ženski koji/a predvidi na početku filma neku katastrofu i onda sa preživjelima kroz cijeli film pokušava spasiti novonastale nesreće. Prilično neobična i inovativna radnja...ali kada se malo bolje pogleda, radnja koja bude zanimljiva jednom i pozitivno prihvaćena ne mora značiti da će biti prihvaćena i u sljedećih 80 nastavaka.
Ne razumijem baš previše izostajanje broja četiri iz filma i dodavanja prijedloga 'The' u ime filma, to gledatelje samo dodatno buni jer neki će i pomisliti da je ovo čak remake prvog dijela ili neki prequel ili nešto treće.



Kao i u prva tri dijela, i ovdje imamo zabavne scene ubojstva, mnoštvo CGI efekata, mnoštvo krvi i veliki broj žrtava...par tinejdžera i glupih dijaloga. Sa glumom u filmu se nikako nisam obradovao, nekako mi je sve to mlako, kao i sam scenarij.
Naravno da Final Destination serijal na životu održavaju samo scene ubojstva i toga su i redatelj i scenarist svjesni, ovdje imamo dosta dobra ubojstva, po meni bolja od trojke, više brutalnosti je uvedeno i više se mislilo na detalje i pravljenje tih 'neizbježnih zamki'. Sa zamkama sam poprilično zadovoljan.
Udarne i neočekivane pojave u filmu nisu česte, otprilike se zna što će se dogoditi, osim u zadnjih pola sata filma, kada se stvarno svega počinje izdogađati tako da ti pri kraju bude malo i previše tih obrata i mijenjanja završne slike filma. Efekti u filmu su iznenađujuće slabi, obično je bilo bolje, nekako mi je ovdje dosta neobično nasprem prva tri, krv je previše nerealna kao i neki kadrovi ubojstva.



No sad da vam kažem: The Final Destination je sve u svemu zabavan film kojeg ćete pogledati bez stajanja (tih 80-tak minuta), ali ne očekujte neku pretjeranu zabavu kao što sam ja doživio u prva tri dijela. Nije loše, čak štoviše dobro je, ali moglo je možda biti i malo bolje, jer priča je sasvim solidna, ali realizacija...a-a. Pohvale za smrti, ostalo je korak nazad.

14:08 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>