srijeda, 16.07.2008.

Vacancy (2007)

Image Hosted by ImageShack.us


Redatelj: Nimrod Antal
Glume:

Luke Wilson - David Fox
Kate Beckinsale - Amy Fox
Frank Whaley - Mason

Zemlja i trajanje filma: SAD, 81 min
Sve u svemu: 4,2 / 5 party

How can you escape...if they can see everything?

Kupio sam DVD ovog filma prije par mjeseci i tek sam sad ugrabio vremena da ga pogledam. Radi se o mladom paru kojemu se pokvari auto usred ničeg. Uz sve prepirke i svađe, još im se pokidao i auto te su umorni. Nailaze na motel u zabiti koji nije nitko posjećivao, vjerojatno zbog urednosti. Nakon smještaja u motelu, David pronalazi sumnjive video-kazete te ih pusti. Ubrzo vidi da su svi ti brutalni filmovi snimani baš u toj sobi u kojoj se oni nalaze. Polako bježeći iz hotela bivaju sprječeni od triju muškaraca koji ih žele ubiti te po njima također snimiti horror.
Zanimljiva radnja koja je već mogla biti viđena u par filmova kao što su Psycho, Saw ili Hostel. No samo je u nekima od ovih radnja dobro realizirana.

Image Hosted by ImageShack.us


Moram reći da sam sa filmom jako zadovoljan. Zadivljen sam time kako ti scenaristi uspiju strpati radnju cijelog filma u jednu sobu. Svaka im čast. Kate Beckinsale i Luke Wilson su jako dobri, kao i mali živčani recepcionar. Ubojice sam mogao i ja glumiti. Jedna zanimljivost koja odvaja film od drugih jest taj što imaju neobičan završetak.
Skoro pa mi je drago što je tako završilo. Film zrači napetošću, strepnjom i iščekivanjem. Meni je zbog toga ispao skoro pa odličan. Zato mi je i When a Stranger Calls sasvim super film. I remake i original.

Image Hosted by ImageShack.us


U biti, ja sam zadovoljan filmom, a vi prosudite sami kad ga pogledate. Ima i loših kritika, jer ima ljudi koji ne vole upravo ono što ja volim. Moja preporuka za ovaj horror stoji.

12:50 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>