Razmišljam naglas

Što se današnjih izbora tiče...



Eh, prekrasan dan i nadam se da mi ga neće ništa pokvariti odnosno da ispravnije kažem, nadam se da neću dopustiti da mi ga išta pokvari. Kao i svako jutro tako sam i jutros najprije stisnula ON na radiju, naravno Banovina se kod mene ne premješta osim kad baš naletim da su oglasi onda je i Narodni dobar. E onda, kako bi baka rekla, rukaču na kotač da kavicu skuham i onda sjednem na računalo "prolistat" novosti. Ups, ne baš novosti nego neke nove priče, tekstove po portalima. Jutros sam tako najprije opazila jedan prekrasan tekst uvijek rado čitane mi kolumne "Svemu unatoč" na portalu LikaClub. Pročitajte Tebe volim, tebe ne volim pa ćete shvatiti zašto...

Ipak je nedjelja pa mi ostatak dnevnog raspored danas nije ni blizu kao ostalim danima. Opuštenije, ležernije...razmljivo. Jutros nakon eto čitanja tih "novosti" odem s djecom na Misu i s nje odem još bogatija i potpunija baš kao što sam se osjećala jutros nakon pročitanog već spomenutog teksta. Pouka propovijedi bila je "Nemoj gledati tko se kako prema tebi ponaša, jel netko tebe doživljava kao "svog bližnjeg" nego ti budi taj! Ti budi bližnji ljudima oko sebe. Ne samo onda kada već potonu bilo da je riječ o materijalnom, financijskom, duhovnom ili psihičkom potonuću. Budi bližnji svaki dan!"

Snažne riječi! Neću uopće spominjati riječi koje su ispunile dvadesetak minuta propovijedi i koji su se spominjali primjere što i tko taj bližnji je, a što i tko nije. One koje se busaju u prsa i naglas viču "Ja sam ovo ja sam ono...". Jel, razumijete o čemu govorim? Uopće to neću niti spominjati, nego samo tu pouku, te završne riječi koje se svakome jednostavno moraju utisnuti u misli i srce i život.

Prelijep je dan pa neću više duljiti, pisati niti provesti više ni minute za računalom, nego idem van. Aha, čekajte što se današnjih izbora tiče...da, da, izaći ću naravno i taj dio svoje građanske dužnosti obaviti. I moj glas je bitan! Kako za sve ostale važnije stvari u mom, životima ljudi oko mene, tako i za odluku tko će nam voditi državu.

Photo/hrvatskiglasberlin

08.11.2015. u 11:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (11)
Listopad 2015 (5)
Rujan 2015 (4)
Kolovoz 2015 (5)
Srpanj 2015 (4)
Lipanj 2015 (4)
Svibanj 2015 (5)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (3)

Opis bloga

"Sve što kažem to i mislim, ali ne kažem naglas baš sve što mislim" pjeva

Linkovi

Zavičajni klub Stajnica

Priče iz ličkog kraja

Citat tjedna

"Kad nas ljube, žene nam opraštaju sve, čak i naše zločine. A kad nas ne ljube, ne opraštaju nam ništa. Čak ni naše vrline." (Honoré de Balzac) kiss