30

nedjelja

prosinac

2007

U iščekivanju Nove...

Image and video hosting by TinyPic

Nisam ni slutila kako će se ova 2007 razvijati. Otišla je u sasvim neočekivanom pravcu i hvala joj na tome...
Vrijeme je za podvlačenje crte...kažu neki, pa onda, prije samog kraja želim zahvaliti:

što sam u ovoj godini uspjela sačuvati zdravi razum...
što sam otvorila blog...
što sam srela predivne virtualne prijatelje...
što sam se otvorila prema svijetu...
što sam svojom povremenom neprisutnošću učvrstila ljubav u mom domu...
što sam pomogla djeci kad im je trebalo pomoći...
što sam mnoge ljude prihvatila otvorenog srca...
što sam ojačala
što će, jednom kad budem gledala unatrag, ova godina spadati u one sjajne, divne, predivne, zbog kojih je vrijedilo živjeti

Svi moji dragi prijatelji, oni iz svakodnevnog života, koji ovim putem pratite moja "stanja", oni virtualni čiji me komentari vesele, oni neznani koji samo prolazite sa prijateljskom naklonošću bilo ovim stranicama, bilo mojim životom

SRETNO VAM DOŠLA OVA NOVA 2008 !!!!!

Neka vas dobri Bog blagoslovi i čuva!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Vaša odana Sanja!

<< Arhiva >>