03

utorak

srpanj

2007

Stvar odluke

Image and video hosting by TinyPic

Nisam baš dobra u odlučivanju kad se radi o velikim stvarima. Financijski sam "matun" jedva nekako održavam tekući račun pod kontrolom. Sve talente koje mogu unovčiti radije dijelim besplatno, jer i dobila sam ih besplatno. U odluci s kim pričati, a s kim ne isto nisam neka snaga. Jedino me može od neke osobe neoprostivo udaljiti kad mi dirne neko od djece, a i tu mi je prag tolerancije visok, pa sam imala samo jedan ispad do sada. Jedina osoba prema kojoj sam stroga i kojoj teško praštam i koju stalno imam potrebu mjenjati sam ja sama. I sreća što sam izabrala dobar model na kojeg se trebam ugledati jer isto ovako kako se okrećem na pozitivu, mogla bih biti i izuzetno zla.
Jednom davno došla sam pred zid i shvatila da mgu birati, glavom kroz njega, brzo i kratko ili mijenjati sebe sporo, ali učinkovito i na svoje dobro. Naravno, izabrala sam ovo drugo. Bila je to stvar MOJE OSOBNE ODLUKE, ne tradicije, ne okoline. Samo ja sam to izabrala. Čvrsto odlučila.
I kad čujem "Ide mi loše, a drugi su mi krivi" ovo malo kose na glavi mi se digne, obično tko to izjavi doda i to da se "Ne treba mijenjati, jer je on baš dobar, do drugih je". Tada osjetim potrebu pričati svoj život na dugo i na široko i sa sitnim detaljima... ali odustanem. Ma tko moj život može razumjeti, ni ja ga ponekad ne kužim, ali sigurno znam da je ovaj život koji sad živim moj izbor i moja odluka i čvrsto je se držim.

I kad nam se čini da smo život prepustili nekom drugom, opet je to naš vlastiti izbor. Izbora uvijek imamo, zato je sloboda tako opasna, jer naš izbor govori o stanju našeg duha... Sam biraš put kojim ćeš ići, ja sam Put izabrala...

<< Arhiva >>