23

ponedjeljak

travanj

2007

Omiljena glazba iz filmova

Dobila sam zadatak od ExoticaFizz da napišem koje se filmske glazbe sjećam kao meni omiljene.


1. i 2. mjesto: Glazba iz animiranog filma "Kralj lavova 1" i "Legenda o medvjedu"
nije mi se tražio widget, oprostite mi.

3. mjesto: Cold Mauntain Sountrack
Allison Krauss
You will be my true love

Cold Mountain Soundtrack - Allison Krauss - You Will Be My Ain True Love
Cold Mountain Soun...
Hosted by eSnips



4. mjesto Ocean's 12 Soundtrack, cijela glazba, posebno ove dvije teme....

165 Million Plus I...




Ocean's 12 Soundtr...



5. mjesto The italian Job, cijela glazba, ovdje vam stavljam jednu stvar koja je u remakeu filma obrađena ide savršeno uz one preslatke minimorise

The Italian Job (1...


I van konkurencije glazba iz glazbenih filmova Flashdance i Stay alive jer su obilježile moje odrastanje.

<< Arhiva >>