02

ponedjeljak

travanj

2007

Naučila sam...


Ovo je napisao Andy Rooney, a ja sam to dobila na mail od jedne drage osobe koja se jako trudi uljepšati mi svaki dan. Čitajući, otkrila sam, da sam neke od tih stvari savladala i sama i da su mi promjenile život, pa sam izabrala te neke. Htjela sam ovo poslati nekim dragim ljudima, ali lakše mi je ovako...




Naučio sam...

Da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim.

Da trebamo biti zahvalni što nam Bog ne daje uvijek ono što tražimo.

Da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu.

Da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život zahtijeva od tebe, uvijek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.

Da je ponekad sve što netko treba, nečija ruka za držanje i srce za razumijevanje.

Da se novcem ne mogu kupiti čast i stalež.

Da svatko koga sretneš, zaslužuje da ga pozdraviš s osmjehom.

Da je život težak i zahtijevan, ali da sam ja žilaviji i izdržljiviji.

Ako se naučiš živjeti u luci gorčine, sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje.

Da ne mogu odabrati kako se osjećam, ali da mogu odabrati sto ću napraviti u vezi toga.

Da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.

Da je ispod svačijeg tvrdog oklopa netko tko želi biti cijenjen i voljen.

Da je najmirniji osjećaj na svijetu, kada ti dijete zaspi u naručju.


<< Arhiva >>